MotorBike.gr

DUCATI: Η παραγωγή των Multistrada έφτασε τις 100.000!

19/09/2019

Ρεκόρ παραγωγής και ανακοινώσεις για μοντέλο V4

Ένα “περήφανο” κόκκινο Ducati 1260 Multistrada Pikes Peak τιμήθηκε από την ιταλική εταιρία σε ειδική τελετή, μιας και ήταν το 100.000th Multistrada που κατασκευάστηκε από το εργοστάσιο της Μπολόνια.


Δεκαέξι χρόνια μετά τη μέρα που κυκλοφόρησε το πρώτο Multistrada, η οικογένεια των ιδιαίτερων μοτοσυκλετών της
Ducati έφτασε πλέον στο ορόσημο παραγωγής των 100.000 μονάδων. Το Multistrada με το Νο 100.000, που ήταν μια έκδοση Pikes Peak του 1260, παραδόθηκε σε Γερμανό Ducatista από τον πρόεδρο CEO της Ducati, Claudio Domenicali.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα είχε χαραγμένο με λέιζερ στην  επάνω πλάκα του πιρουνιού το νούμερο 100.000, κάτι που την καθιστά αυτόματα συλλεκτική.

Η φιλοσοφία σχεδίασης  των Multistrada (ή Multi, όπως συνηθίζουν να τα αποκαλούν οι φίλοι τους) αναμιγνύει την οδήγηση σε χώμα και άσφαλτο και εστιάζει στην πολυχρηστικότητα της μοτοσυκλέτας.

Παράδοση στον τυχερό ιδιοκτήτη από τον ίδιο τον πρόεδρο

Η πρώτη, η “μητέρα” της οικογένειας, εμφανίστηκε το 2003 (Multistrada 1000 DS).  Δύο χρόνια μετά, το 2005, παρουσιάστηκε το Multistrada 620, ένα μοντέλο που ταίριαζε στην ελληνική αγορά και δυστυχώς δεν ανανεώθηκε έκτοτε.

Το 2007 ήταν η χρονιά του Multistrada 1100 και τρία χρόνια μετά ο κυβισμός ανέβηκε στα 1200 cc.

Το 2012 εμφανίστηκε η ειδική έκδοση Multistrada Pikes Peak και το 2015 το Multistrada 1200 DVT. Ένα χρόνο αργότερα, η Ducati παρουσίασε το Multistrada 1200 Enduro, αλλά και το μικρότερο Multistrada 950.

Το 2018 έφερε έναν ακόμα μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρα, το Multistrada 1260, ενώ η φετινή χρονιά το Multistrada 1260 Enduro.

Σήμερα η γκάμα της ιταλικής εταιρίας διαθέτει επτά διαφορετικές εκδόσεις Multistrada, οι δυο με κυβισμό 950 cc και οι πέντε με τον κινητήρα των 1.260cc.

Οι Multistrada της Ducati υιοθετούσαν πάντα νέες τεχνολογίες: το 2010, το Multistrada 1200 ήταν η πρώτη μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης που διέθετε riding modes, αργότερα έγινε η πρώτη μοτοσυκλέτα με κινητήρα μεταβλητού χρονισμού – Testastretta DVT (Desmodromic Variable Timing) και τέλος εφοδιάστηκε με σύστημα D-Air σε συνεργασία με την Dainese, που ενεργοποιεί αυτόματα αερόσακο στο μπουφάν του αναβάτη σε περίπτωση ατυχήματος.

Απότοκο της εξέλιξης των Multi στο πέρασμα του χρόνου είναι και τα πολύ αραιά διαστήματα ρύθμισης βαλβίδων των μοντέρνων μοντέλων, που προτείνονται ανά 30.000 χιλιόμετρα!

Με την ευκαιρία της παραγωγής της 100.000ής Multistrada, η Ducati ανακοίνωσε ότι το 2021 θα εμφανιστεί μέλος της οικογένειας με κινητήρα V4, που θα έρθει να προστεθεί στην γκάμα το 2021, μαζί με τα μοντέλα με τους δικύλινδρους κινητήρες.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!