MotorBike.gr

HONDA CB500X 2022: Έφτασε στην Ελλάδα!

27/10/2021

Ο ερχομός ενός εξελιγμένου best seller

Έφτασαν τα πρώτα κομμάτια του νέου Honda CB500X του 2022, μιας μοτοσυκλέτας που έχει μεγάλη σημασία και ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά, αφού σαν μοντέλο κρατάει την κορυφή των πωλήσεων εδώ και χρόνια. Γι’ αυτό το νέο CB500X, που έχει δεχτεί καίριες βελτιώσεις σε σημαντικούς τομείς, έχει ανακοινωθεί τιμή στα 7.670€.

Άρχισαν να φτάνουν στους συνεργάτες της Honda στην Ελλάδα τα πρώτα Honda CB500X του 2022, αν και ο μεγαλύτερος όγκος των μοτοσυκλετών θα διανεμηθεί στα καταστήματα από την επόμενη βδομάδα.

Έχοντας μια ιστορία 8 ετών παρουσιάστηκε το 2013το Honda CB500X που είναι αδελφό μοντέλο με το γυμνό CB500F, αλλά και το σπορ CBR500R με το ολόσωμο φέρινγκ, ανήκει στην κατηγορία crossover-adventure μεσαίου κυβισμού.

 

Πρόκειται για μια απλή συνταγή που εφαρμόζει η Honda, με έναν δικύλινδρο κινητήρα που έχει ροπή από τις χαμηλές στροφές, με πλαίσιο τα χαρακτηριστικά του οποίου ταιριάζουν κυρίως σε χρήση στην πόλη, αλλά και στον αυτοκινητόδρομο και το χώμα.

Για το 2022, το Honda CB500X έχει δεχτεί βελτιώσεις στον κινητήρα, όπως αναβαθμισμένες ρυθμίσεις ψεκασμού καυσίμου και ένα νέο ελαφρύτερο ψυγείο, ενώ έχει καταργηθεί το προηγούμενο συμβατικό πιρούνι για να τοποθετηθεί ένα νέο ανεστραμμένο Showa SFF–BP USD με καλάμια διαμέτρου 41 mm.

 

Διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης ελατηρίου, με διαδρομή 150 mm και έχουν τοποθετηθεί νέες πάνω και κάτω πλάκες έδρασης.

Το πιρούνι έχει διαχωρίσει τις λειτουργίες του στις δύο μπουκάλες: απόσβεση Big Piston στο ένα στέλεχος και ελατηρίου στην άλλη.

Το μονό πίσω αμορτισέρ έχει μεγάλης διαμέτρου έμβολο, που προσφέρει διαδρομή τροχού 135 mm και διαθέτει ρύθμιση προφόρτισης 5 θέσεων με νέο ελατήριο και ρυθμίσεις απόσβεσης.

Επίσης η μοτοσυκλέτα έχει εφοδιαστεί με ακτινικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες της Nissin, που επενεργούν σε δύο δίσκους πλέον, διαμέτρου 296 mm, αλλά και ελαφρύτερους τροχούς με πιο λεπτές ακτίνες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πλήρης παρουσίαση Honda CB500X 2022

Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, το κέντρο βάρους έχει μετακινηθεί ελαφρώς προς τα μπροστά, βελτιώνοντας την πρόσφυση του 19άρη μπροστινού τροχού και την πληροφόρηση του αναβάτη.

Το ανανεωμένο στυλ περιλαμβάνει νέο μπροστινό τροχό και μεγαλύτερο φτερό.

Το ατσάλινο πλαίσιο – με διπλή ραχοκοκκαλιά, τύπου διαμάντι, με σωλήνες διατομής 35 mm, παραμένει ίδιο για το 2022.

Για βελτιωμένη ακαμψία και οδική συμπεριφορά, το νέο 500 έχει αποκτήσει επανασχεδιασμένο ψαλίδι.

Το νέας σχεδίασης, ελαφρύτερο ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από ατσάλι πάχους 2 mm, που χρησιμοποιεί ένα κοίλο εγκάρσιο στοιχείο, προσφέροντας μεγαλύτερη στρεπτική και μικρότερη πλευρική ακαμψία.

Ο ένας, τύπου “μαργαρίτα” δίσκος στον μπροστινό τροχό, διαμέτρου 310 mm και η διπίστονη δαγκάνα της προηγούμενης έκδοσης έχουν αντικατασταθεί από δύο πλέον δίσκους τύπου “μαργαρίτα” και πάλι, διαμέτρου 296 mm και αξονικά τοποθετημένες διπίστονες δαγκάνες Nissin.

Ο ξανασχεδιασμένος μπροστινός τροχός διαμέτρου 19” από χυτό αλουμίνιο – που είναι ελαφρύτερος χάρη στα πιο λεπτά μπράτσα – μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος για μεγαλύτερη ευκολία στο στρίψιμο. Συνεργάζεται με τον πίσω τροχό 17”, που εξοπλίζεται με ένα ανθεκτικό νέο φτερό.

Περισσότερες πληροφορίες: www.honda-motorcycles.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!