MotorBike.gr

MOTOGP GURU 2019, No14, Aragon: Silver Alert σε όλες τις κατηγορίες!

26/09/2019

“Εξαφανισμένοι” οι νικητές και στις τρεις κατηγορίες!

Και στις τρεις κατηγορίες αντίστοιχοι αναβάτες έφυγαν μπροστά, δημιούργησαν απόσταση ασφαλείας από τους υπόλοιπους και έμειναν εκεί μέχρι το τέλος. Και καλά αυτό να συμβαίνει στα MotoGP – πάσο – άντε να συμβαίνει και στη Moto2… αλλά και στη Moto3, ρε παιδιά; Δεν θα το αντέξω, πάτε να μας “χαλάσετε” και την κατηγορία που έχει μακράν τον μεγαλύτερο συναγωνισμό του Παγκοσμίου; Κείμενο: MotoGP Guru, Φωτογραφίες: Michelin, Yamaha, Honda, Ducati, KTM, Triumph, Aprilia

* O Marc Marquez γιόρτασε με τον καλύτερο τρόπο το 200ό του Grand Prix. Από τα δοκιμαστικά μέχρι τον αγώνα δεν άφησε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Στη διάρκεια του αγώνα οδηγούσε με κλινική ακρίβεια, ήταν πιο συστηματικός και μυαλωμένος από ποτέ. Ξεκίνησε πρώτος, ξεκόλλησε από το “σωρό” και κέρδισε με το σπαθί του έναν αγώνα ο οποίος για τους θεατές ήταν μάλλον βαρετός, χωρίς μεγάλες συγκινήσεις. Στον τερματισμό είχε τέτοια διαφορά από τους υπόλοιπους που θα μπορούσε (εντάξει, υπερβολή) να χαιρετήσει δια χειραψίας όλους τους ανθρώπους του team του και παραλίγο να το κάνει. Δείτε τη φωτογραφία παρακάτω για να καταλάβετε.

MARC MARQUEZ – HONDA

* Τρία-τέσσερα νούμερα για τα, μέχρι στιγμής, επιτεύγματα του Marc Marquez. Διακόσιες συμμετοχές σε GP, 78 νίκες, 129 βάθρα, 89 pole position και οκτ… συγνώμη, επτά Παγκόσμια Πρωταθλήματα.

* O Marc Marquez έδειχνε να έχει περισσότερο ενδιαφέρον για την πορεία του αδελφού του στη Moto2 – κολλημένος στις οθόνες μέσα στο γκαράζ της ομάδας του Alex παρά για τη δική του νίκη. Το πρωτάθλημα της MotoGP το έχει στο τσεπάκι του και το ξέρει, χωρίς, βέβαια, αυτό να σημαίνει πως δεν θα πηγαίνει “μαλλιά” στους επόμενους αγώνες…

* Με τον αέρα ενός τζέντλεμαν των αγώνων ανέβηκε στη δεύτερη θέση του βάθρου ο Andrea Dovizioso με την Ducati του. Ήταν ένα αποτέλεσμα που το χρειαζόταν, όπως είπε και ο ίδιος, κι επίσης ας μην ξεχνάμε ότι… αν δεν υπήρχε Marquez θα βλέπαμε στο πρόσωπο του Αντρέα έναν πολυπρωταθλητή… Πολύ μεγάλο ταλέντο και εξαιρετικός χαρακτήρας εντός και εκτός πίστας. Σημειώνουμε ότι στην Αragon ξεκίνησε 10ος και τερμάτισε 2ος!

JACK MILLER – DUCATI

* Όταν ο μοναδικός Αυστραλός αναβάτης της κατηγορίας δεν κάνει λάθη, δείχνει το μεγάλο του δυναμικό. Μιλάω για τον “τυπάκο” τον Jack Miller που καμία σχέση δεν έχει με αποστειρωμένους, ξενέρωτους υπεραθλητές. Το αντίθετο μάλιστα, μοιάζει να είναι ο “τελευταίος των κανονικών ανθρώπων” από αυτούς που τρέχουν στη μεγάλη κατηγορία. Απλός, ευθύς, πλακατζής, φχαριστιέται τους αγώνες, γυαλίζει το μάτι του, πίνει μπύρες, του ξεφεύγουν και βρισιές στο μικρόφωνο, κι άμα λάχει παίρνει και κάνα βάθρο. Φτάνει μόνο να βρίσκονται και αυτός και η μοτοσυκλέτα του σε καλή μέρα.

