MotorBike.gr

MotoGP 2022, 14ος Αγώνας, Iταλία: Ο Bagnaia γράφει ιστορία!

05/09/2022

Ο Pecco Bagnaia “πάει σφαίρα” για την κορυφή

Ο Pecco Bagnaia γράφει ιστορία για την Ducati, αφού μέσα στην πατρίδα του, στο MotoGP του Misano κατέκτησε την 4η συνεχόμενη νίκη του. Έτσι ανέβηκε δεύτερος στη βαθμολογία της κατηγορίας, πίσω από τον Fabio Quartararo (Yamaha), που τερμάτισε πέμπτος μετά από έναν πολύ δύσκολο αγώνα. Γράφει ο MotoGP Guru

Δύο Ducati και ένας Maverick Viñales με Aprilia ξανά στο βάθρο. Ο Pecco Bagnaia έγραψε ιστορία για τη Ducati: είναι ο πρώτος οδηγός της ιταλικής φίρμας που πέτυχε τέσσερις συνεχόμενες νίκες μέσα σε μία χρονιά (ενώ ήταν η πέμπτη του φετινή νίκη). Ένα ορόσημο που ούτε ο πρωταθλητής Casey Stoner δεν μπόρεσε να πετύχει. Ένα απίστευτο σερί που τον βοήθησε να συλλέξει 61 βαθμούς μέσα στα τελευταία 4 Grand Prix!

Pecco Bagnaia (Ducati)

Pecco Bagnaia (Ducati)

Μόλις 30 βαθμοί τον χωρίζουν πίσω από τον Fabio Quartararo που βλέπει το πλεονέκτημά του να “αιμορραγεί” ταχύτατα.

Είμαι χαρούμενος, αλλά σκέφτομαι ακριβώς το ίδιο όπως πάντα. Θέλω να φτάσω το επίπεδο βαθμών του Quartararo”, δηλώνει ο Bagnaia, κι αν συνεχίσει με αυτόν τον ρυθμό ο Pecco σίγουρα θα τον φτάσει, γιατί είναι ξεκάθαρο ότι αυτή τη στιγμή είναι ο πιο ισχυρός αναβάτης στο πρωτάθλημα και η Ducati είναι ανώτερη μοτοσυκλέτα των υπολοίπων.

Από τότε που βρήκαμε αυτή τη συνοχή, κι εγώ και ο Enea, η μοτοσυκλέτα βρίσκεται σε απίστευτο επίπεδο”, ο Pecco αναφερόταν βεβαίως στον Enea Bastianini (επίσης με Ducati) ο οποίος τον πίεζε για την πρώτη θέση μέχρι τον τελευταίο γύρο και σχεδόν τον πέρασε στη γραμμή τερματισμού.

Jack Miller (Ducati #43)

Σήμερα ήθελα τη νίκη”, είπε ο Enea και είχε έναν καλό λόγο “Θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον Fausto Gresini”, δήλωσε, θέλοντας να τιμήσει τον αδικοχαμένο υποστηρικτή του με μια νίκη.

Ένας ακόμα αναβάτης που χάρηκε πολύ χθες ήταν ο Maverick Viñales, ο οποίος βρέθηκε ξανά στο βάθρο (τρίτη φορά φέτος) ήταν πολύ δυνατός στην αρχή του αγώνα και ήταν ο μόνος που έδωσε μάχη με τις Ducati.

Pecco Bagnaia (Ducati #63), μπροστά από τους Enea Bastianini (Ducati #23) και Maverick Viñales (Aprilia #12), όπως ακριβώς τερμάτισαν στον αγώνα

Αντίθετα ο περσινός πρωταθλητής Fabio Quartararo μπήκε στο γκαράζ της Yamaha πολύ θυμωμένος στο τέλος του αγώνα, γνωρίζοντας ότι έχει σαφώς κατώτερη σε επιδόσεις μοτοσυκλέτα σε σύγκριση με τις Ducati.

