MotorBike.gr

BMW G 310 RR 2023: Όχι για την Ευρώπη προς το παρόν!

18/07/2022

Μόνο για την Ινδία. Η Ευρώπη μπορεί να περιμένει…

Με χαρακτηριστική καθυστέρηση ετών παρουσιάστηκε το σπορ 300αράκι της BMW, το G 310 RR, κι αυτό μόνο για την αγορά της Ινδίας! Για κάποιο λόγο οι Βαυαροί δεν βιάζονται να φέρουν το νέο κομψό Supersport στην Ευρώπη

Το BMW G 310 RR είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας των μονοκύλινδρων 300αριών της BMW που κατασκευάζονταν και κατασκευάζονται στην Ινδία. Μετά τα BMW G 310 R (δρόμου) και G 310 GS (Adventure), τώρα υπάρχει και τρίτο “παιδί” που θέλει να πατήσει κάποια στιγμή τους τροχούς του σε μια ασφάλτινη πίστα.

Μισή δεκαετία έχει περάσει από τη μέρα που η συνεργάτιδα της BMW και κατασκευάστρια των G 310 (από το 2013), η ινδική εταιρία TVS, είχε παρουσιάσει το σπορ μοντέλο Apache RR 310 με το δικό της όνομα, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα που αυτή κατασκεύαζε και τοποθετούσε στα BMW.

Για το Apache λέγαμε και γράφαμε ότι “λογικά σύντομα θα παρουσιαστεί και με τα σήματα της BMW” και πέντε σχεδόν χρόνια μετά, συμβαίνει ακριβώς αυτό!

Με μεγάλη καθυστέρηση και αλλάζοντας τα λογότυπα, τα χρώματα και τα αυτοκόλλητα, η BMW λανσάρει το μικρό της supersport, Made in India by TVS, αλλά μόνο για την ινδική αγορά, αφήνοντας για ακόμα μια φορά την Ευρώπη στην αναμονή.

Η BMW G 310 RR (ή μάλλον η Apache RR) αντιγράφει την εμφάνιση της ναυαρχίδας της εταιρίας S 1000 RR με σπορ γραμμές, full-LED φώτα και DRL LED φωτιστικά σώματα. Ανάποδο πιρούνι με χρυσά στελέχη και τα κομψά χρώματα κοσμούν ιδιαίτερα τη λευκή “αγωνιστική” έκδοση Style Sport, θυμίζοντας τη μεγάλη αδελφή με τον υπερτριπλάσιο κυβισμό.

Το μέγεθος του 310 είναι μικρό, η θέση οδήγησης σπορ/σκυφτή, και μπροστά του ο αναβάτης βλέπει μια έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών. Διαθέτει επίσης γκάζι Ride by Wire, μαζί με τέσσερα Riding Mode: Track, Urban, Rain και Sport.

Φυσικά ο κινητήρας κάτω από τα πόδια του παραμένει ο τετράχρονος μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 313 cc με την ανεστραμμένη κεφαλή (οι βαλβίδες εξαγωγής και η εξάτμιση βρίσκονται πίσω).

Το τετραβάλβιδο μοτέρ καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 5 (λόγω του ότι η Ινδία έχει ευθυγραμμιστεί με τις ευρωπαϊκές νόρμες, με τις ΒS6) και διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό. Η απόδοσή του φτάνει τους 33,5 ίππους, στις 9.700 rpm και 2,8 kgm ροπής στις 7.700 rpm, με την BMW να ανακοινώνει επιτάχυνση 0-60 km/h σε 2,9 δευτερόλεπτα.

Ο σκελετός είναι σωληνωτός από ατσάλι, με αφαιρούμενο υποπλαίσιο, οι αναρτήσεις είναι ανεστραμμένο πιρούνι όπως είπαμε και παραπάνω, της KYB με ρυθμίσεις και πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ και πάλι της ΚΥΒ. Τα φρένα που είναι δισκόφρενα μπροστά και πίσω (4έμβολη δαγκάνα μπροστά) είναι φτιαγμένα από την Bybre.

Η τιμή του 310 είναι κοντά στα 3.500 ευρώ στην Ινδία, τo βάρος του είναι 164 κιλά και το ντεπόζιτο χωράει 11 λίτρα. Το ύψος σέλας φτάνει τα 785 χιλιοστά.

Aναμένουμε πληροφορίες για το αν και πότε θα έρθει η μικρή supersport της βαυαρικής εταιρίας στην Ευρώπη και την Ελλάδα, αν και όπως είπαμε στον πρόλογο, μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε – άγνωστο πόσο.

Το καλύτερο δυνατό σενάριο είναι να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο του ’22 στο σαλόνι του Μιλάνου και να το δούμε στα μέρη μας την επόμενη χρονιά.

(ακολουθεί το βίντεο της BMW Motorrad India)

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!