MotorBike.gr

Benelli 2022: Τιμή για το Leoncino 800, έρχεται το TRK 800

20/04/2022

Τα «οκτακοσάρια» της Benelli

Ανακοινώθηκαν οι τιμές των δύο εκδόσεων του Benelli Leoncino 800 – απλή και trail – από την αντιπροσωπεία Motoway-Καμπράνης, ενώ εντός των επόμενων εβδομάδων θα έχουμε νέα για την ημερομηνία άφιξης του πολυαναμενόμενου TRK 800.

«Σπριντάρει» η Benelli για να λανσάρει στην αγορά το ολοκαίνουργιο TRK 800 με τις καινοτομικές γραμμές, που τόση εντύπωση έχει κάνει στο κοινό από τότε που παρουσιάστηκε στο σαλόνι του Μιλάνου.

Παρά τις αντίξοες συνθήκες,  ο οίκος του Πέζαρο θέλει να παρουσιάσει στην αγορά όσο το δυνατό πιο νωρίς για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό.

Επίσης η Benelli θέλει να εκμεταλλευτεί τη δυναμική του ιδιαίτερα πετυχημένου best seller στην Ιταλία TRK 502, έτσι ώστε να μεταδοθεί και στο 800.

Oι πηγές μας μιλούν για ερχομό του  μεγάλου TRK μέσα στον Ιούνιο του ’22, αλλά δεν έχει γίνει ακόμα επίσημη ανακοίνωση.

Από την άλλη, όσον αφορά το άμεσο μέλλον, ανακοινώθηκαν από την αντιπροσωπεία οι τιμές των δυο Leoncino την Ελλάδα: Benelli Leoncino 800 στα 9.200€ και Leoncino 800 Trail στα 9.450€.

Τα Leoncino έχουν μια μοναδική ταυτότητα και χαρακτήρα, αφού συνδυάζουν με άριστο τρόπο κλασικά και μοντέρνα στοιχεία μαζί, ειδικά το Trail που είναι ένα «vintage adventure».

Αντίστοιχα το Leoncino 800 αποτελεί μια ισχυρού χαρακτήρα γυμνή μοτοσυκλέτα, με  έντονα στοιχεία vintage και μια σιλουέτα που χαρακτηρίζεται από το εμφανές πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, σε κοινή θέα.

Καρδιά των Benelli Leoncino 800 είναι ένας υγρόψυκτος τετράχρονος, δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά, 750 cc που διαθέτει δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό με σώματα διαμέτρου 43 mm, ενώ ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης, που είναι υγρός πολύδισκος, είναι μερικής ολίσθησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Η Benelli δηλώνει ισχύ 76,2 ίππων (56 kw) στις 8.500 rpm και ροπή 67 Nm (6,8 kgm) στις 6.500 rpm, υπεραρκετή για να εγγυηθεί διασκέδαση στον αναβάτη του 800 σε δρόμους με στροφές.

Οι αναρτήσεις είναι ένας τομέας στον οποίο για ακόμα μια φορά η Benelli έχει δώσει μεγάλη προσοχή και σημασία: ανάποδο πιρούνι Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 50 mm, με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, αλλά και προφόρτιση ελατηρίου, με διαδρομή 140 mm.

Στον πίσω τροχό υπάρχει ανάρτηση με αλουμινένιο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ τοποθετημένο σε κεντρική θέση, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς.

Τα φρένα είναι της Brembo: δύο ημιαιωρούμενοι δίσκοι διαμέτρου 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 260 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω (με δικάναλο ABS φυσικά).

Οι ζάντες από κράμα αλουμινίου 17 ιντσών έχουν ακτίνες όπως τους αρμόζει και φορούν ελαστικά χωρίς σαμπρέλα, διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

Αντίστοιχα το Scrambler μοντέλο, το Trail 800, έχει λίγο μεγαλύτερη διαδρομή στο πλήρως ρυθμιζόμενο 50άρι Marzocchi (148 mm, αντί για τα 140 του απλού), ενώ αύξηση της διαδρομής του τροχού υπάρχει και στον πίσω τροχό.

Τα τελικά των εξατμίσεων είναι πιο ψηλά τοποθετημένα, το ύψος σέλας είναι μεγαλύτερο στα 834 mm (από τα 805 της έκδοσης δρόμου), ενώ διαφορά στο Leoncino Trail 800 υπάρχει και στον μπροστινό τροχό που είναι 19 ιντσών.

Το Benelli Leoncino 800 και το Trail 800 θα είναι διαθέσιμα σε γκρι και πράσινο χρώμα, εντός των επομένων εβδομάδων στην ελληνική αγορά.

Περισσότερες πληροφορίες: www.benelli-moto.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!