MotorBike.gr

CFMoto 450SR : Μπαίνει στην παραγωγή!

05/08/2022

Aπό το πρωτότυπο στην παραγωγή

Η concept (πρωτότυπη) μοτοσυκλέτα της CFMoto είχε τραβήξει τα βλέμματα στην περσινή EICMA 2021, με την SR-C21 να προκαλεί ιδιαίτερα με την εμφάνισή της. Σήμερα η μοτοσυκλέτα αυτή γίνεται πραγματικότητα γιατί το μικρό κινέζικο σπορ μεσαίου κυβισμού μπαίνει στη γραμμή παραγωγής. Το όνομά του: CFMoto 450SR

Δεδομένου του κυβισμού του στα 450 κυβικά εκατοστά, σκεφτήκαμε αμέσως ότι το 450SR θα κινείται από μονοκύλινδρο κινητήρα, αποδεικνύεται, όμως, ότι ο κινητήρας είναι τελικά δικύλινδρος 450 κ.εκ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του κατασκευαστή, θα παράγει ισχύ 37 kW (50 hp) στις 9.500 rpm για ροπή 39 Nm στις 7.600 rpm. Όσον αφορά τη ροπή του είναι λίγο πιο κάτω, ή στο ίδιο επίπεδο με τον ανταγωνισμό, όσον αφορά, όμως, την ισχύ του, είναι πιθανό να κάνει κάποιους να ανησυχήσουν αρκετά.

Μόνο το Kawasaki Ninja 400 θα μπορούσε να το ανταγωνιστεί με τους 49 ίππους του. Σχετικά με την υλοποίηση πάντως από πλευράς CFMoto και από τη στιγμή που μιλάμε για μοντέλο παραγωγής, αφαιρέθηκαν ορισμένα όμορφα στοιχεία που είχαμε δει στο SR-C21.

Αποχαιρετήστε λοιπόν το πιρούνι Öhlins ή τις δαγκάνες μπροστινών φρένων Brembo Stylema. Επιστρέφουμε σε ένα πιο απλό – ανάποδο και πάλι – πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 mm.

Υπάρχει πάντως ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα της Brembo, που επιβραδύνει έναν μόνο δίσκο 320 mm. Το ύψος της σέλας του φτάνει τα 795 mm με το βάρος να αγγίζει τα 165 kg χωρίς υγρά.

Από πλευράς ρεζερβουάρ έχουμε χωρητικότητα 14 λίτρων, ενώ όσον αφορά τα ελαστικά η CFMoto φαίνεται ότι εμπιστεύτηκε τον κινέζο κατασκευαστή CST.

Μπορεί να είναι μικρός ο κυβισμός, αλλά υπάρχει μια οθόνη TFT 5 ιντσών, που προσφέρει δυνατότητα σύνδεσης με το smartphone σας.

Μπορείτε επίσης να βασιστείτε για τη φόρτιση του τηλεφώνου σε μια θύρα USB C και A ώστε να βελτιστοποιήσετε τη χρήση του τηλεφώνου σας πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Αναμενόμενη άφιξη στην Ευρώπη; Για τις μεγάλες αγορές το μικρό κινέζικο supersport θα εμφανιστεί πριν τα τέλη του 2022, με την ισχύ να κατεβαίνει στους 47,5 ίππους ούτως ώστε να συμμορφωθεί προφανώς με τη νομοθεσία για την άδεια οδήγησης Α2.

Για την Ελλάδα δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!