MotorBike.gr

Vertigo Titanium R: Η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο!

03/02/2022

Η αβάσταχτη ελαφρότητα… ενός τράιαλ

Η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής – έστω και περιορισμένης – φτιάχνεται από μια σχετικά άγνωστη εταιρία που λέγεται Vertigo και προορίζεται για αγωνιστική χρήση trial.

Το Titanium R της Vertigo ζυγίζει μόλις 66 κιλά!

Είναι μακράν η ελαφρύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής, κι ας πρόκειται να παραχθεί σε ελάχιστα κομμάτια, για χρήση σε αγώνες trial.

Πρόκειται για μια σπέσιαλ έκδοση, ενός μοντέλου της Vertigo που λέγεται Nitro R, το οποίο με τη χρήση τιτανίου σε καίρια σημεία, έχει χάσει δύο κιλά.

Στο χώρο του αγωνιστικού trial η απουσία κιλών ή αν θέλετε η οικονομία στο βάρος, παίζει μεγάλο ρόλο.

Η μείωση του βάρους του Vertigo Titanium R έχει προέλθει κυρίως από το πλαίσιο, οι σωλήνες του οποίου είναι κατασκευασμένες από τιτάνιο, αντί για τον χρωμιομολυβδαινιούχο χάλυβα που χρησιμοποιείται συνήθως.

Ένα πλαίσιο χωροδικτύωμα-αριστούργημα χρησιμοποιεί το εξεζητημένο trial της Vertigo, μιας εταιρίας που έρχεται από την Ισπανία, χώρα με μεγάλη παράδοση εταιριών, αλλά και αναβατών-πρωταθλητών στο συγκεκριμένο σπορ.

Η Vertigo θα κατασκευάσει την έκδοση του Titanium R σε μόλις 40 κομμάτια.

Το Titanium R θα διατεθεί σε δυο εκδόσεις, με δίχρονους κινητήρες 247 cc και 300 cc, με ιπποδυνάμεις κοντά στους 25 ίππους.

Βλέπετε, στο συγκεκριμένο άθλημα είναι η πλούσια ροπή από τις χαμηλές στροφές αυτή που έχει μεγαλύτερη σημασία κι απ’ αυτήν υπάρχει μπόλικη!

Η εξάτμιση είναι επίσης κατασκευασμένη από τιτάνιο, όπως και οι σύνδεσμοι του μονού αμορτισέρ (μάρκας Reiger).

Το συμβατικό πιρούνι (στο trial γενικώς δεν προτιμούνται τα ανάποδα πιρούνια!) είναι ένα εξωτικό Kashima Tech Factory, διαδρομής 170 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο.

Το ντεπόζιτο χωράει μόλις 2,3 λίτρα βενζίνης, το ψαλίδι είναι αλουμινένιο και ο μπροστινός δίσκος έχει διάμετρο μόλις 185 χιλιοστών, ενώ που να δείτε πόσο μικρός είναι ο πίσω δίσκος: διαμέτρου 150 χιλιοστών!

Η Vertigo – όχι κατά λάθος – δεν αναφέρει την τιμή της  νέας πανάλαφρης  μοτοσυκλέτας, αφού εκείνοι που θα θελήσουν να αποκτήσουν το Titanium R μάλλον δεν θα έχουν πρόβλημα να πληρώσουν αυτό το “κάτι παραπάνω”.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!