MotorBike.gr

ΜΟRINI X-Cape 650, 2020: Μέσα στη μόδα των καιρών

10/12/2019

Επιστροφή σε μεσαίους κυβισμούς

Μετά την εξαγορά, το 2018, της ιστορικής ιταλικής φίρμας Morini από κινεζική εταιρία, τα λόγια γίνονται πράξη με την παρουσίαση της διπλής χρήσης Μοrini X-Cape 650, που μας εκπλήσσει ευχάριστα. Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης, Φωτογραφίες: ΕICMA, N.B.

Με χαρακτήρα Adventure και πολύ ωραίο στυλ, αυτή η μοτοσυκλέτα δείχνει να είναι φτιαγμένη για την ελληνική πραγματικότητα. Δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 649cc, ακτινωτές ζάντες 17 και 19”, ελαστικά On/Off, στιβαρές και πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις.

Ρυθμιζόμενη σε ύψος -άνευ εργαλείων- είναι και η ζελατίνα, υπάρχει ποδιά κινητήρα, διαιρούμενη σέλα, αλουμινένια σχάρα με χειρολαβές, οθόνη TFT 7” που συνδέεται με κινητό, full Led φωτισμός και εμφάνιση βγαλμένη από αγώνες rally. Όλα αυτά είναι στοιχεία που σε κάνουν να την προσέξεις και παράλληλα να αναρωτηθείς πότε θα σου δοθεί η ευκαιρία να την οδηγήσεις.

Την είδαμε από κοντά στο σαλόνι του Μιλάνου και εντυπωσιαστήκαμε τόσο από την προσεγμένη ποιότητα κατασκευής όσο και από τις ιδιαίτερα compact διαστάσεις της.

Τεράστια σέλα, λεπτή σιλουέτα, χαμηλή θέση οδήγησης και όλη η κατασκευή αποπνέει σημασία στη λεπτομέρεια.

Το Morini X-Cape 650 θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις όσον αφορά στην απόδοση του κινητήρα, μια “ανοικτή” με άγνωστη προς το παρόν ιπποδύναμη (την υπολογίζουμε πάνω από τους 60 ίππους) και μια “Α2” με 35 ΚW.

Αμφότερες θα συνοδεύονται από μια σειρά εργοστασιακών αξεσουάρ, στα οποία θα περιλαμβάνονται από τριπλέτα βαλιτσών και θερμαινόμενα γκριπ μέχρι προστατευτικά κάγκελα και χούφτες τιμονιού.

Αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο πάνω τους είναι το θηριώδες πιρούνι USD με τα καλάμια των 50mm (!), το αλουμινένιο ψαλίδι με τα ευμεγέθη μπράτσα, το οβάλ τελικό της εξάτμισης, αλλά και η τεράστια οθόνη των 7” (μια από τις μεγαλύτερες που υπάρχουν στην αγορά) με τη δυνατότητα διασύνδεσης με κινητό.

Το πλαίσιο είναι περιμετρικό χωροδικτύωμα από ατσάλι και το ψαλίδι αλουμινένιο όπως είπαμε παραπάνω.

Στο Μιλάνο παρουσιάστηκε και μια πλήρης “χωματερή” έκδοση της Morini X-Cape 650

Η Morini είναι μια ακόμη ιστορική ιταλική φίρμα που εξαγοράστηκε από κινέζικη εταιρεία πέρσι, με τον κατασκευαστή οχημάτων Zhongneng να αποκτά το 100% των μετοχών της.

Μόλις το 2015 ήταν που η Moto Morini είχε αγοραστεί από την ιταλική επενδυτική εταιρεία Autjann και τρία χρόνια μετά (2018) πέρασε στα χέρια των Κινέζων. “Η Moto Morini θα παραμείνει στην Ιταλία”, είχαν ανακοινώσει οι νέοι ιδιοκτήτες, με την αξία της συναλλαγής, σύμφωνα με τα ιταλικά μέσα, να αγγίζει τα 10 εκατομμύρια ευρώ. Σε μια πρώτη δήλωση οι Κινέζοι είχαν μιλήσει για σχέδια επέκτασης της γκάμας σε μικρότερους κυβισμούς και να που μόλις επαληθεύτηκαν!

Οι εγκαταστάσεις της Μorini παραμένουν –τουλάχιστον προς το παρόν- στην Ιταλία, δηλαδή στο Trivolzio (κάπου ανάμεσα σε Μιλάνο και Πάβια). Η Zhongneng έχει σαν έδρα τη Σαγκάη και επί του παρόντος κατασκευάζει scooter και μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού.

Έτσι λοιπόν, μετά τις SWM και Benelli, η Morini έγινε η τρίτη ιταλική φίρμα που πέρασε σε ασιατικά χέρια. Στην Ελλάδα αντιπροσωπεύεται από την εταιρεία Δέλτα Μοτοσυκλέτες, η οποία μας ενημέρωσε ότι για την ώρα δεν υπάρχει πληροφόρηση για τη διάθεση και την τιμή του μοντέλου.

Σίγουρα όμως είναι θέμα χρόνου να δούμε το Morini X-Cape 650 στους δρόμους μας, θα σας κρατήσουμε ενήμερους σε κάθε περίπτωση.

Είναι η πρώτη φορά που εμφανίζεται on-off μοτοσυκλέτα με το σήμα της Morini μετά τα Coguaro 350 και Camel 500 της δεκαετίας του ’80.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Morini X-Cape 650

  • Μονάδα διαχείρισης Βosch ECU
  • Bluetooth connectivity
  • Δικάναλο ABS
  • Κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Ρυθμιζόμενο ύψος σέλας (830 και 845mm)
  • Μεταξόνιο 1480mm
  • Κάστερ 25,5°
  • Ίχνος 120mm
  • Δύο δίσκοι 300mm μπροστά, ένας 255mm πίσω
  • Διπίστονες δαγκάνες J. Juan
  • Ελαστικά 110/80-19 και 150/70-17
  • Διαδρομή ανάρτησης 160mm μπροστά και 135mm πίσω

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!