MotorBike.gr

HAZAN KNTT: Μια sport Knucklehead

10/09/2019

A Full Metal Jacket and a Knucklehead

“Eίναι μια Harley Davidson που θα οδηγούσαμε με περηφάνια” δηλώνουν ακόμα και σκληροπυρηνικοί σπορ αναβάτες για την ΚΝΤΤ. Μια μοτοσυκλέτα “παλαιάς κοπής” θα μπορούσε να πει κανείς, αφού η μοτοσυκλέτα που δημιούργησε ο Max Hazan, ένας custom builder από το Λος Άντζελες των ΗΠΑ, χρησιμοποιεί τέτοια σχήματα αλλά και τόσο μέταλλο που φέρνει στο μυαλό δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα.

Η Hazan Motorworks είναι ένα συνεργείο/οίκος custom χειροποίητων μοτοσυκλετών στην Καλιφόρνια, με επικεφαλής τον Max Hazan και η τελευταία του δημιουργία είναι μια εξαιρετική δουλειά που ονομάζεται KNTT 1200.  Είναι αφιερωμένη στα αγωνιστικά μοντέλα της Harley της δεκαετίας του ’60, που συμμετείχαν σε ασφάλτινους αγώνες, τα “φεριγκάτα”, εργοστασιακά XRTT και KRTT.

Ένα σωληνωτό, απλής σχεδίασης πλαίσιο από χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα, φτιαγμένο στο χέρι, με τις αντίστοιχες ενισχύσεις σε σημεία, με ένα αμορτισέρ Fox και συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι από Royal Enfield, συμπληρώνεται από δυο (ατρύπητους παρακαλώ) δίσκους στον μπροστινό τροχό που χρησιμοποιούν δαγκάνες της εταιρίας Wilwood.


Ο δικύλινδρος V κινητήρας είναι ένας παλιός Knucklehead της εταιρίας S&S με 1.208 cc, ο οποίος αναπνέει μέσω ενός ζεύγους καρμπυρατέρ Dell’Orto PHF36 χωρίς φίλτρα, και δύο ανοικτές εξατμίσεις τύπου “δύο σε τίποτα”, χωρίς σιγαστήρα, αυτό που λέμε “σωλήνα”. Φαντάζεστε τον θόρυβο που θα κάνει ο κινητήρας όταν παίρνει μπροστά. “Θα ανασταίνει πεθαμένους” που λένε.

Από πλευράς ιπποδύναμης μην περιμένετε πολλά πράγματα, αποδίδει γύρω στους 50 ίππους, αλλά σε αυτή την περίπτωση αυτό που έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι η εμφάνισή του που είναι άριστη, με γυαλισμένα τμήματα που αξίζουν να γυαλίζουν σαν σε κόσμημα.

Για λόγους παράδοσης το λεβιέ ταχυτήτων έχει μεταφερθεί δεξιά (!) και το πεντάλ του πίσω φρένου έχει πάει αριστερά. Και επειδή αριστερά υπάρχει η αλυσίδα της πρωτεύουσας μετάδοσης που “τριγυρνάει” ακάλυπτη και πλησιάζει επικίνδυνα κοντά στο αντίστοιχο μαρσπιέ, το πίσω φρένο ενεργοποιείται με τη φτέρνα του ποδιού! Μια έξυπνη λύση για ένα ιδιαίτερο πρόβλημα.

Το πανέμορφο φέρινγκ και γενικότερα το κουστούμι της KNTT 1200 είναι φτιαγμένο στο χέρι από φύλλα αλουμινίου. Οι τροχοί είναι διαμέτρου 18 ιντσών και φορούν λάστιχα υψηλού προφίλ. Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει περίπου 170 κιλά.

Αν περνάτε ποτέ (λέμε τώρα) από τον αριθμό 407 της Boulevard East Pico στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια, περάστε μια βόλτα κι από το μαγαζί του Max Hazan για να δείτε και τις υπόλοιπες – πολύ ενδιαφέρουσες – δημιουργίες του.

Πηγή: Hazan Motorworks

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!