MotorBike.gr

SYM, DAYTONA, 2019: Παρουσίαση 7 νέων μοντέλων στα Τρίκαλα

21/03/2019

 Η Άνοιξη της SYM και της Daytona

Ένα Σαββατοκύριακο λουσμένο από έναν λαμπερό ανοιξιάτικο ήλιο, επτά νέα μοντέλα, καλή παρέα και όρεξη για βόλτες γύρω από την όμορφη περιοχή των Τρικάλων. Παίρνουμε μια πρώτη ιδέα από τις μοτοσυκλέτες και τα παπιά της Daytona, αλλά κι από ένα σκούτερ κι ένα super-παπί της SYM που θα “ταρακουνήσουν” την αγορά. Φωτογραφίες: Γκοργκόλης ΑΕ

Η Γκοργκόλης ΑΕ, με έδρα τα Τρίκαλα, έχει κάθε λόγο να νιώθει υπερήφανη, καθώς διανύει την 9η συνεχή χρόνια που κατατάσσεται πρώτη εταιρεία στις ταξινομήσεις δικύκλων στην Ελλάδα. Είναι πρώτη στην κατηγορία των scooter, πρώτη στην κατηγορία των παπιών, ενώ στόχος της είναι μέσω της οικογένειας των νέων Daytona 310 να πετύχει μέσα στο 2019 την πρωτιά και στην κατηγορία των μοτοσυκλετών.

“Όπλα” της εταιρίας στις παραπάνω μάχες θα αποτελέσουν και τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν επίσημα και που εμείς είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε για μερικά χιλιόμετρα σε περιοχές πέριξ των Τρικάλων.

Daytona T 310, X 310, R 310

Καταρχάς παρουσιάστηκαν τρεις αξιόλογες μοτοσυκλέτες με κυβισμό 312 κυβικών και μονοκύλινδρο κινητήρα, που χρησιμοποιούν πολλά κοινά εξαρτήματα, αλλά φροντίζουν να είναι τελείως διαφορετικές η μία από την άλλη. Οι τρεις Daytona Zontes 310 διαχωρίζονται εξαρχής, με την καθεμιά τραβάει το δρόμο της.

Η R 310, την οποία είχαμε δοκιμάσει παλαιότερα (διαβάστε εδώ) είναι η γυμνή της παρέας, φορώντας τα λιγότερα πλαστικά “ρούχα”.

Η Χ 310 με φουτουριστικό κουστούμι πλασάρεται σαν η πιο ταξιδιάρα και πολυχρηστική για βόλτες μέσα και έξω από την πόλη.

Η Τ 310 είναι η μοτοσυκλέτα με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πλευράς κοινού για την αγορά μας. Το γεγονός ότι είναι τύπου Street Adventure την κάνει ακόμα πιο χρηστική, αφού πρακτικά εκτός από την πόλη και το ταξίδι, μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου, έστω με υποχωρήσεις.

Daytona Must 125

Είδαμε και οδηγήσαμε επίσης για λίγο και το Daytona Must 125, που είναι ένα νέο πολύ κομψό και σωστά διαστασιολογημένο 125άρι, το οποίο αντιγράφει τις γραμμές των Ducati Scrambler. Είναι όμως σαφέστατα πιο προσιτό, φοράει έναν μονοκύλινδρο, αερόψυκτο, φιλικό κινητήρα – σχεδίασης Suzuki – και κοστίζει κοντά στα 2.300 ευρώ.

Δυο παπιά ήταν μέσα στη λίστα των δίτροχων για δοκιμή, το ένα από την Daytona και το άλλο από την SYM. Το πρώτο, φτιαγμένο σύμφωνα με τις προτάσεις της Γκοργκόλης ΑΕ στη σχεδίαση και τον εξοπλισμό, λέγεται Daytona Velos R 125 και αποτελεί το επόμενο βήμα των best seller της εταιρίας – δηλαδή των DY 125 RS και Daytona Sprinter 125. Το Velos R 125 συνοδεύεται από πρωτοποριακό πακέτο “2 χρόνια δωρεάν service – 3 χρόνια εγγύηση”.

Daytona Velos R 125

Το δεύτερο παπί, το SYM VF 185, είναι ο “ο ταραχοποιός” που θα κάνει αίσθηση φέτος “αναστατώνοντας” την κατηγορία, μιας και είναι το μεγαλύτερο σε κυβισμό παπί παραγωγής που έχει εμφανιστεί ποτέ, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στις παγκόσμιες αγορές.

Στην κατηγορία των παπιών, η εταιρεία Γκοργκόλης ΑΕ έχει μια μακρά ιστορία που ξεκινάει από τη δεκαετία του ’90 με το Modenas Kriss, που έγινε το πρώτο παπί ευρωπαϊκών προδιαγραφών και best seller στην αγορά μας.