Ο Fabio Quartararo τερμάτισε πέμπτος και ήδη νιώθει την πίεση του Bagnaia, ο οποίος πέρασε στη βαθμολογία τον Aleix Espargaró (Aprilia), που ήταν μέχρι τον αγώνα του Misanο δεύτερος και ο οποίος δεν έμεινε ευχαριστημένος από την απόδοσή του.

Andrea Dovizioso

Ειδική μνεία θα κάνουμε για τον τελευταίο αγώνα του Andrea Dovizioso. Ο πάντα συμπαθής και άριστης αθλητικής συμπεριφοράς Ιταλός αναβάτης αποχαιρετά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα μετά από 21 σεζόν.

 

Είναι μάλιστα ο δεύτερος αναβάτης με τους περισσότερους αγώνες Παγκοσμίου Πρωταθλήματος μετά τον Rossi. Ένας θρύλος, που έφτασε πολύ κοντά στο να γίνει πρωταθλητής MotoGP έως και τρεις φορές.

Ο Andrea αποχαιρέτησε τα MotoGP με μια 12η θέση. Σε ευχαριστούμε Dovi!

Περιγραφή αγώνα

Θεαματικό ήταν το ξεκίνημα για τον Pecco Bagnaia από την πέμπτη θέση, ο οποίος ανέβηκε τρίτος αφού προσπέρασε τους Bezzecchi και Viñales. Ο Miller (Ducati) που ξεκίνησε από την pole position, διατήρησε την πρώτη θέση, ακολουθούμενος από τον Bastianini.

Το πρώτο ατύχημα του αγώνα έγινε αμέσως μετά την εκκίνηση στην πρώτη στροφή, όπου επλήγησαν οι Johann Zarco, Pol Espargaró και Michele Pirro, που βρέθηκαν στην αμμοπαγίδα.

Με τα λάστιχα κρύα και την άσφαλτο της πίστας του Misano να κρύβει παγίδες – όπως φάνηκε από τις μπόλικες πτώσεις σε όλες τις κατηγορίες – στον 2ο γύρο ο πρωτοπόρος του αγώνα Jack Miller, και ο Marco Bezzecchi βρέθηκαν στο έδαφος.

Αυτό έδωσε την ευκαιρία στους Aleix Espargaró και Fabio Quartararo να σκαρφαλώσουν στην 5η και 6η θέση. Οι πτώσεις διαδέχονταν η μία την άλλη, με ένα ακόμα επεισόδιο μεταξύ των Di Giannantonio και Morbidelli.

Στον 3ο γύρο ο Bagnaia προσπέρασε τον Bastianini και ο Viñales έκανε το ίδιο. Οι δύο αναβάτες ήταν ξεκάθαροι σχετικά με το τι ήθελαν να κάνουν και γι’ αυτό και προσπάθησαν να δημιουργήσουν απόσταση από τους διώκτες τους.

Maverick Viñales (Aprilia #12), μπροστά από τον Enea Bastianini (Ducati #23), Luca Marini (Ducati #10)

Aυτό δεν ήταν εύκολο, αφού πίσω από την ουρά του Καταλανού Viñales είχαν κολλήσει άλλες δύο Ducati, αυτές του Bastianini και του Luca Marini, δημιουργώντας έτσι μια ομάδα 4 αναβατών.

Η διαφορά γινόταν ολοένα μεγαλύτερη μεταξύ της πρώτης τετράδας και της δεύτερης τετράδας, με επικεφαλής τον Aleix Espargaró, μπροστά από τους Quartararo, Martín (Ducati) και Rins (Suzuki).

Maverick Viñales (Aprilia)

Ο αναβάτης της Aprilia μπλοκάριζε τον Γάλλο με αμυντικές γραμμές, αυτός όμως κατάφερε να τον περάσει στον 7ο γύρο και με γρήγορο ρυθμό προσπάθησε να φτάσει το ηγετικό γκρουπ, αφού απέμεναν 20 γύροι μέχρι την καρό σημαία.

