MotorBike.gr

CFMOTO 250NK 2021: Ανανεωμένη σχεδίαση, υπογραφή Kiska

12/02/2021

Στα πρότυπα ενός Concept

Η σειρά των NK της CFMoto, διατίθεται σε εκδόσεις από 125 έως 650 κ.εκ. και από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης τους, έκλεψαν τις εντυπώσεις με τη “προχώ”, δυναμική τους σχεδίαση. Φωτογραφίες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, δείχνουν ότι η CFMoto δεν επαναπαύεται και με μπροστάρη την έκδοση των 250 κ.εκ. ετοιμάζει μια σχεδιαστική ανανέωση που βασίζεται στις γραμμές του εκπληκτικού V.02 Concept!

Ο συνδετικός κρίκος όλων αυτών είναι το studio Kiska, που έχει εδραιώσει μια στενή συνεργασία με την CFMoto.

Το στυλ των μοτοσυκλετών που σχεδιάζονται από το συγκεκριμένο studio, είναι ιδιαίτερο και άμεσα αναγνωρίσιμο, διακρίνεται δε από τις αιχμές και τις γωνίες και αποτελεί το “σήμα κατατεθέν” των μοντέλων της KTM, στην οποία ανήκει κι ένα μεγάλο ποσοστό της σχεδιαστικής εταιρίας.

KTM και CFMoto έχουν ανοίξει εδώ και καιρό εταιρικούς διαύλους επικοινωνίας και συνεργασίας, οι οποίοι εδραιώθηκαν το 2018 και απέκτησαν επίσημη και έμπρακτη διάσταση, με το “δάνειο” των σχεδίων δικύλινδρου LC8 κινητήρα για την υλοποίηση της Adventure μοτοσυκλέτας της CFMoto.

Δεν είναι λοιπόν παράξενο το ότι τα NK, από την πρώτη τους κιόλας εμφάνιση, αποτέλεσαν φορείς της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kiska. Τώρα όμως, εν όψει της ανανέωσης της γκάμας ελέω Euro 5 προδιαγραφών, τα NK φαίνεται πως θα αποκτήσουν σχεδιαστική ανανέωση, όπως μαρτυρούν ανεπίσημες φωτογραφίες που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Σε αυτές απεικονίζεται η έκδοση των 250 κ.εκ., με γραμμές που θυμίζουν το πρωτότυπο V.02 NK Concept του 2018, ένα υπέρoχο streetfighter δια χειρός Kiska, με V2 κινητήρα που θύμιζε πολύ (πολύ όμως…) τον κινητήρα του Super Duke της KTM.

CFMOTO Concept NK

Oι ομοιότητες εντοπίζονται περισσότερο στην ουρά της μοτοσυκλέτας αλλά και στα πλαϊνά τμήματα του ρεζερβουάρ. Το νέο 250ΝΚ βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης τύπου στην Κίνα, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για μια αύξηση στην ιπποδύναμη, που από τους 26 ίππους έφτασε στους 27,5.

Τα περισσότερα περιφερειακά μοιάζουν ίδια με αυτά της προηγούμενης έκδοσης, αν και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε αλλαγές οι οποίες δεν μπορούν να επιβεβαιωθούν οπτικά, με μια αλλαγή να είναι αυτή των ζαντών, που αποκτούν νέα σχεδίαση με 5 μπράτσα σχήματος “y”.

Αυτό είναι το 250 NK που κυκλοφορεί σήμερα στις ευρωπαϊκές αγορές

H γκάμα των NK περιλαμβάνει εκδόσεις στα 125, 150, 250, 300, 400 και 650 κ.εκ. και σε αυτή τη φάση είναι δύσκολο να αποφανθούμε για το ποιες θα επιλέξει η CFMoto για να συνεχίσουν ως Euro 5 στην ευρωπαϊκή αγορά. Πάντως η αρχή έγινε και αναμένεται συνέχεια.

Πηγή: Bike Social

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!