MotorBike.gr

DUCATI Diavel & XDiavel 2021: Νέες εκδόσεις Χ και Lamborghini

10/12/2020

Power Cruisers Italiani…

H Ducati ανανεώνει για το 2021 τα ΧDiavel, τα οποία θα διατίθενται πλέον σε 3 εκδόσεις, ενώ σε ό,τι αφορά τα power cruiser Diavel, την παράσταση κλέβει μια νέα έκδοση σε συνεργασία με την Lamborghini.

Αν πριν μερικά χρόνια σας έλεγε κάποιος ότι η Ducati θα έχει στο μέλλον μοντέλα cruiser στην γκάμα της, σίγουρα θα τον βγάζατε τρελό, και δεν θα είχατε και άδικο εδώ που τα λέμε.

Βέβαια η κατηγοριοποίηση των Ducati Diavel και Ducati XDiavel απλά ως cruiser, μάλλον τα αδικεί κατάφωρα, αφού οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες έχουν δημιουργηθεί με τον τρόπο της Ducati και φέρουν αρκετά sport γονίδια στο DNA τους, ανήκοντας ξεκάθαρα στο φάσμα των muscle και power υλοποιήσεων, εντός της κατηγορίας αυτής.

Για το 2021, τα XDiavel αποκτούν δύο νέες εκδόσεις και χάνουν μια. Το απλό XDiavel έχει συγχωνευτεί με την έκδοση “S”, ενώ τα XDiavel Dark και XDiavel Black Star αποτελούν τις νέες προσθήκες, δημιουργώντας μια νέα οικογένεια τριών εκδόσεων για τα power cruiser της Ducati.  

To μεγάλο νέο είναι φυσικά η συμμόρφωση του Testastretta DVT 1262 κινητήρα, με τις Euro 5 προδιαγραφές. H Ducati δεν διατήρησε απλά την απόδοση στα ίδια επίπεδα με την Euro 4 έκδοση, αλλά κατάφερε να βγάλει περισσότερη ισχύ, χωρίς να αυξήσει τη χωρητικότητα του μηχανικού συνόλου, που παραμένει στα 1.262 cc, διατηρώντας βέβαια το εξεζητημένο υδραυλικό σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων.

Έτσι λοιπόν, τα XDiavel του 2021 αποδίδουν 160 ίππους στις 9.500 rpm, δηλαδή +8 ίππους από τους 152 ίππους στις 9.500 rpm των προκάτοχων εκδόσεων και μια μικρή αύξηση στη ροπή που έφτασε τα και 13,0 kgm στις 5.000 rpm, από 12,8 kgm στις 5.000 rpm.

Στον standard εξοπλισμό των XDiavel 2021 βρίσκει κανείς πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, με μια IMU έξι αξόνων να προσφέρει Cornering ABS και Cornering Traction Control, ενώ μέσω του ride by wire γκαζιού είναι δυνατή η επιλογή διάφορων power modes για τον κινητήρα.

Oι μεταβολές των συνισταμένων στα ανωτέρω συστήματα γίνεται αυτόματα με την επιλογή κάποιου εκ των τριών Riding Mode (Sport, Touring και Rain), ενώ υπάρχει επίσης η δυνατότητα να επιλέξει ο αναβάτης ξεχωριστά τις ρυθμίσεις που επιθυμεί.


Στον εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται επίσης
έγχρωμη TFT οθόνη 3.5 ιντσών, Launch Control για… «ντραγκσταράδικες» εκκινήσεις, cruise control καθώς και full LED φώτα, ενώ στις εκδόσεις Black Star και S, υπάρχει επίσης DRL λειτουργία για τον μπροστινό προβολέα και εγκατάσταση του Ducati Multimedia συστήματος, που προσφέρει διασυνδεσιμότητα και αμφίδρομη επικοινωνία με smart συσκευές.

Μια που πιάσαμε τις εκδόσεις, η Dark είναι κατά παράδοση της Ducati, μια κατ εξοχήν μαύρη σε αποχρώσεις έκδοση, η οποία θα συνοδεύεται και από μια χαμηλή τιμή, ενώ η Black Star, φέρει μια βαφή η οποία, σύμφωνα με την Ducati, αντλεί στοιχεία από τον κόσμο των αυτοκινήτων. Των musclesport, στην προκειμένη περίπτωση.


Πλαίσιο και περιφερειακά είναι κοινά σε όλες τις εκδόσεις. Ατσάλινο χωροδικτύωμα,
θηριώδες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 50 mm, μονό, πλήρως ρυθμιζόμενο αμορερτισέρ πίσω, δίσκοι διαμέτρου 320 χλστ. mm με monobloc τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και μονός δίσκος 265 mm, με διπίστονη δαγκάνα πίσω.

To πίσω ελαστικό εντυπωσιάζει με την 240/45-17 διάσταση του, ενώ το μπροστινό πατάει σε πιο συνήθη δεδομένα, με διαστάσεις 120/70-17. Τέλος, το βάρος είναι 221 κιλά για τα XDiavel Dark και Black Star και 223 κιλά για την έκδοση S.

Συνεχίζοντας στα Diavel, νέα προσθήκη για το 2021 αποτελεί η περιορισμένης παραγωγής έκδοση Diavel 1260 Lamborghini, που θα παραχθεί σε 630 μονάδες. Η μοτοσυκλέτα είναι εμπνευσμένη από το υβριδικό και υπερ-εξωτικό super car της Lamborghini, Sian FKP 37 των 819 ίππων, που θα κατασκευαστεί με την σειρά του σε μόλις 63 μονάδες.

Η συνεργασία αυτή μεταξύ Ducati και Lamborghini δεν αποτελεί βέβαια τεράστια έκπληξη, καθώς αμφότερες βρίσκονται υπό την σκέπη του VAG (VW) ομίλου, εκπροσωπώντας την sport φιλοσοφία σε δύο και τέσσερις τροχούς.

To Diavel 1260 Lambroghini δεν διαφέρει στην ισχύ σε σχέση με τα standard Diavel, με την απόδοσή του να είναι σταθερά στους 162 ίππους. Η Ducati έχει προχωρήσει όμως σε πολλές αλλαγές σε ό,τι αφορά την εμφάνιση, με πρώτο και κυριότερο στοιχείο τη διχρωμία χακί – λαδί και χρυσού, αναπαράγοντας την χρωματική παλέτα της Sian FKP 37. Το κοστούμι της μοτοσυκλέτας δεν αλλάζει σε ό,τι αφορά τις γραμμές του, αλλά εμπεριέχει αρκετό carbon.

Oι ζάντες επίσης είναι νέες και σχεδιασμένες κατά τα πρότυπα του supercar, οι δαγκάνες στα μπροστινά φρένα είναι βαμμένες κόκκινες, ενώ οι αναρτήσεις προέρχονται από την Ohlins και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Πέραν αυτών, που δεν είναι και λίγα βέβαια, ο εξοπλισμός και η απόδοση, όπως ήδη αναφέρθηκε, παραμένουν στα ίδια επίπεδα με αυτά της Diavel 1260 S έκδοσης.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!