Ο αγώνας έδειχνε “σταθεροποιημένος” με ρυθμό από τον Bagnaia, τον οποίο ακολουθούσαν – αλλά δεν έφταναν – οι τρεις αντίπαλοί του.

Ο Viñales έψαχνε να βρει έναν διάδρομο, ένα λάθος για να περάσει τον Pecco, αλλά αυτό δεν φαινόταν δυνατό. Ο Viñales επίσης δεν μπορούσε να ρισκάρει πάρα πολύ γιατί είχε πάρει ήδη μια προειδοποίηση για υπέρβαση των ορίων της πίστας, ενώ φτάνοντας στα μισά του αγώνα ελάχιστες αλλαγές είχαν συμβεί μπροστά.

Με τέσσερις αναβάτες ήδη πολύ μακριά μεταξύ τους και έναν Fabio Quartararo που δεν κατάφερνε να μειώσει το μειονέκτημά του, είδε τη διαφορά του από τους μπροστινούς αναβάτες να ανεβαίνει στο 1 δευτερόλεπτο.

Fabio Quartararo (Yamaha)

Ο Aleix Espargaró οδηγούσε μόνος του, ενώ ο Rins και ο Martín ενώθηκαν με τα KTM των Oliveira και Binder. Με 10 συναρπαστικούς γύρους να απομένουν και τον Quartararo εκτός ανταγωνισμού για το βάθρο ο Aleix Espargaró άρχισε να τον πλησιάζει.

Στο μεταξύ, ο Bastianini δεν είχε πει την τελευταία του λέξη, πέρασε τον Viñales  8 γύρους πριν το τέλος και βρέθηκε πίσω από τον Pecco, ο οποίος είχε ανοίξει μισό δευτερόλεπτο διαφορά.

Με 5 γύρους πριν το τέλος, η Ducati του Bastianini ήρθε κοντά σε αυτήν του Bagnaia, ενώ ο Viñales είχε ήδη μείνει πίσω κατά 1,5 δευτερόλεπτο.

Και με τη σειρά του, ο Quartararo έκανε μια προσπάθεια να πιάσει τον – για μια ακόμα φορά εξαιρετικό – Luca Marini (Ducati) που ήταν 4ος, αλλά δεν τα κατάφερε.

Ο Bastianini πίεσε δυνατά, αλλά δεν κατάφερε να βάλει τη μοτοσυκλέτα του μπροστά από αυτήν του Pecco Bagnaia, παραμένοντας κολλημένος στην ουρά του, αναγκάζοντάς τον να εκτελεί αμυντικές γραμμές, ακόμα και εκτός ορίου.

Με τον τελευταίο γύρο να ξεκινάει ο Bastianini σχεδόν έπεσε πάνω στον Bagnaia προσπαθώντας να φρενάρει αργότερα, κόβοντας τη φόρα του και επιτρέποντάς του να κερδίσει – έστω και για ελάχιστο – τον 5ο του φετινό αγώνα.

Ο Maverick Viñales τελικά τερμάτισε τρίτος, στερώντας από την Ducati ένα “πλήρες βάθρο”. Ο Fabio Quartararo δεν μπόρεσε να πιάσει τον Luca Marini και έχασε κάμποσους βαθμούς, ενώ ο Aleix Espargaró ήταν έκτος, ο Álex Rins τερμάτισε έβδομος, μπροστά από τους Brad Binder (ΚΤΜ) και Jorge Martín (Ducati).

Pecco Bagnaia (Ducati)

Ο Álex Márquez (Honda) εκμεταλλεύτηκε την τιμωρία του Miguel Oliveira (ΚΤΜ) για υπέρβαση των ορίων της πίστας και τερμάτισε 10ος.

Επόμενος αγώνας στις 18 Σεπτεμβρίου στην Αραγκόν της Ισπανίας

Αποτελέσματα 14ου αγώνα MotoGP 2022 – Misano Ιταλία

Βαθμολογία Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP μετά τον 14ο γύρο

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!