MotorBike.gr

BENDA LFC 700: Στην παραγωγή το φουτουριστικό cruiser

15/07/2021

Tετρακύλινδρο και ξεχωριστό

Το 2020 η κινεζική Benda παρουσίασε ένα concept μοντέλο με το όνομα LF-01, το οποίο προσέλκυσε πολλά βλέμματα πάνω του με την προσεγμένη και εντυπωσιακή σχεδίαση, τον τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 680cc και τα ποιοτικά περιφερειακά. Ενώ όλοι περιμέναμε ότι θα μείνουμε στις εντυπώσεις και μόνο, η Benda τώρα ανακοινώνει το λανσάρισμα της μοτοσυκλέτας και για άλλη μια φορά εντυπωσιάζει, αφού το μοντέλο παραγωγής είναι ίδιο με το concept!

Προς το παρόν το Benda LFC700, όπως είναι το όνομα του μοντέλου παραγωγής, διατίθεται σε δύο εκδόσεις μόνο στην αγορά της Κίνας.

Η standard έκδοση κοστίζει το – εξαιρετικά χαμηλό – ποσό των 4.935 ευρώ (ισοτιμία γουάν – ευρώ 07/2021), ενώ διατίθεται επίσης μια αναβαθμισμένη έκδοση, υψηλότερης απόδοσης και με αναβαθμισμένα περιφερειακά, έναντι 5.970 ευρώ.

Πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν διαθέσιμα ακόμα, ωστόσο η standard έκδοση αποδίδει 86 ίππους και 6,0 kgm ροπής και η “High Power” 94 ίππους και 6,3 kgm. Ανεπίσημα, η standard έκδοση θα είναι ικανή για μια τελική της τάξεως των 170 km/h, ενώ η πιο ισχυρή και ακριβότερη έκδοση, καταφέρνει να ωθήσει το ταχύμετρο πιο ψηλά, στα 195 km/h.

 


O κινητήρας είναι και στις δύο περιπτώσεις ο ίδιος, ένας τετρακύλινδρος σε σειρά με χωρητικότητα 680cc, ο οποίος μοιάζει αρκετά, τουλάχιστον εξωτερικά, με αυτόν του CB650 της Honda.

Δεν υπάρχει κανένα στοιχείο που να συνδέει Benda και Honda βέβαια, ούτε και υπάρχουν πληροφορίες για σύναψη εμπορικής σχέσης, οπότε για να το θέσουμε διακριτικά, το ιαπωνικό μοτέρ, μάλλον απλά αποτέλεσε πηγή «έμπνευσης» για τους Κινέζους μηχανικούς.


Η διαχείριση της ισχύος προς
το θηριώδες πίσω ελαστικό 310/35-18 (!) γίνεται μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ η ισχυρότερη έκδοση διαθέτει στον εξοπλισμό της, ολισθαίνοντα υποβοηθούμενο συμπλέκτη. Πέραν αυτού, εξοπλίζεται επίσης με αναρτήσεις της KYB και φρένα της brembo, όταν η standard έκδοση φέρει «βασικές» αναρτήσεις και φρένα της Nissin.

 


Πάντως ενώ το πρωτότυπο
LF-01 είχε παρουσιαστεί με ridebywire γκάζι και cruise control, τα στοιχεία αυτά απουσιάζουν από τις εκδόσεις παραγωγής, οι οποίες διατηρούν τα Full LED φώτα και την έγχρωμη TFT οθόνη, με δυνατότητες διασυνδεσιμότητας και πλοήγησης.

Εκτός από το τεράστιο πίσω ελαστικό, παρόμοιου μεγέθους είναι και το ρεζερβουάρ, που με τα 20 λίτρα χωρητικότητάς του αγγίζει την adventure κατηγορία και αναμένεται να προσδίδει πολύ μεγάλη αυτονομία.

Η μπροστινή ζάντα έχει διάμετρο 19 ίντσες, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 695mm και το βάρος ανέρχεται στα 235 κιλά. Προς το παρόν το LFC700 της Benda διατίθεται μόνο στην αγορά της Κίνας, όμως υπάρχουν πληροφορίες πως η εταιρία ετοιμάζεται για άνοιγμα και σε άλλες αγορές.

Ήδη έχει στηθεί ένα δίκτυο αντιπροσώπων στην Ιβηρική (Ισπανία – Πορτογαλία και στα νησιά Αζόρες – Κανάρια) και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την επέκτασή του και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κάτι που θα ολοκληρωθεί μέσα στους επόμενους μήνες.

H Benda έχει ήδη «στα σκαριά» και μια naked έκδοση παρόμοιας αισθητικής, βασισμένη στον κινητήρα του LFC700, με το όνομα LFS700, ενώ στη γκάμα της προς το παρόν διαθέτει επίσης μοντέλα cruiser και naked σε κυβισμούς 250 έως 400cc.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!