MotorBike.gr

DAYTONA by Zontes 155 U1: Τo “μικρό” που φέρνει τα πάνω κάτω!

27/01/2021

Streetfighting Modern… Scrambler

Έχουν περάσει δυο χρόνια και κάτι από τότε που η Daytona by Zontes «αποκαλύφθηκε» στην ελληνική αγορά, και λογικά θα έπρεπε να έχουμε όλοι συνηθίσει το ύφος και τον προσανατολισμό της, με τα εντυπωσιακά σε σχεδίαση, εξοπλισμό και τιμή μοντέλα της. Ωστόσο το νέο Daytona 155 U1 καταφέρνει να εντυπωσιάσει, ακριβώς γιατί προσφέρει τα χαρακτηριστικά αυτά στην κατηγορία των 155 κ.εκ., σε μια μοναδικού ύφους μοτοσυκλέτα… με χαμηλή τιμή.

Η Daytona by Zontes χαρακτηρίζει το νέο 155 U1 ως «street adventure», εμείς θα λέγαμε όμως ότι αποτελεί τη μίξη ενός streetfighter και ενός supermoto, με λίγη εσάνς από σύγχρονο scrambler!

Η σχεδίαση είναι εντυπωσιακή και δυναμική συνδυάζοντας ετερόκλητα μεταξύ τους στοιχεία σε ένα αρμονικό και πολύ επιθετικό σύνολο.

 

 

Το 155 U1 έχει δημιουργηθεί πάνω στη φιλοσοφία της κοινής πλατφόρμας που χρησιμοποιεί από την πρώτη στιγμή η Daytona by Zontes, όπου πλαίσιο και κινητήρας χρησιμοποιούνται ως βασικά στοιχεία και με την αλλαγή κοστουμιών και περιφερειακών προκύπτουν διαφορετικές εκδόσεις μοντέλων.

Πάνω στη συγκεκριμένη πλατφόρμα έχουν δημιουργηθεί δύο μέχρι στιγμής μοτοσυκλέτες, το streetfighter ύφους Daytona U 125 και το Daytona 155 U1, για το οποίο και ο λόγος.

Η Daytona 155 U1 εξοπλίζεται με το νέο κινητήρα 155κ.εκ. της Zontes. Μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος και τετραβάλβιδος.

H απόδοσή του είναι 18 ίπποι στις 9.250 σ.α.λ. και 1,6 kgm ροπή στις 7.500 σ.α.λ.. ισχύς την οποία διαχειρίζεται 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, πριν φτάσει στον πίσω τροχό.

Προσφέρονται δύο χάρτες ανάφλεξης, “Ε” (eco) για εξοικονόμηση καυσίμου και “S” για γρήγορη sport λειτουργία, ενώ στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας συμπεριλαμβάνεται και υποβοηθούμενος συμπλέκτης ολίσθησης.

Mε το σύστημα αυτό το φρενάρισμα του κινητήρα στο κλείσιμο του γκαζιού γίνεται πιο ήπιο και η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας πιο σταθερή και προβλέψιμη, αφού σε απότομο κατέβασμα ταχυτήτων ή κλείσιμο του γκαζιού, μειώνει το φρένο κινητήρα, ενώ προσδίδει πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα του συμπλέκτη.

Ο κινητήρας τροφοδοτείται με σύστημα EFI της BOSCH και η κατανάλωση ανακοινώνεται στα 2,3l/100km. Σε συνδυασμό με ρεζερβουάρ χωρητικότητας 12,5 λίτρων, η τάπα του οποίου ανοίγει ηλεκτρικά, επιτυγχάνεται μια θεωρητική αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500 km.

Τα περιφερειακά της μοτοσυκλέτας είναι επίσης εντυπωσιακά, και περιλαμβάνουν μεγάλο μπροστινό δισκόφρενο διαμέτρου 300mm με διπίστονες δαγκάνες, πίσω δισκόφρενο 230mm με μονοπίστονη Ø38mm δαγκάνα, τα οποία ελέγχονται από δικάναλο ABS της Bosch (9.1m).

Ένα ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 37 χλστ. και ένα μονό αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου αποτελούν τις αναρτήσεις του 155 U1.

Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα τόξου στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο κοντό τελικό της εξάτμισης.

Λόγω του ειδικού κράματος αλουμινίου επιτυγχάνεται μείωση του βάρους του ψαλιδιού, υψηλότερη στρεπτική ακαμψία και εξαιρετική σταθερότητα.

Στον τομέα του εξοπλισμού, τα πράγματα είναι ακόμη πιο εντυπωσιακά, πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς ότι πρόκειται για μοτοσυκλέτα 155 κ.εκ. με πολύ χαμηλή τιμή, την οποία και θα αποκαλύψουμε στη συνέχεια του άρθρου.

Τα φωτιστικά σώματα τύπου LED, αποτελούνται από δύο κάθετης διάταξης προβολείς μπροστά, με ενσωματωμένο κέλυφος κράματος αλουμινίου, για βελτιωμένη απαγωγή της θερμότητας και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Αριστερά και δεξιά των προβολέων υπάρχουν δύο κάθετα τοποθετημένα φώτα ημέρας (DRL ).

Το πίσω φανάρι εφαρμόζει στην άκρη της “αιωρούμενης” ουράς, ενώ ξεχωριστή σχεδίαση χαρίζουν στα φλας της U1 τα προστατευτικά διακοσμητικά στοιχεία.

Στον εξοπλισμό προσφέρεται επίσης και Keyless σύστημα. Ένα ηλεκτρονικό κλειδί / πομπός επικοινωνεί με τη μοτοσυκλέτα, όταν βρεθεί σε απόσταση 1,5 μέτρου.

Η μοτοσυκλέτα αναγνωρίζει το ειδικό κλειδί και αυτόματα ενεργοποιεί τα χειριστήρια για να την ξεκλειδώσει ο αναβάτης και να την εκκινήσει.

Οι διακόπτες έχουν σύγχρονη σχεδίαση και διακριτικό κρυφό φωτισμό κατά τη διάρκεια της νύχτας, ενώ μέσω αυτών εκτελούνται εντολές όπως το ηλεκτρικό άνοιγμα της τάπας του ρεζερβουάρ, το ηλεκτρικό άνοιγμα σέλας και το ηλεκτρικό ξεκλείδωμα τιμονιού.

Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και αποτελείται από μια οθόνη LCD, στην οποία προβάλλονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες, με ευκρινείς, υψηλής αντίθεσης ενδείξεις. Για την φόρτιση κινητών τηλεφώνων ή συσκευών πλοήγησης, η Daytona 155 U1 διαθέτει διπλή θύρα USB με έξοδο 2.1Α, για γρήγορη φόρτιση.

Η σέλα είναι ανεξάρτητη για αναβάτη και συνεπιβάτη, προσδίδοντας sport στιλ με την απόσταση του τμήματος του αναβάτη από το έδαφος στα 825mm.

Το μοντέλο είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο επίσημων συνεργατών της Γκοργκόλης Α.Ε. σε δύο χρωματικές παραλλαγές, μπλε / γκρί και πορτοκαλί, ενώ η τιμή του είναι στα – επίπεδα των παπιών – 2.955 ευρώ!

Περισσότερες πληροφορίες: www.daytonamotors.gr

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!