SuperPapi

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Το Kymco K-Rider 400 βγαίνει στην παραγωγή!

10/05/2018

Το μεγάλο βήμα στον κόσμο της μοτοσυκλέτας

Επιβεβαιώθηκε επίσημα ότι το δικύλιδρο Kymco K-Rider 400 θα βγει σύντομα στην παραγωγή, μετά την παρουσίασή του σε μεγάλο κινέζικο σαλόνι αυτοκινήτου-μοτοσυκλέτας.

Ήταν η πρώτη μέρα του σαλονιού Auto Show της Σαγκάης στην Κίνα και η Kymco δεν άργησε να παρουσιάσει επίσημα το ολοκαίνουργιο K-Rider 400, το οποίο θα μπει στην παραγωγή το φθινόπωρο του 2018 και θα διατεθεί στην αγορά μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Ο δικύλινδρος κινητήρας προέρχεται από την Kawasaki, μια συνεργασία που μέχρι σήμερα είχαμε δει μόνο στο σκούτερ της δεύτερης το Kawasaki J 300.

Το σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι εκτεθειμένο, είναι εμφανές και αποτελεί προϊόν σχεδίασης 3D, αλλά και της πείρας της γιαπωνέζικης και ταϊβανέζικης εταιρίας, ενώ το καλοσχεδιασμένο (ευρωπαϊκό) κουστούμι της 400 δημιουργεί μια κομψή πρόταση στο χώρο των γυμνών μοτοσυκλετών.


Το Kymco K-Rider 400 είναι εφοδιασμένο με έναν δικύλινδρο κινητήρα, υγρόψυκτο με δύο εκκεντροφόρους (DOHC) και τέσσερις βαλβίδες, κυβισμό 399,1 cc, μέγιστη ιπποδύναμη 32 kW (44 ίππων), στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 37 Nm (3.8 kgm), στις 7.500 rpm.

Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι εξατάχυτο και ο κινητήρας δίνει τη δυνατότητα επιλογής προγράμματος λειτουργίας στον αναβάτη: σπορ ή χρήσης πόλης.

Οι μπροστινοί δίσκοι είναι κυμματιστοί (όπως και ο πίσω) πλευστοί, διαμέτρου 300 mm με δαγκάνες αντικρυστών 4 εμβόλων και διαθέτουν σύστημα ABS της Bosch.

O πίσω δίσκος διαμέτρου 240 mm έχει δαγκάνα 2 εμβόλων. Το πιρούνι είναι ανάποδο με ευτραφή καλάμια 41 mm, το ψαλίδι είναι τύπου χωροδικτύωμα φτιαγμένο από σωλήνες και το πίσω αμορτισέρ ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση.

Το ντεπόζιτο της κομψής, μοντέρνας γυμνής μοτοσυκλέτας έχει χωρητικότητα 15 λίτρων. Τα φωτιστικά σώματα είναι LED μπροστά και πίσω.

Δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα τα σχέδια της εταιρίας για το άν και το πότε θα έρθει το ολοκαίνουργιο Kymco K-Rider 400 στις ευρωπαϊκές αγορές, γεγονός όμως που το θεωρούμε σίγουρο. Γιατί πρόκειται για τη μεγάλη ευκαιρία της Kymco να μπει δυναμικά στις μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού.

Μείνετε συντονισμένοι, θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε νεώτερα.

Πηγή: www.motobuy.com.tw

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!