MotorBike.gr

SKYTEAM VINTAGE 50, VINTAGE 125: Νέες… κλασικούρες

08/11/2016

Αναπολώντας το παρελθόν

Η SkyTeam είναι μια κινέζικη εταιρία αλλιώτικη από τις άλλες απ’ ότι φαίνεται, αφού επενδύει και σε ευρωπαϊκά και γιαπωνέζικα μοντέλα που έχουν αφήσει ιστορία όπως το Dax, το Ζετάκι, το Gorilla, ευρωπαϊκά μηχανάκια ή ακόμα και αγωνιστικές ρέπλικες της Honda. Σε πρόσφατη έκθεση η SkyTeam παρουσίασε μάλιστα δύο ρετρό μοντέλα ειδικά σχεδιασμένα για την ιαπωνική αγορά!

skyteam_3

Mπροστά με το φέρινγκ το SkyTeam Vintage 125 και πιο πίσω το γυμνό SkyTeam Vintage 50 που προορίζονται για τη γιαπωνέζικη αγορά

Πάνω στα νέα SkyTeam Vintage 50 και Vintage 125 τίποτε δεν έχει αφεθεί στην τύχη, τα δυο μονοκύλινδρα 50 και 125 cc με εμφάνιση που θυμίζει “οβίδα” έχουν έναν αέρα από Bultaco Montjüic (όπως θα θυμούνται οι παλαιότεροι) και κουβαλούν ευκρινή στοιχεία μοτοσυκλετιστικής ιστορίας.

Στο 125 υπάρχει αγωνιστικό μονόσελο (συνεπιβάτης δεν προβλέπεται λόγω της απουσίας μαρσπιέ) με στρογγυλό προβολέα και ρετρολάγνο art deco, midi φέρινγκ.

SkyTeam Vintage 125

SkyTeam Vintage 125

To μακρύ ντεπόζιτο, η βάση σέλας και τα πλαϊνά καπάκια είναι μονοκόμματα, με τελικό εξάτμισης κώνο. Το SkyTeam Vintage 125 σε μια προσπάθεια μοντερνισμού έχει μονό αμορτισέρ, κεντρικά τοποθετημένο στη βάση του ψαλιδιού.

Αντίθετα το 50άρι είναι γυμνό, θυμίζοντας αρκετά BSA Bantam, ή τις μικρές μοτοσυκλέτες του ’50-’60 με τον κινητήρα σε εμφανή θέση.

Και τι κινητήρα μάλιστα. Πρόκειται για έναν ολοκαίνουργιο, εντυπωσιακά παλιάς εμφάνισης, τετράχρονο αερόψυκτο 50 cc με μια όμορφη, μεγάλου μεγέθους κεφαλή.

SkyTeam Vintage 50

SkyTeam Vintage 50

Έχοντας αισθητικές αναφορές από το σπορ περιορισμένης παραγωγής Honda Dream 50 ο κινητήρας του SkyTeam Vintage 50 φοράει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες, με την ιδιαιτερότητα ότι κάθε βαλβίδα εξαγωγής έχει και μια σωλήνα εξάτμισης.

Η εξάτμιση γίνεται κάτω από τον κινητήρα 2 σε 1 και καταλήγει σε μονό τελικό-σιγαστήρα, ρομαντικού σχήματος και αυτός.

SkyTeam Vintage 50, θαυμάστε την κεφαλή του κινητήρα

SkyTeam Vintage 50, θαυμάστε την κεφαλή του κινητήρα

Όσο κι αν αρέσουν σε κάποιους τα παραπάνω SkyTeam Vintage 50 και Vintage 125 μην περιμένετε να τα δούμε στα μέρη μας, παρά μόνο αν τύχει από σπόντα.

Την αιτία αναζητήστε την στην πρόσφατη εφαρμογή των ευρωπαϊκών προδιαγραφών Euro4, που αποκλείουν αυτόματα κάθε τι που ξεφεύγει από την νόρμα. Πολυχρωμία και διαφορετικότητα τέλος.

Κείμενα: Eduardo Serrano, Φωτογραφίες: Javier Serrano, Πηγή: www.moto125.cc

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!