MotorBike.gr

Yamaha XSR700 Bodykit: Mεταμόρφωση σε RD350 YPVS!

08/08/2022

Τιμή και δόξα στο δίχρονο παρελθόν της Yamaha

Μια ιδιοφυής αισθητική μετατροπή. Ένα σπέσιαλ Βodykit που μεταμορφώνει τη δικύλινδρη Yamaha XSR700 σε RD350 YPVS! Οι Βρετανοί custom-άδες, που δημιούργησαν στο παρελθόν τις “Yamaha XSR900-RD350LC”, επανέρχονται με μια παρόμοια εξαίσια ιδέα.

Οι άνθρωποι που είχαν δημιουργήσει το bodykit για το Yamaha XSR900, μετατρέποντάς το σε δίχρονο RD350LC (ως προς την εμφάνιση έτσι;) επιστρέφουν με ένα νέο σύνολο πλαστικών τμημάτων, που ταιριάζει στο μικρότερο XSR700, κάνοντάς το να μοιάζει και πάλι με RD 350, αλλά με το μοντέλο YPVS αυτή τη φορά!

Έχοντας ξεκινήσει με το XSR900LC το 2018, η Velocity-Moto (πρώην Extreme Performance) αποκάλυψε τώρα την “XSR700LC YPVS Edition”, η οποία μεταμορφώνει το δικύλινδρο γυμνό των 689cc σε άξιο διάδοχο του θρυλικού RD 350 YPVS.

Τα τμήματα που απαρτίζουν το κιτ είναι έργο των ειδικών δυο βελτιωτικών οίκων στη Μ. Βρετανία, του Surrey Performance και του LC Velocity-Moto, και επικεφαλής είναι ένας γνωστός κατασκευαστής σπέσιαλ μοτοσυκλετών, ο Hag Hughes.

Μιλώντας στη βρετανική εφημερίδα μοτοσυκλέτας MCN, ο Huges είπε: “Το 900 ήταν μια μεγάλη επιτυχία. Πωλήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία, στην Ισπανία, στη Γαλλία, τη Νέα Ζηλανδία, τις Ηνωμένες Πολιτείες… παντού”.

Το 700 απευθύνεται σε ένα κάπως διαφορετικό κοινό. Αρκετοί άνθρωποι που απέκτησαν το 900 είπαν πως ήταν πολύ νευρικό και ισχυρό για τα γούστα τους και ήθελαν να οδηγούν κάτι πιο εύκολο”.

Μετά από έρευνα του Huges σχετικά με την τοποθέτηση του κιτ του 350 LC στο 700, αποφάσισε να το διαχωρίσει από το 900 και να το κάνει “powervalve” δηλαδή μοντέλο YPVS.

Όπως έγινε και με το 900LC του παρελθόντος, το “700 YPVS” δημιουργήθηκε παίρνοντας ένα συνηθισμένο Yamaha XSR700, αντικαθιστώντας το στοκ κουστούμι με το κιτ του Velocity-Moto και στη συνέχεια προσθέτοντας τα αυθεντικά χρώματα, όπως και αξεσουάρ, βελτιώσεις στην απόδοση και πολλά άλλα που ταιριάζουν με το προσωπικό γούστο (ή τον προϋπολογισμό) του καθενός.

Το κιτ που τοποθετείται από τους ίδιους τους ενδιαφερόμενους πάνω στη μοτοσυκλέτα τους, περιλαμβάνει φέρινγκ τιμονιού και ζελατίνα, καρίνα, πλαϊνά καπάκια, βάση/αφρό/κάλυμμα σέλας, ουρά, πίσω φτερό, φωτιστικό σώμα και όλα τα στηρίγματα, λάστιχα και βάσεις που απαιτούνται για την τοποθέτηση.

Το αντίτιμο για όλα αυτά;  Ξεκινάει από τις 1.200 λίρες και διατίθεται σε άβαφα μαύρα πλαστικά. Τα άβαφα κιτ είναι ήδη σε απόθεμα, με τις βαμμένες εκδόσεις να απαιτούν χρόνο περίπου τεσσάρων εβδομάδων για να ολοκληρωθούν. “Η χειρολαβή στην ουρά ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι για να φτιαχτεί λόγω του βραχίονα που εμπλέκεται για τη στήριξή του. Αποτελείται από περίπου έξι κομμάτια και αποδείχθηκε μπελάς”, πρόσθεσε ο Hughes.

Η ανταπόκριση του κόσμου για τα bodykit ήταν πολύ καλή. Τα πρώτα κομμάτια έχουν ήδη αρχίσει να φεύγουν για διάφορα σημεία του πλανήτη.

To 900LC του 2018

Τα κιτ αυτά εμπίπτουν σε ένα είδος συλλεκτικής φιλοσοφίας, αφού μεταμορφώνουν τις σύγχρονες μοτοσυκλέτες σε παλαιότερες, που λόγω του ότι είναι εμβληματικές και σημαντικές, αυξάνουν την αξία των μοτοσυκλετών που τα φορούν.

Η τοποθέτηση του κιτ είναι απλή, αν και λίγο χρονοβόρα, οπότε το Velocity Moto προσφέρει επίσης στους πελάτες μια υπηρεσία τοποθέτησης «ride in-ride out» που κοστίζει 600 λίρες Αγγλίας.

Η βαφή στοιχίζει επιπλέον 1.100 λίρες, όπως και οι έξτρα παραγγελίες, όπως πλαίσια βαμμένα με ειδικές επεξεργασίες, η βαφή των ζαντών, ανάρτηση K-tech, επαναπρογραμματισμός ECU και εξατμίσεις Akrapovic/Yoshimura ή ό,τι άλλο ζητήσει ο ενδιαφερόμενος πελάτης.

Περισσότερες πληροφορίες: velocity-moto.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!