MotorBike.gr

BENELLI LEONCINO 800 / 800 TRAIL 2022: Έφτασε η ώρα του λέοντος

24/11/2021

Κλασική ιταλική, γυμνή ομορφιά

Η οικογένεια των Leoncino μεγαλώνει κι αυξάνει το κύρος της, παρουσιάζοντας στο Σαλόνι του Μιλάνου τη λογική εξέλιξη επέκτασης “προς τα πάνω” με το μοντέλο 800. Το πρωτότυπο του Benelli Leoncino 800 που είχαμε δει πριν από μερικά χρόνια παίρνει επίσημα σάρκα και οστά και βγαίνει στην παραγωγή. Αναμένεται να είναι στις ευρωπαϊκές αγορές την Άνοιξη του 2022.

Οι γραμμές του Benelli Leoncino 800 συνδυάζουν κλασικά και μοντέρνα στοιχεία μαζί, με το αισθητικό αποτέλεσμα να είναι μια “μυώδης”, σφριγηλή και γοητευτική παρουσία, η οποία ταυτόχρονα διατηρεί τα στυλιστικά χαρακτηριστικά που διακρίνουν τη σειρά των Leoncino.

Το Leoncino 800 είναι μια έντονου χαρακτήρα γυμνή μοτοσυκλέτα, με μια νότα vintage και μια σιλουέτα που χαρακτηρίζεται από το εμφανές πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, με τις ατσάλινες σωλήνες σε κοινή θέα.

 

Η εικόνα του μεταφέρει μια αίσθηση στιβαρότητας, αλλά και προσοχής στη λεπτομέρεια: μακρόστενο και στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, επίπεδη σέλα που φτάνει μέχρι το τέλος της ουράς και σπορ κομμένο μπροστινό φτερό με ένα μικρό λιοντάρι στην κορυφή του, για να υπενθυμίζει το ένδοξο παρελθόν της εταιρίας.

Ο οβάλ σχήματος προβολέας τοποθετείται μέσα σε μια μικροσκοπική μάσκα, είναι τεχνολογίας LED και η σχεδίασή του υπογραμμίζεται από το λογότυπο του Benelli Leoncino στο κέντρο του τζαμιού του. Τα όργανα, σε ευθυγράμμιση με την εποχή, είναι μια οθόνη TFT.

 

 

Οι αναρτήσεις είναι κάτι παραπάνω από επαρκείς: ανάποδο πιρούνι Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 50 mm, με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, αλλά και προφόρτιση ελατηρίου, με διαδρομή 140 mm.

Πίσω υπάρχει ανάρτηση με κλασικό αλουμινένιο ψαλίδι και μονό αμορτισέρ τοποθετημένο σε κεντρική θέση, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση ελατηρίου και την απόσβεση επαναφοράς.

Τα φρένα είναι της Brembo: δύο ημιαιωρούμενοι δίσκοι διαμέτρου 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές μονομπλόκ δαγκάνες μπροστά και ένας δίσκος 260 mm με δαγκάνα δύο εμβόλων πίσω. Φυσικά υπάρχει ABS και στους δυο τροχούς.

Την εικόνα ολοκληρώνουν ζάντες από κράμα αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά χωρίς σαμπρέλα, διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.

Η καρδιά του Benelli Leoncino 800 είναι ένας υγρόψυκτος τετράχρονος, δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά, 750 cc που διαθέτει δύο εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Η τροφοδοσία γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό με σώματα διαμέτρου 43 mm, ενώ ο υποβοηθούμενος συμπλέκτης που είναι υγρός πολύδισκος είναι μερικής ολίσθησης. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι έξι σχέσεων.

Η Benelli δηλώνει ισχύ 76,2 ίππων (56 kw) στις 8.500 rpm και ροπή 67 Nm (6,8 kgm) στις 6.500 rpm, υπεραρκετή για να εγγυηθεί διασκέδαση στον αναβάτη του 800 σε δρόμους με στροφές.

Πέρα από την έκδοση δρόμου του Leoncino 800, την επόμενη χρονιά θα έρθει και η έκδοση “διπλής προσωπικότητας”, ένα Scrambler μοντέλο που θα λέγεται Trail 800 και θα έχει λίγο μεγαλύτερη διαδρομή στο πλήρως ρυθμιζόμενο 50άρι Marzocchi (148 mm, αντί για τα 140 του απλού), ενώ αύξηση της διαδρομής του τροχού θα υπάρχει και στον πίσω τροχό.

Τα τελικά των εξατμίσεων είναι πιο ψηλά τοποθετημένα, το ύψος σέλας είναι μεγαλύτερο στα 834 mm (από τα 805 της έκδοσης δρόμου), ενώ διαφορά στο Leoncino Trail 800 υπάρχει και στον μπροστινό τροχό που είναι 19 ιντσών.

Το Benelli Leoncino 800 και το Trail 800 θα είναι διαθέσιμα στην αγορά από την άνοιξη του 2022, σε γκρι και πράσινο χρώμα, σε τιμές που δεν έχουν καθοριστεί ακόμη.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!