MotorBike.gr

Benelli Tornado 402: Παρουσιάστηκε στην Κίνα το Supersport της Benelli

26/05/2023

Θύελλα (Tornado) και στα 400 κυβικά

Είναι μια όμορφη σπορ μοτοσυκλέτα που παρουσιάστηκε στην Κίνα από την Benelli, η οποία όμως ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ευρωπαϊκών αγορών, με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά 399cc με 47,6 ίππους, 172kg βάρος, πιρούνι της Marzocchi και φρένα της Nissin!

Πριν από ένα χρόνο και κάτι, η Benelli φαινόταν να είναι απασχολημένη με την επιστροφή των ονομάτων Tornado και TNT στη γκάμα της, με τη δημοσίευση αρκετών σκίτσων μοτοσυκλετών που δημοσιεύτηκαν στα Μέσα.

Λίγες εβδομάδες αργότερα, το σχέδιο ενός νέου supersport μεσαίου κυβισμού καταχωρήθηκε από την εταιρία ταυτόχρονα με το όνομα 402R. Το αναπόφευκτο συνέβη.

Η Benelli σήκωσε επιτέλους το πέπλο του αντικαταστάτη του σπορ 302R, που θα λέγεται Tornado 402 (αφήνοντας το “R” στην άκρη… το οποίο μετακόμισε σε μεγάλο μέγεθος πάνω στο καλλίγραμμο φέρινγκ του!).

Από πλευράς εμφάνισης η μοτοσυκλέτα δεν αποτελεί έκπληξη αφού τις συγκεκριμένες γραμμές τις είχαμε δει από την αίτηση διπλώματος ευρεσιτεχνίας της Benelli, οι οποίες ήταν ήδη πολύ κοντά σε εκείνες του παλιού 302.

Από την άλλη, μάθαμε περισσότερα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του 402, το οποίο διαθέτει δικύλινδρο κινητήρα 399 cm3 σε σειρά με υγρόψυξη, 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο και συμπλέκτη υγρό πολύδισκο.

Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 35 kW (47,6 ίππων) στις 10.000 rpm και ροπή που φτάνει τα 38 Nm στις 8.000 rpm.

Η Benelli κινήθηκε προς τον επώνυμο, ποιοτικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας, καθώς βρίσκουμε πάνω της ένα ανεστραμμένο πιρούνι Marzocchi, μονόμπρατσο ψαλίδι με κεντρικά τοποθετημένο μονό αμορτισέρ, δύο μπροστινούς δίσκους 300 mm με δαγκάνες Nissin, δικάναλο ABS και ζάντες 17 ιντσών με ελαστικά Maxxis.

Το σύνολο δεν ξεπερνάει τα 172 κιλά βάρους, και η 402 διαθέτει όργανο TFT και προβολείς LED, εκτός των άλλων.

Το Benelli Tornado 402R έχει ανακοινωθεί προς το παρόν μόνο στην αγορά της Κίνας και πληροφορίες αναφέρουν ότι κάποιους μήνες μετά θα βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη, όπου θα ήταν συμβατό με την άδεια A2, κι έτσι θα γίνει άμεσα ανταγωνιστής των Honda CBR500R, Kawasaki Ninja 400 και CFMoto 450 SR.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: Δικύλινδρος εν σειρά, 4χρονος, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος

Κυβισμός: 399 cc

Ισχύς: 47,6 ίπποι (35 kW) στις 10.000 σ.α.λ

Ροπή: 38 Nm στις 8.000 σ.α.λ

Συμπλέκτης: Υγρός πολύδισκος

Μπροστινή ανάρτηση: Αντεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι Marzocchi

Πίσω ανάρτηση: μονόμπρατσο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ

Μπροστινό φρένο: Δύο δίσκοι 300mm, δαγκάνες Nissin, ABS

Πίσω φρένο: Δίσκος 250mm, Δαγκάνα Nissin, ABS

Μπροστινό ελαστικό: 110/70R17

Πίσω ελαστικό: 150/60R17

Μήκος: 2030 mm

Πλάτος: 750mm

Ύψος: 1.150 χλστ

Μεταξόνιο: 1380mm

Ύψος σέλας: 785mm

Απόσταση από το έδαφος: 135 mm

Βάρος: 172 kg

Ρεζερβουάρ: 14,8 λίτρα

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!