MotorBike.gr

Yamaha RD 427 Tracker: Διχρονίλα και ανάποδα τιμόνια

01/08/2022

Έρχεται από το ’70 για να μας θυμίσει πολλά

Θα δακρύσουν οι παλιότεροι και θα μορφωθούν οι νεότεροι με αυτό, το σημερινό παράδειγμα custom-αρισμένης κλασικής μοτοσυκλέτας. Η Yamaha RD 427 Tracker έρχεται από τον Καναδά και έχει σκοπό να γεμίσει (άκαυτο) διχρονόλαδο τις χωμάτινες πίστες flat track της Βόρειας Αμερικής

Το Yamaha RD 427 Tracker έχει φτιαχτεί από έναν βιομηχανικό σχεδιαστή που λέγεται Cam Smyth και έχει έδρα το Οντάριο του Καναδά.

Ο Smyth δεν αρέσκεται στις βαριές κατασκευές, άρα προτιμά τα δίχρονα, ενώ έχει μια συμπάθεια στα γιαπωνέζικα της δεκαετίας του 1970 και του 1980.

Εύκολα και απλά πράγματα, χωρίς μεγάλη πολυπλοκότητα είναι μέσα στους στόχους του δημιουργού, ενώ η τελευταία δημιουργία του workshop του, του Smyth Innovations, είναι ένα δικύλινδρο, αερόψυκτο 427 Tracker, που δημιουργήθηκε από την κοπτο-ραπτική πάνω σε ένα θρυλικό και γρήγορο σπορ μοντέλο της εποχής, το Yamaha RD 400 του 1976.

Για την ακρίβεια το 400 δεν δημιουργήθηκε από ένα, αλλά από τέσσερα (!) RD 400, ένα να αναπαλαιώνεται στην ορίτζιναλ μορφή του και το δεύτερο να καταλήγει “αγωνιστικό.

Αυξάνοντας τον κυβισμό στα 427 cc ο κύριος Cam – αφού επισκεύασε πλήρως τον κινητήρα, τον γυάλισε και τον έβαψε εξωτερικά (powder coating) – άλλαξε τις κυλινδροκεφαλές με σπέσιαλ, οι οποίες έχουν μάλιστα ακτινικά τοποθετημένες ψύκτρες.

Επίσης τοποθέτησε έναν υδραυλικό συμπλέκτη, reed-οθήκες από τετράτροχο Yamaha Banshee, βαλβίδες ρήντ V-Force 3 και καρμπυρατέρ TM32 της Mikuni.

Για να “δέσει το γλυκό” και να δώσει την τελευταία πινελιά οι εξατμίσεις ξαναφτιάχτηκαν στο χέρι, έγιναν “δύο σε μία” με τα “Μπαζάνια” (όπως έλεγαν οι παλαιότεροι τους θαλάμους διαστολής των εξατμίσεων) να περνούν διακριτικά κάτω από την κοιλιά του κινητήρα και να καταλήγουν σε δυο υπέροχες σωλήνες.

Το ανάποδο πιρούνι προέρχεται από Suzuki GSX-R 600, ενώ η πίσω ανάρτηση αποτελείται από ένα τροποποιημένο, μακρύτερο ψαλίδι (τύπου Μonocross ή Cantilever) από ένα εντούρο μοντέλο της Yamaha, το θρυλικό IT 250 της δεκαετίας του 1980.

Οι τροχοί, με ακτίνες φυσικά, είναι 19 ιντσών και λόγω του ότι το 427 θα κινείται και σε δημόσιους δρόμους, έχει φρένα και στους δύο τροχούς – σε αντίθεση με τα flat track που δεν έχουν φρένα, παρά μόνο στον πίσω τροχό!

Τα φωτιστικά σώματα είναι μίνιμαλ και τύπου LED, όπως μίνιμαλ είναι κι όλο υπόλοιπο 427 Tracker και ζυγίζει κοντά στα 150 κιλά. Καθόλου άσχημα για έναν κινητήρα που αποδίδει περίπου 50 ίππους.

Το λέμε ξανά τώρα και θα το λέμε κάθε φορά: Two Strokes for Ever!

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!