MotorBike.gr

INDIAN HASTY FLAMING BUFFALO: Η ομορφιά της λιτότητας

07/07/2021

Πώς ένα δισδιάστατο σχέδιο έγινε πραγματικότητα

Μια άσκηση σε μέταλλο για το πώς μπορείς να δημιουργήσεις ένα όμορφο δίτροχο σύνολο αφαιρώντας κομμάτια και βάζοντας μερικές καίριες πινελιές. Η Indian Hasty Flaming Buffalo είναι μια αμερικάνικη μοτοσυκλέτα που την έχουν περιποιηθεί κατάλληλα στην Ολλανδία και θυμίζει τις αγωνιστικές Board Track μοτοσυκλέτες του προηγούμενου αιώνα.

Το 2019, η αντιπροσωπεία της Indian των Κάτω Χωρών (Ολλανδία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο) σε συνεργασία με το περιοδικό BigTwin, που όπως μαρτυρά το όνομά του, έχει ύλη αποκλειστικά για custom μοτοσυκλέτες, οργάνωσαν έναν διαγωνισμό.

Θα επέλεγαν την πιο εμπνευσμένη απεικόνιση ενός custom βασισμένου σε μια Indian Scout Bobber και θα προχωρούσαν στην υλοποίησή του, όχι με σάρκα και οστά, αλλά με μέταλλo και βίδες.

 

 

Νικητής του διαγωνισμού αναδείχθηκε ο κος Luuc Muis από την Ολλανδία, ιδιοκτήτης της LM Creations που ειδικεύεται στη σχεδίαση και την κατασκευή custom μοτοσυκλετών.

Η πανδημία του κορωνοϊού καθυστέρησε την εξέλιξη της διαδικασίας, αλλά τόσο η Indian όσο και το BigTwin αποδείχθηκαν συνεπείς στις υποχρεώσεις τους και όταν οι καταστάσεις το επέτρεψαν, έδωσαν στον Muis ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό, καθώς και οτιδήποτε άλλο χρειαζόταν σε υλικοτεχνική υποδομή, για να ξεκινήσει τη μεταφορά του νικηφόρου σχεδίου, από την οθόνη του υπολογιστή στην πραγματικότητα.


Για το
Indian Hasty Flaming Buffalo, όπως ονομάστηκε η μοτοσυκλέτα (μεταφράζεται ως “βιαστικός, φλεγόμενος βούβαλος”) το μόνο stock τμήμα είναι ο V2 κινητήρας των 1.133cc.

 

 

Όλα τα υπόλοιπα τμήματα που απαρτίζουν τη μοτοσυκλέτα είναι κατασκευασμένα από λευκό χαρτί ή αποτελούν ειδικές παραγγελίες σε εξωτερικούς προμηθευτές.

Η διαδικασία που ακολούθησε ο Muis για τη δημιουργία του μοντέλου ήταν αμφίδρομη, μεταξύ ψηφιακής τρισδιάστατης απεικόνισης και πραγματικότητας.

Για αρχή, ο κινητήρας… ψηφιοποιήθηκε και έγινε 3D μοντέλο σε H/Y, έτσι ώστε να αποτελέσει το διαστασιακό σημείο αναφοράς για τη μετατροπή όλων των υπόλοιπων εξαρτημάτων από 2D σε 3D.

To σχέδιο του πλαισίου αποδομήθηκε σε 16 τμήματα, τα οποία εστάλησαν στη Νορβηγική Scheffers Engineering, με την εντολή να επιστρέψουν ως 3 τμήματα κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Λεπτομέρεια που αξίζει να αναφερθεί, είναι ότι το ρεζερβουάρ, το οποίο έχει κατασκευαστεί στο χέρι, αποτελεί επίσης τμήμα του πλαισίου και δεν στηρίζεται σε βάσεις επάνω σε αυτό.

Πέρα από το δοχείο της βενζίνης, στο εσωτερικό του κρύβεται επίσης ένα φίλτρο της ελληνικής εταιρίας DNA και τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας, αποτελούμενα από μια μονάδα διαχείρισης MoUnit της Motogadge και μια ECU Carrot C32. Από εκεί κι έπειτα έχουμε μια συλλογή από κορυφαία και πανάκριβα περιφερειακά.

Το ανεστραμμένο πιρούνι με τις κεραμικές επιστρώσεις είναι της CeraCarbon Racing, τα φρένα της brembo, έχοντας δεχτεί τις περιποιήσεις της MotoMaster, η δερμάτινη σέλα προέρχεται από την Old Dutch Leatherworks και οι ακτινωτές ζάντες από την JSR.

Tέλος, η Akrapovic υπογράφει την εξάτμιση με ένα σύνολο ειδικά σχεδιασμένο για την μοτοσυκλέτα και εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από τιτάνιο, τι σύνολο δηλαδή… για δυο ανοικτές σωλήνες πρόκειται και μάλιστα αυτή του πίσω κυλίνδρου έχει γυρισμένη την έξοδό της… μπροστά.

Μετά την ολοκλήρωσή της, η μοτοσυκλέτα επισκέφθηκε το δυναμόμετρο, όπου «έγραψε» τα ακόλουθα νούμερα: 107 ίππους στις 7.000 rpm και 13 kgm ροπής στις 5.300 rpm.

Οι τιμές αυτές δεν συνιστούν κάποια χαοτική διαφορά σε σχέση με το νορμάλ Scout Bobber, για την ακρίβεια είναι +7 ίπποι και +3.0kgm ροπής, ωστόσο το βάρος είναι αυτό που έχει μειωθεί πολύ, κατά 70 κιλά (!) με τη ζυγαριά να σταματά στα 191 κιλά για τον «Βιαστικό Φλεγόμενο Βούβαλο».

Η μοτοσυκλέτα, η οποία σύμφωνα με τον Muis αποτίνει φόρο τιμής στην ένδοξη ιστορία της Indian με τα αγωνιστικά board-trackers των αρχών του περασμένου αιώνα, είναι διαθέσιμη προς πώληση, με την τιμή να μην ανακοινώνεται αλλά να είναι υπό συζήτηση, σε προσωπικές συνομιλίες με τον κατασκευαστή της, για όσους ενδιαφέρονται. Εντάξει, φθηνή δεν θα είναι, μην σας μπαίνουν ιδέες…


Περισσότερες πληροφορίες: www.luucmuiscreations.com

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!