MotorBike.gr

APRILIA TUAREG 660: Πρώτες δοκιμές στην Ιταλία, τιμή, άφιξη

12/11/2021

Για την άσφαλτο, το χώμα και για κάθε μέρα

Η ενδιαφέρουσα για την ελληνική αγορά Aprilia Tuareg 660 δοκιμάστηκε από Ιταλούς δημοσιογράφους για πρώτη φορά, κι εμείς σας μεταφέρουμε τις παρατηρήσεις τους.

Το Aprilia Tuareg 660 είναι η τρίτη μοτοσυκλέτα που δημιουργείται γύρω από  τη νέα πλατφόρμα που έχει ήδη γεννήσει τα Aprilia RS 660 και Aprilia Tuono 660, ένα σπορ και ένα γυμνό αντίστοιχα.

Το όνομα Tuareg, αλλά και το στυλ της νέας Adventure μοτοσυκλέτας θυμίζουν εκείνο το ομώνυμο ψευδοεντούρο της Aprilia, το οποίο πριν από 35 χρόνια έκανε τους νεαρούς να καρδιοχτυπούν καθώς περνούσε το δρόμο.

Το νέο Aprilia Tuareg είναι μια υψηλών επιδόσεων, ελαφριά και τεχνολογικά εξελιγμένη μοτοσυκλέτα, με μπροστινό τροχό 21 ιντσών, ακτίνες στους τροχούς, αναρτήσεις μεγάλης διαδρομής, δικύλινδρο κινητήρα 80 ίππων και όλο το προηγμένο τεχνολογικά πακέτο APRC που διαχειρίζεται τα ηλεκτρονικά συστήματα.

Η δοκιμή για τους Ιταλούς δημοσιογράφους έγινε στους δρόμους της Σαρδηνίας και η πρώτη αναφορά έχει να κάνει με τον κινητήρα νέας γενιάς, στον οποίο – σε σύγκριση με τον κινητήρα των RS και Tuono – έχει αλλάξει ο χρονισμός και οι εκκεντροφόροι, έτσι ώστε να αποδίδεται περισσότερη ροπή στις χαμηλές στροφές.

 

Οι σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων είναι επίσης διαφορετικές (κοντύτερες) και έχουν σχεδιαστεί προσεκτικά ώστε να αποδίδουν μεγάλη ισχύ άμεσα, ενώ όσον αφορά τους κραδασμούς, τα σχόλια λένε ότι ήταν περιορισμένοι.

Οι αναρτήσεις διαδρομών 240 mm, ανεβάζουν το ύψος της σέλας στα 860 mm και τα 204 κιλά με τη μοτοσυκλέτα γεμάτη (18 λίτρα καυσίμου), που δεν θα δυσκολέψουν τον αναβάτη – αρκεί να διαθέτει ανάστημα πάνω από 1.80 μ. – γιατί κάθεται σε μια πολύ φυσική και άνετη θέση οδήγησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Παρουσίαση του Aprilia Tuareg 660 2021

Το φαρδύ τιμόνι είναι τέλειο για όρθια οδήγηση, με όλη την εργονομική τακτοποίηση να θυμίζει μια κλασική μοτοσυκλέτα ψευδοεντούρο: κατάλληλη για μεγάλα ταξίδια, αλλά και για οδήγηση εκτός δρόμου.

Το πακέτο APRC επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόσει πλήρως στις επιθυμίες του όλες τις επιλογές/παραμέτρους και να διαχειριστεί – απενεργοποίηση σε αυτήν την περίπτωση – το traction control.

Οι 80 ίπποι είναι πολύ καλά μοιρασμένοι στην κλίμακα απόδοσης, υπάρχει δύναμη από τις χαμηλές στροφές, όπως και στις μεσαίες. Η βασική περιοχή απόδοσης του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα είναι οι 4.000-6.000 rpm, αν και το στροφόμετρο ανεβαίνει και στις 8.000 και στις 10.000 rpm.

Το πλαίσιο είναι πολύ καλά στημένο και προσφέρει εξαιρετική ισορροπία σε όλες τις καταστάσεις. Το Tuareg ταξιδεύει άνετα σε χαμηλές ταχύτητες και μέσα στην πόλη, όπου εκτιμάται επίσης η οδική συμπεριφορά, η ελαφρότητα και η καλή κατανομή βάρους.

Και στις διαδρομές με στροφές οι μεταφορές φορτίων στο γκάζι-φρένο είναι λογικές, ενώ στην εκτός δρόμου οδήγηση η μοτοσυκλέτα ακολουθεί το ανάγλυφο του εδάφους, απολαμβάνοντας καλή πρόσφυση και συνολική αίσθηση.

Η αεροδυναμική προστασία που προσφέρει η ζελατίνα είναι επίσης καλή (προαιρετικά υπάρχει μεγαλύτερη ζελατίνα για όσους θα κινηθούν σε μεγάλες διαδρομές), ενώ εκτιμήθηκε δεόντος η ευκρινής έγχρωμη οθόνη με φωτεινότητα που προσαρμόζεται τέλεια σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.

Η τιμή του νέου Aprilia Tuareg 660 του 2022, που έρχεται στις ιταλικές αντιπροσωπείες τον Δεκέμβριο, είναι 11.990 ευρώ (κόκκινο και μαύρο), ενώ το τριών χρωμάτων 660 έχει τιμή καταλόγου στα 12.690 ευρώ.

Φωτογραφίες: Motoblog.it, Motociclismo.it

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!