MotorBike.gr

DUCATI MULTISTRADA V2 2022: H ανανέωση της 950 λέγεται V2…

01/10/2021

Ελάφρυνε κι έγινε πιο φιλική

Η Ducati Multistrada 950 ήταν μέχρι σήμερα η “βασική” Multistrada του ιταλικού εργοστασίου, η μικρότερη. Τώρα η αντικαταστάτριά της αποχωρίζεται τον αριθμό που υπονοεί τον κυβισμό του κινητήρα και γίνεται απλά… Ducati Multistrada V2, κερδίζοντας κάποιες βελτιώσεις σε σημεία

Πιστή στο ραντεβού που είχε δώσει σε Ειδικό Τύπο και κοινό, η Ducati παρουσίασε το πρώτο από τα νέα της μοντέλα του 2022, μέσα από το διαδίκτυο και το Ducati World Première 2022.

Η βασική έκδοση της Ducati Multistrada αποχωρίστηκε τα 950 και 950 S και μετονομάστηκε σε Multistrada V2 και Multistrada V2 S, σύμφωνα με το νέο “δόγμα” ονοματοδοσίας που θέλει… λίγα λόγια.

Για παράδειγμα, η μεγάλη Multistrada των 1200 κυβικών λέγεται απλά “V4” και το νέο Ducati Monster, απλά “Monster” χωρίς κυβισμό δίπλα στο όνομά του.

Ο κινητήρας της Ducati Multistrada V2 είναι ο γνωστός δικύλινδρος V-2 (Testastretta 11°) των 937 cc, με δεσμοδρομικό σύστημα κίνησης βαλβίδων και απόδοση 113 ίππων και ροπή 9.8 kgm, όπως ακριβώς και στο προηγούμενο μοντέλο.

Κάτω από τις κάσες του μοτέρ όμως έχουν υπάρξει αλλαγές, όπως νέες μπιέλες, νέος συμπλέκτης με 8 δίσκους και βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο ακριβείς αλλαγές σχέσεων και ευκολότερη εύρεση νεκράς (κάτι στο οποίο έπασχε το 950).

Ο κινητήρας διατηρεί το πλεονέκτημα των αραιών διαστημάτων μεταξύ σέρβις, τις αλλαγές λαδιών κάθε 15.000 km και την ρύθμιση/έλεγχο βαλβίδων κάθε 30.000 km.

Το πλαίσιο παραμένει χωροδικτύωμα και οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, ενώ το ύψος της επανασχεδιασμένης σέλας του Multistrada V2 μειώθηκε ελαφρά στα 830 mm (από 840).

Τώρα τα πόδια του αναβάτη πατάνε ευκολότερα και καλύτερα στο έδαφος, μιας και το μπροστινό τμήμα της σέλας στένεψε.

Παράλληλα τα μαρσπιέ του αναβάτη έρχονται από την Multistrada V4 και τοποθετούν τα γόνατά του σε πιο άνετη θέση.

Το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο του Ducati Multistrada V2/V2S του 2022 διατηρεί τον πλούτο του με: Cornering ABS, Vehicle Hold Control, Traction Control, τέσσερα προγράμματα Riding Mode (Sport, Touring, Urban, Enduro), ενώ έχει προστεθεί και το Ducati Brake Light, που αναβοσβήνει έντονα το στοπ του οπίσθιου φωτιστικού σώματος όταν η μοτοσυκλέτα φρενάρει απότομα/έντονα ειδοποιώντας αυτούς που κινούνται πίσω του στο δρόμο.

Το βάρος του νέου V2 είναι κατά 5 κιλά μικρότερο από το Multistrada 950, με τη δίαιτα 2 κιλών να έχει γίνει από τον κινητήρα, αλλά και τις χυτές αλουμινένιες ζάντες (μείον 1.7 kg).

Τώρα όσον αφορά στην έκδοση Ducati Multistrada V2 S, αυτή εξοπλίζεται με ηλεκτρονικές αναρτήσεις Skyhook, Cruise Control, Ducati Quick Shift Up & Down, έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, προβολείς με φώτα στροφής (Ducati Cornering Lights), Hands Free και φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι!

Αμφότερες οι μοτοσυκλέτες θα διατεθούν σε κόκκινο χρώμα (τι Ducati θα ήταν αλλιώς;), ενώ η σπέσιαλ έκδοση η S θα προσφέρεται και σε γκρι, με μαύρο χωροδικτύωμα και κόκκινες ζάντες.

Η νέα γενιά Multistrada V2 θα είναι διαθέσιμη πολύ σύντομα στο δίκτυο της Ducati, ήδη από τον επόμενο μήνα, τον Νοέμβριο 2021.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!