MotorBike.gr

Harley-Davidson Streampunk: Κινεζική φαντασία εκτός ορίων

26/07/2022

Ναι, υπάρχει χώρος για περισσότερη φαντασία!

Ο νεαρός Yan-Xuan Lai σπουδάζει βιομηχανικό σχέδιο στην Ταϊβάν και έχει σχεδιάσει μια “βελτιωμένη” Harley-Davidson, έτσι όπως αυτός αντιλαμβάνεται τον όρο “βελτιωμένη”, κάτι που εφαρμόζεται κυρίως στο αισθητικό επίπεδο

Ο Yan-Xuan Lai, φοιτητής στο Τεχνικό Πανεπιστήμιο της Ταϊπέι στην Ταϊβάν, είναι ένας ευφάνταστος και ικανός εκκολαπτόμενος σχεδιαστής, αλλά και θαυμαστής των μοτοσυκλετών.

Σκέφτηκε, λοιπόν, να τα συνδυάσει όλα αυτά μαζί και να δημιουργήσει – ψηφιακά προς το παρόν – μια φανταστική ιδέα που εφαρμόστηκε πάνω σε μια Harley-Davidson.

Το δημιούργημά του το αποκαλεί Streetfighter, αλλά ένα διαφορετικό όνομα – όπως Modern Steampunkίσως να ήταν καταλληλότερο.

Όταν σχεδίαζε μοτοσυκλέτες, ο Yan-Xuan εμπνεύστηκε από τον ιδιαίτερο σχεδιασμό της δεκαετίας του 1920 και του 1930, τότε που εμφανίστηκαν τα πρώτα βελτιστοποιημένα, αεροδυναμικά σχήματα, χρησιμοποιώντας τμήματα από λαμαρίνα, τα οποία είχαν εμπνευστεί και μεταπηδήσει στους δύο τροχούς από την αεροναυπηγική. Η ίδια τάση είχε εφαρμοστεί και στα τρένα και τα αυτοκίνητα, φορτηγά, πούλμαν κ.λπ.

Με αυτή την προσέγγιση, ο ανερχόμενος σχεδιαστής θέλει να συνδυάσει την κλασική κομψότητα με τον επιθετικό σπορ χαρακτήρα, που όμως είναι πολύ ξεχωριστός.

Θεωρούμε καινοτόμο ιδέα και μάλιστα ριζοσπαστική το σχήμα του μπροστινού τμήματος του μονοκό ρεζερβουάρ/σέλας με τον “τετραγωνισμένο” προβολέα.

Το φέρινγκ είναι μίνιμαλ, δεν καλύπτει τα πάντα και ο κινητήρας παραμένει ορατός. Ο τελευταίος είναι ένας παραδοσιακός V-2, αλλά σε μοντέρνα, υδρόψυκτη έκδοση.

Το τιμόνι και τα μαρσπιέ δεν είναι τοποθετημένα όπως σε ένα cruiser, αλλά όπως σε μια σπορ μοτοσυκλέτα.

Μπροστά υπάρχει ένα εναλλακτικό και περίτεχνο σύστημα ανάρτησης/διεύθυνσης με μονό αμορτισέρ που κινείται με συνδέσμους. Αυτή η ανάρτηση του μπροστινού τροχού είναι που προσθέτει πολλούς πόντους στο σύνολο και αισθητικά και τεχνολογικά.

Ο Yan-Xuan αποκλίνει από το κλασικό σχήμα και επέλεξε το σύνθετο σύστημα διεύθυνσης πλήμνης τροχών, το οποίο όμως μειώνει ακόμα περισσότερο τις πιθανότητες να περάσει ποτέ η σχεδιαστική του ιδέα στην παραγωγή.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!