VALENTINO ROSSI – YAMAHA

* Η αγριάδα του κινητήρα της Yamaha υποχρέωσε τον Maverick Viñales να βάλει σκληρό λάστιχο πίσω και αυτό του στέρησε το βάθρο (ήρθε 4ος). Στο μεταξύ, ο Valentino Rossi υπέφερε ακόμα περισσότερο από την πρόσφυση του πίσω ελαστικού κι όχι μόνο έχασε τη μονομαχία με τον Αleix Espargaro με την Aprilia (!) αλλά έμεινε και 13 δευτερόλεπτα πίσω τους. Ένα γκραν πρι που μάλλον θα θέλει να το ξεχάσει ο σπουδαίος αυτός αναβάτης.

* Από την άλλη ήταν “μαγικός” ο αγώνας για τον Aleix Espargaró που χάρισε στον τραυματισμένο αδελφό του Pol ένα δώρο παρηγοριάς. Άριστη διαχείριση ιπποδύναμης και ελαστικού τού έφεραν το καλύτερο μέχρι σήμερα αποτέλεσμα στο Παγκόσμιο και τα MotoGP. Μια έβδομη θέση κοντά στον 6ο Cal Crutchlow (Honda).

ALEIX ESPARGARO – APRILIA

* Νίκη Marquez και δυο Yamaha πίσω του (Fabio Quartararo και Maverick Viñales) περιμέναμε – βάσει των δοκιμαστικών – Marquez και δυο Ducati μας προέκυψαν στον αγώνα της Αραγόν (για να μιλάμε και σωστά ιθπανικά…).

* Παρεμπιπτόντως, ξέρετε πώς προφέρονται τα MotoGP στα ισπανικά; “Μότο-ΓιΠί”, χωρίς πλάκα.

* Ταχύτερη όλων των μοτοσυκλετών που πάτησαν τις ρόδες τους στην πίστα της Aragon (με το χαρακτηριστικό “ντουβάρι” της) ήταν η Ducati του Andrea Dovizioso που πέτυχε νέο ρεκόρ υψηλότερης τελικής ταχύτητας με 346,1 χλμ./ώρα.

* Κάνω λάθος ή ο Alex Rins της Suzuki μου φάνηκε ότι “σύρθηκε” από τον team manager της Suzuki – και γενικά πολύ αξιόλογο άτομο του χώρου – Davide Brivio ώστε να ζητήσει συγνώμη από τον Morbidelli, τον οποίο “γκρέμισε” καθαρά από δικό του λάθος;

ANDREA DOVIZIOSO – DUCATI

* Το γκραν πρι της Aragon παρακολούθησαν ζωντανά 59.112 θεατές από τις εγκαταστάσεις της πίστας. Ένα μικρό νούμερο για ισπανικό αγώνα.

* “Αγνοούνταν” στον φετινό αγώνα οι κάτωθι πρωταγωνιστές του περσινού GP της Aragon, τους οποίους φέτος τους έφαγε η μαρμάγκα (τι είναι η μαρμάγκα; μεγάλη αράχνη με δαγκάνες, όπως λέει το λεξικό). Στα MotoGP πέρσι τρίτος ήταν ο Iannone… φέτος ήταν 11ος. Στα Moto2 πέρσι δεύτερος ήταν ο Bagnaia… φέτος στα MotoGP ήταν 16ος. Στα Moto3 πέρσι κέρδισε ο Martin… φέτος τερμάτισε 9ος στα Moto2. Πεινασμένη η μαρμάγκα επί τρία.

* Στα Moto3 ήταν o Aron Canet που μας “χάλασε” το θέαμα. Εξαφανίστηκε στην κορυφή και κέρδισε τον καλύτερό του αγώνα εδώ και καιρό, θυμίζοντας σε όλους ότι είναι μεγάλος αναβάτης. Τη χρειαζόταν τη νίκη για να τονωθεί το πεσμένο του ηθικό από τον αγώνα του Misano που “έμεινε” από μηχανική βλάβη.

ARON CANET – KTM

* Αυτός ο Άι Ογκούρα, ο Ιάπωνας, τι παιδική φατσούλα που έχει; Στην πίστα όμως, “φονιάς”. Ήταν πρώτος στο grid και πήρε μια άξια, παληκαρίσια κερδισμένη, δεύτερη θέση, στοιχεία που δείχνουν ότι είναι αναβάτης με μέλλον. Είναι 18 ετών και είναι η πρώτη του χρονιά στο Παγκόσμιο.