SYM VF 185

Κι όταν οι προδιαγραφές αγρίεψαν περισσότερο, η εταιρία εισήγαγε το πρώτο παπί Euro4 στην Ευρώπη, το SYM Magic 125. Φέτος η ιστορία συνεχίζεται, αφού η εταιρία εισάγει στη χώρα μας το πρώτο super-παπί, το SYM VF 185.

Λόγω των επιτυχιών της αντιπροσωπείας στην Ελλάδα – μιας και θεωρείται από την SYM η καλύτερη αντιπρόσωπος των προϊόντων της στον κόσμο και παράλληλα αυτή που αποσπά το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς παγκοσμίως – η τιμή του VF 185 μπόρεσε να κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα, στα 2.695 ευρώ.

Στην παρουσίαση στα Τρίκαλα υπήρχε τέλος κι ένα σκούτερ – αλλά τι σκούτερ όμως; Ένα κομψό μοντέλο που θα ριχτεί στην μάχη της ανταγωνιστικότατης κατηγορίας των 300 κυβικών. Το πρώτο της SYM στην κατηγορία των ψηλόροδων (16 ιντσών) 300αριών όχι των μεγάλων maxi scooter, αλλά αυτών της πόλης με πιο λεπτές γραμμές, αυτές των παραδοσιακών ευρωπαϊκών σκούτερ, της σχολής Honda SH.

To SYM HD 300 δημιουργήθηκε με τη συμβολή των ανθρώπων της Γκοργκόλης ΑΕ προς την εταιρία. Θα είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο του ’19 και η τιμή του θα είναι κοντά στις 4.000 ευρώ.

SYM HD 300

Πέρα από την παρουσίαση των νέων μοντέλων της Γκοργκόλης ΑΕ για το 2019, οι δημοσιογράφοι είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στην ιδιαίτερα μεγάλη αποθήκη ανταλλακτικών, που βρίσκεται πίσω από τα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Άριστα οργανωμένα και τακτοποιημένα, χιλιάδες ανταλλακτικά μοντέλων του σήμερα και του παρελθόντος (σε βάθος πολλών ετών) βρίσκονται στη διάθεση των πελατών της εταιρίας, των ιδιοκτητών των SYM, Daytona, κ.λπ., όχι μόνο για την Ελλάδα, αλλά και για πολλές Ευρωπαϊκές χώρες, όπως Ισπανία, Τσεχία, Σερβία, Σλοβακία, Σλοβενία.

Έτσι, η πλήρως οργανωμένη αποθήκη ανταλλακτικών, δεν εξασφαλίζει μόνο την επάρκεια και την κάλυψη της ζήτησης στην εγχώρια αγορά, αλλά και αξιοποιείται για την εξαγωγή ανταλλακτικών στο εξωτερικό.

Στον τομέα των εξαγωγών, η Γκοργκόλης ΑΕ, χάρη στις υψηλές πωλήσεις που πετυχαίνει στην Ελλάδα, έχει καταφέρει να βρεθεί σε πλεονεκτική θέση στο Βαλκανικό χώρο. Διατηρώντας μεγάλα αποθέματα σε ευρύτατη ποικιλία μοντέλων, έχει την εξουσιοδότηση να τροφοδοτεί εκτός από τις Βαλκανικές χώρες, την Κύπρο και τη Μάλτα. Οι εξαγωγές της εταιρίας άγγιξαν πέρυσι το 8% των συνολικών πωλήσεων, περίπου στις 1.100 μονάδες, ενώ μια ιδιαίτερη επιτυχία ήταν η προμήθεια των ταχυδρομείων της Σερβίας με 348 παπιά Daytona DY50.

Πέρα από την παρουσίαση των νέων μοντέλων και των αποθηκών ανταλλακτικών. η Γκοργκόλης ΑΕ ανακοίνωσε μια ακόμη πρωτοβουλία – όπως και στο παρελθόν σε διάφορες περιπτώσεις – που έχει να κάνει με την προσπάθεια δημιουργίας μιας Πανελλαδικής Ένωσης Δικύκλου.

Η προσπάθεια αυτή εστιάζεται στη συγκέντρωση όλων των φορέων του χώρου της μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα, ούτως ώστε να συσταθεί μια νέα ομάδα που θα δουλέψει πάνω σε θέματα που αφορούν ή “καίνε” τον κλάδο – παραδείγματος χάρη, τη δυνατότητα οδήγησης δίτροχων 125 κυβικών με δίπλωμα αυτοκινήτου ή την απαλλαγή τελών κυκλοφορίας για τα δίκυκλα 50-125 cc αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, τη θέσπιση κατηγορίας επαγγελματικού “φορτηγού δικύκλου”, τη θέσπιση νόμου για την κυκλοφορία των ηλεκτρικών πατινιών και ηλεκτρικών σκούτερ με πετάλια, κ.α.

Σε επόμενα άρθρα θα ακολουθήσουν οι εντυπώσεις μας από τις σύντομες δοκιμές των μοτοσυκλετών και των παπιών της παρουσίασης.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!