MotorBike.gr

CFMoto 675NK GP: Έτοιμη για πίστα

14/11/2025

Με βάση την CFMoto 675NK, η έκδοση GP εξοπλίζεται με αναρτήσεις Öhlins, φρένα Brembo, εξάτμιση Akrapovič και πρόσβαση σε τηλεμετρία

Στην EICMA 2025, η CFMoto έστρεψε τα βλέμματα πάνω της παρουσιάζοντας την 675NK GP, μια έκδοση που δεν επιχειρεί απλώς να εντυπωσιάσει με χρώματα και αεροδυναμικά τεχνάσματα, αλλά δείχνει ξεκάθαρα τις προθέσεις της εταιρείας να φλερτάρει με τον κόσμο των πραγματικών αγωνιστικών μοτοσυκλετών.

Παρότι βασίζεται στη γνωστή 675NK, το πρωτότυπο GP έχει μεταμορφωθεί σε τέτοιο βαθμό ώστε να απέχει εμφανώς από την πολιτική του εκδοχή, λειτουργώντας περισσότερο ως επίδειξη τεχνογνωσίας και λιγότερο ως μοντέλο παραγωγής.

Η καρδιά του- ο τρικύλινδρος εν σειρά των 675cc – παραμένει ίδια σε αρχιτεκτονική, διατηρώντας την απόδοση των 90 ίππων στις 11.000 rpm και τα 70 Nm ροπής στις 8.250 rpm που συναντάμε και στην απλή 675ΝΚ, ενώ εξοπλίζεται με quickshifter, συμπλέκτη ολίσθησης, και Traction Control.

 Το περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο, κοινό με το standard NK, συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι αντίστοιχο με αυτό της 675 SR-R και κάπου εδώ σταματούν οι ομοιότητες με τα άλλα μοντέλα παραγωγής της CFMoto.

 Το CFMoto 675NK GP αποκτά κορυφαία ανάρτηση με υπογραφή Öhlins και αγωνιστικά φρένα Brembo, ενώ αναβαθμίζεται και η εξάτμιση, με τελικό της Akrapovič.

Το πιρούνι είναι ανεστραμμένο, με διάμετρο 41 mm, ενώ πίσω υπάρχει ρυθμιζόμενο μονό αμορτισέρ της Öhlins με διαδρομή 130 mm.

Στον τομέα της αισθητικής, το μοντέλο διαφοροποιείται πλήρως από τις συνηθισμένες naked φόρμες.

Το στούντιο Modena 40 υπογράφει μια γραμμή που θυμίζει μικρό superbike, με μυώδη όγκο μπροστά, αιχμηρά φτερά και carbon λεπτομέρειες που ενισχύουν τον χαρακτήρα του πρωτοτύπου.

Τα αγωνιστικά χρώματα της ομάδας Aspar, με την οποία συνεργάζεται η CFMoto στις κατηγορίες των Moto3 και Moto2 (στην Moto3 πέρυσι κατέκτησε και το Πρωτάθλημα με τον David Alonso), προσδίδουν μια σαφή σύνδεση με τον κόσμο των GP – κάτι που γίνεται ακόμη πιο έντονο με στοιχεία όπως η αγωνιστικού τύπου τάπα καυσίμου ή η ενσωματωμένη κάμερα στο μονόσελο.

Τα απαραίτητα για κυκλοφορία στον δρόμο, όπως καθρέφτες, φώτα και βάση πινακίδας, απουσιάζουν πλήρως, καταδεικνύοντας πως το GP δεν προορίζεται να κυκλοφορήσει εκτός πίστας.

Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει TFT οθόνη με δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω της εφαρμογής CFMoto Ride App, προσφέροντας πρόσβαση σε τηλεμετρία και ρυθμίσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν σε περιβάλλον δοκιμών.

Οι ελαφριές ζάντες συμβάλλουν στη μείωση της αδράνειας, προσφέροντας πιο άμεση αίσθηση στο στρίψιμο και καλύτερη συμπεριφορά στις αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ το συνολικό βάρος παραμένει χαμηλά, στα 175 κιλά χωρίς καύσιμα.

 

 

Η παρουσία της CFMoto 675NK GP στην έκθεση λειτούργησε ως μια δημόσια δήλωση της CFMoto ότι δεν περιορίζεται πλέον στον ρόλο του ανερχόμενου κατασκευαστή.

Το πρωτότυπο δεν ήταν μια απλή επίδειξη σχεδιασμού αλλά ένα πολυεπίπεδο μήνυμα: η εταιρεία κοιτάζει πλέον την κορυφή της κατηγορίας και δεν διστάζει να αναμετρηθεί με παραδοσιακά ισχυρούς αντιπάλους, που μπορούν να βγάζουν δυνατά μοντέλα μόνο για πίστα.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημες ενδείξεις για ενδεχόμενη παραγωγή, η 675NK GP δείχνει με σαφήνεια την κατεύθυνση στην οποία θέλει να κινηθεί η CFMoto τα επόμενα χρόνια – και αυτή η κατεύθυνση δείχνει ξεκάθαρα προς υψηλές επιδόσεις, προσεγμένα σύνολα και πλούσιο εξοπλισμό.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!