MotorBike.gr

Αφιέρωμα: Τα 11 νέα μοντέλα, “αστέρια” του 2022

03/01/2022

Έλαμψαν στην Eicma αλλά και έξω από αυτήν

Διαλέγουμε έντεκα από τα νέα μοντέλα του 2022 που έλαμψαν στην παρουσίασή τους στο σαλόνι Eicma του Μιλάνου.

Zontes GK 350: Η γυμνή, οικονομική

Ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα από την δραστήρια κινεζική Zontes, μοτοσυκλέτες της οποίας έρχονται στην Ελλάδα με το όνομα της Daytona.

Περισσότερα: motorbike.gr

Moto Morini X-Cape 650: Με όνομα από το παρελθόν

Ιδιαίτερου ενδιαφέροντος μοτοσυκλέτα για το ελληνικό κοινό – αφού προτιμά τις crossover Adventure – για ένα θρυλικό όνομα που επανέρχεται στην αγορά (Moto Morini) με ένα κινεζικό εργοστάσιο να το υποστηρίζει.

Περισσότερα: motorbike.gr

Voge 350 AC: Δικύλινδρο και γυμνό

Και η Voge περνάει στα ενδιάμεσα των 300-500 κυβικών, δηλαδή στα 350 αλλά αυτή τη φορά χρησιμοποιώντας ένα δικύλινδρο κινητήρα.

Περισσότερα: motorbike.gr

Ducati DesertX: Μεγάλες προσδοκίες!

Μια μοτοσυκλέτα που θα συζητηθεί (συμβαίνει ήδη) και θα προτιμηθεί από το ευρωπαϊκό κοινό, αφού χτυπάει φλέβα… που λέγεται Adventure και  που μάλιστα γέρνει περισσότερο προς το off road…

Περισσότερα: motorbike.gr

Moto Guzzi v100 Mandello: Με όνομα βαρύ

Είναι η νέα σπορ μοτοσυκλέτα της ιταλικής ιστορικής φίρμας που όμως δεν ξεχνάει το παρελθόν της. Με νέο κινητήρα 115 ίππων.

Περισσότερα: motorbike.gr

MV Agusta Lucky Explorer 5,5: Με βάση το TRK

Κάτω από τα μοντέρνα ρούχα κρύβεται ένα best seller (στην Ιταλία) Benelli TRK 502 αφού η MV Agusta ήθελε να μπει αμέσως στην κατηγορία των μεσαίων Adventure. Μπορεί να πρόκειται για πρωτότυπο μοντέλο, αλλά πιστεύουμε ότι θα μπει στην παραγωγή άμεσα.

Περισσότερα: motorbike.gr

Voge 300 GY Rally: Η μεγάλη επιστροφή

H επιστροφή των πραγματικών ψευδοεντούρο που δεν δίσταζαν να κινούνται σε χώμα και άσφαλτο με την ίδια άνεση επιτελείται και μέσω του Voge 300 Rally, το οποίο δείχνει να έχει όλα τα χαρακτηριστικά που θα το κάνουν αγαπητό στην Ελλάδα.

Περισσότερα: motorbike.gr

ΜV Agusta Lucky Explorer 9,5: Πιο πολύ χώμα

Ολοκαίνουργια και πρωτότυπη, αλλά έτοιμη να μπει και αυτή (όπως και η 5,5) στην παραγωγή. Τρικύλινδρος κινητήρας σε σειρά 123 ίππων και τροχός 21 ιντσών μπροστά, δηλώνουν ότι η μοτοσυκλέτα δεν θα διστάσει να μπει και στο χώμα με αξιώσεις.

Περισσότερα: motorbike.gr/

Βenelli TRK 800: Αισθητική τοποθέτηση

Άλλαξε τα πάντα ριζικά όσον αφορά την εμφάνιση του TRK 800 η Benelli και μας παρουσιάζει πλέον μια ολόφρεσκη προσέγγιση στο πώς πρέπει να είναι τα μοντέρνα Adventure. Δυναμική εμφάνιση λοιπόν και δικύλινδρος κινητήρας 76 ίππων.

Περισσότερα: motorbike.gr

Benelli Leoncino 800: Κλασικά και κομψά

To μεγάλο Leoncino είναι γεγονός, προτείνοντας τις γοητευτικές γραμμές της οικογένειας που πατάει πάνω στην μακρόχρονη παράδοση της ιταλικής εταιρίας. Στυλ και κομψότητα τα όπλα της, με τον δικύλινδρο κινητήρα των 750 κυβικών να κινεί και σε αυτή την περίπτωση το σύνολο.

Περισσότερα: motorbike.gr

Κawasaki Versys 650: Η μεσαία σταθερά

Η “σίγουρη δύναμη” της Kawasaki στη μεσαία κατηγορία ονομάζεται Versys 650, το οποίο για το 2022 άλλαξε σε σημεία, συνεχίζοντας να αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία του.

Περισσότερα: motorbike.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!