MotorBike.gr

BENELLI TRK 502, TRK 502 X, 2020: Έφτασαν στην Ελλάδα

30/03/2020

Τα Adventure του Pesaro

Τα Benelli TRK 502 και TRK 502 X είναι οι μοτοσυκλέτες που “έσπασαν” το μονοπώλιο των γνωστών μας εταιριών στη μεσαία κατηγορία κυβισμού στην Ευρώπη και στην Ελλάδα, σημειώνοντας υψηλές πωλήσεις. Πρόσφατα, υποδεχθήκαμε στην αγορά τις νέες εκδόσεις του 2020.

Όπως είχαμε δει και πρόσφατα στο αφιέρωμά μας για την ελληνική αγορά (πατήστε εδώ) οι Benelli TRK 502 και TRK 502 X πέτυχαν πολύ καλές πωλήσεις και τη χρονιά που μας πέρασε ανεβαίνοντας στην τρίτη θέση της κατάταξης, έχοντας να ανταγωνιστούν ισχυρούς αντίπαλους όπως το Honda CB500X, το Suzuki DL 650, Yamaha Tracer 700 κ.λπ.

Είναι από τις λίγες μοτοσυκλέτες που μπορούν να αντεπεξέλθουν στον ανταγωνισμό των γιαπωνέζικων και γερμανικών (βλ. BMW) μοντέλων τα οποία μονοπωλούν την απαιτητική αυτή κατηγορία, μιας κι έχουν να επιδείξουν άρτιες αισθητικές και τεχνολογικές περγαμηνές.

Βenelli TRK 502

Βenelli TRK 502 X, Ψηλά η εξάτμιση και ακτίνες στους τροχούς για το “X”

Για το 2020 η Benelli ρετουσάρισε κάποιες λεπτομέρειες, προκειμένου να καταστήσει το TRK 502 ακόμα πιο ελκυστικό: τα καβαλέτα του τιμονιού έχουν αλλάξει, όπως και το σχήμα του ποιοτικότερου τιμονιού, που είναι ρυθμιζόμενο. Ανανεωμένα είναι τα γκρίπ και οι καθρέφτες που έχουν επανασχεδιαστεί και έχουν το λογότυπο TRK πάνω τους. Νέοι είναι και οι φωτιζόμενοι διακόπτες στα άκρα του τιμονιού.

Τα όργανα είναι πιο σύγχρονα και ευανάγνωστα, χάρη στα νέα χρώματα.
Προχωρώντας στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας, βρίσκουμε μια νέα, πιο πρακτική, σύγχρονη και εργονομική βάση αποσκευών-σχάρα κράματος αλουμινίου. Η σέλα έχει επίσης ανανεωθεί, κι έτσι γίνεται πιο άνετη για τους επιβαίνοντες.

Οι αισθητικές αλλαγές πέρα από τα νέα πλαστικά που είναι και διαφορετικής υφής και τα μοντέρνα γραφικά συμπληρώνονται από το νέο χρωματισμό του χαλύβδινου πλαισίου χωροδικτυώματος και του ψαλιδιού που είναι βαμμένα τώρα σε ένα κομψό μαύρο ματ, με φινίρισμα υψηλής ποιότητας.

Ξανασχεδιασμένο με το λογότυπο της Benelli είναι το δεξί καπάκι του συμπλέκτη στον κινητήρα.


Η καρδιά των TRK παραμένει ο αξιόπιστος, δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά με υγρόψυξη και δύο εκκεντροφόρους, ικανός να παράγει 47,6 hp (35 kW) στις 8.500 rpm και ροπή 45 Nm στις 6.000 rpm.

Η λίπανση με υγρό κάρτερ, ο συμπλέκτης υγρός πολύδισκος και το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με τελική μετάδοση αλυσίδας ολοκληρώνουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κινητήρα.


Για την καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του εδάφους, οι Adventure μοτοσυκλέτες από το Pesaro χρησιμοποιούν ανάποδο πιρούνι με στελέχη διαμέτρου 50 mm, με διαδρομή 140 mm, ενώ πίσω το αμορτισέρ που ρυθμίζεται στην συμπίεση την επαναφορά και την προφόρτιση του ελατηρίου, έχει διαδρομή 62 mm.

Το σύστημα πέδησης αποτελείται από δύο δισκόφρενα μπροστά 320 mm και ένα δισκόφρενο πίσω 260 mm και τα δύο με σύστημα ABS.

Το μέγεθος των ζαντών παραμένει αμετάβλητο: 17” και στους δυο τροχούς για το TRK που είναι από κράμα αλουμινίου (ελαστικά 120 / 70-17 και 160 / 60-17) και 19″ μπροστά και 17″ πίσω για το TRK-Χ το οποίο έχει πιο “χωμάτινους” τροχούς και για αυτό χρησιμοποιεί ακτίνες, με ελαστικά 110/80 και 150/70. Το ρεζερβουάρ των 20 λίτρων προσφέρει επίσης μεγάλη αυτονομία και στον στάνταρ εξοπλισμό προσφέρονται προστατευτικά σίδερα στο πλάι της μοτοσυκλέτας, όπως και ψηλή ζελατίνα και προστατευτικά στα άκρα του τιμονιού.

Οι τιμές των δυο μοτοσυκλετών είναι:

Benelli TRK 502 – 6.550 ευρώ (χωρίς ΤΤΑ)

Benelli TRK 502 X – 6.800 ευρώ (χωρίς ΤΤΑ)

Το ΤΤΑ υπολογίζεται κοντά στα 220 ευρώ

Περισσότερες πληροφορίες: Benelli TRK 502Benelli TRK 502 X

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!