*  Ο άλλος “φατσούλας”, ο Masia (φτυστός ο Μακόλεϊ Κάλκιν από το “Μόνος στο σπίτι”, εξου και το παρατσούκλι του) που υποτίθεται ότι πήγαινε για πρωτάθλημα στη Moto3, κατάφερε να πετύχει μια ακόμα … εγκατάλειψη. Την 6η σε 14 αγώνες.

* Σύμφωνα με τη μέχρι τώρα εικόνα της μικρής κατηγορίας του Παγκοσμίου – γιατί υπάρχουν πάντα και οι απρόβλεπτοι παράγοντες – το πρωτάθλημα θα παιχτεί ανάμεσα σε Canet και Dalla Porta που έχουν 184 και 182 βαθμούς αντίστοιχα, με τον Arbolino (που έχει 155 βαθμούς) να παλεύει μήπως τους φτάσει.

* Αμάν ρε μεγάλε, μ’ αυτό το (ξεπερασμένο και σεξιστικό) κόλλημα με τα paddock girls! Ειλικρινά, δεν ξέρω ποια ανάγκη αυτοπροβολής είναι αυτή που σε κάνει να σαλιαρίζεις με τα μοντέλα και να καμαρώνεις δίπλα τους σε κάθε αγώνα. Σύνελθε!

AI OGURA – HONDA

* Μια άλλη βαρεμάρα που μας έφερε η Aragon ήταν ο αγώνας της Moto2. Ο Brad Binder έχει βαλθεί να κάνει τους διευθυντάδες της ΚΤΜ να καρα-μετανιώσουν που αποφάσισαν την αποχώρησή του απο την κατηγορία του χρόνου. Πραγματικά δεν ξέρω τι τους έπιασε και αποφάσισαν να αποσυρθούν από την κατηγορία που τους φέρνει τη μεγαλύτερη διαφήμιση και προβολή απ’ οποιαδήποτε άλλη: πορτοκαλιές μοτοσυκλέτες με κάτι τεράστια λογότυπα ΚΤΜ να κερδίζουν!

* Ή εκτός αν πιστεύουν ότι θα πρωταγωνιστήσουν σύντομα στα MotoGP; Μωρέ μακάρι, εμείς τον θέλουμε τον ανταγωνισμό, αλλά δύσκολο το βλέπω να κερδίσουν τους γίγαντες της μεγάλης κατηγορίας. Και οι κομπάρσοι που μένουν στην αφάνεια κάποια στιγμή βαριούνται και φεύγουν από την παράσταση.

BRAD BINDER – KTM

* Ο Binder με την ΚΤΜ του πετάχτηκε μπροστά, οδήγησε όλο τον αγώνα πρώτος και δεν άφησε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Ο “αδελφός” Marquez, o Alex πήρε μια ασφαλή τρίτη θέση – “ασφαλή” γιατί ο μικρός συνηθίζει να τα κάνει θάλασσα και να πέφτει συχνά-πυκνά εκεί που δεν πρέπει – κι έτσι προηγείται κατά 38 βαθμούς στη βαθμολογία από τον Jorge Navaro και κατά 42 βαθμούς από τον Augusto Fernandez, οι οποίοι… εντάξει μωρέ… κι αυτοί ξέρουν να πέφτουν και να τα κάνουν θάλασσα πού και πού.

* Το πρόγραμμα των MotoGP συνεχίζεται με τέσσερις υπερατλαντικούς αγώνες στην Ταϊλάνδη, την Ιαπωνία, την Αυστραλία και τη Μαλαισία. Ο επόμενος αγώνας, της Ταϊλάνδης, θα γίνει στην πίστα Chang International Circuit of Buriram, την Κυριακή 6 Οκτωβρίου.

Μπροστά ο Marquez στη βαθμολογία… και πίσω του το ντουβάρι…

* Μια δήλωση Marc Marquez (που έχοντας συλλέξει 300 βαθμούς, προηγείται κατά 98 περισσότερους από τον 2ο Dovizioso!) για το τέλος: “στόχος μου για το υπόλοιπο της φετινής σεζόν, είναι να το διασκεδάσω”. Εντάξει Μαρκ το πιάσαμε το υπονοούμενο…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!