MotorBike.gr

Ducati Scrambler 800 2023: Τρεις ανανεωμένες εκδόσεις

10/01/2023

Χρονιά γενεθλίων, χρονιά ρεκόρ

Τη νέα γενιά Scrambler 800 παρουσίασε για το 2023 η Ducati, ανανεώνοντάς τα σε πλήθος σημείων και δημιουργώντας μια ακόμα ισχυρότερη οικογένεια ρετρό μοντέλων, που δείχνει την “άλλη” πλευρά της σπορτίβικης ιταλικής εταιρίας.

Mέχρι σήμερα άφθονα Ducati Scrambler δίνουν ένα κλασικό ιταλιάνικο χρώμα στους δρόμους της Ευρώπης και του κόσμου, αφού 100.000 μονάδες έχουν πουληθεί από το 2015 μέχρι το 2022, τη χρονιά που γιορτάστηκαν τα 60ά γενέθλια από τη γέννηση του εμβληματικού μοντέλου της Ducati (1962).

Πρόκειται για “Μία διεθνή κοινότητα μοτοσυκλετιστών, γεμάτη ενθουσιασμό που μοιράζεται και αντιπροσωπεύει τις αξίες της ελευθερίας, της έκφρασης και της διασκέδασης σε δύο τροχούς, τυπικά γνωρίσματα μιας Scrambler Ducati.”, δήλωνε η Ducati για αυτό τo σημαντικό ορόσημο.

Η Ducati επανάφερε την Scrambler το 2015, διατηρώντας όλα τα συστατικά της αυθεντικής μοτοσυκλέτας της δεκαετίας του 1960 και ταυτόχρονα υπογραμμίζοντας μια εντελώς νέα στάση ζωής που ονομάζεται “Land of Joy”, μέσα από την οποία μπορούν να εκφραστούν κοινές εμπειρίες και μοτοσυκλετιστικά ιδανικά.

Η ιστορία λέει ότι η Ducati Scrambler κατασκευάστηκε μετά από αίτημα των αδελφών Berliner, επίσημων εισαγωγέων της Ducati στις Ηνωμένες Πολιτείες στη δεκαετία του ‘60, οι οποίοι ήθελαν ένα μοντέλο που να ταιριάζει στα γούστα των Αμερικανών μοτοσυκλετιστών.

Η πρώτη Scrambler Ducati είχε μεγάλη επιτυχία στις ΗΠΑ, όχι μόνο λόγω των τεχνικών χαρακτηριστικών της, αλλά κυρίως χάρη στο ξεχωριστό  της στυλ  κι έναν χαρακτήρα ικανό να ενσαρκώσει σε δύο τροχούς το αντικομφορμιστικό και επαναστατικό πνεύμα εκείνης της εποχής και να μπορεί να συμμετέχει σε χωμάτινους αγώνες.

Στην αναγέννησή της, το 2015, η νέα εκδοχή της Scrambler πήρε διάφορες μορφές από τη στιγμή που ξαναβγήκε στην παραγωγή. Μαζί με την πρώτη Scrambler Icon, εμφανίστηκαν οι Urban Enduro, Full Throttle, Street Classic, στις οποίες προστέθηκαν η Mach 2.0, η περιορισμένης έκδοσης Italian Independent, η Flat Track PRO, η στρητάδικη Cafe Racer, η αγριεμένη Desert Sled, η μικρή Sixty2 και η “οικονομική” Icon Dark.

 

Ολοκληρώνοντας την οικογένεια των μοτοσυκλετών “Land of Joy” προστέθηκαν πρόσφατα και τα πιο σύγχρονα 1100 Tribute PRO, Urban Mottard και Nightshift, τα οποία δημιουργούν μία μεγάλη οικογένεια μοτοσυκλετών που διαθέτει μοναδικότητα και στυλ.

Για το 2023 τα ανανεωμένα Scrambler 800 θα διατίθενται σε τρεις εκδόσεις, όλες με σημαντικές βελτιώσεις: την κλασική Icon, την σπορ Full Throttle (εμπνευσμένη από τα Flat Track, φορώντας και εξτρά καλούδια) και την cafe racer Nightshift, με τις αναβαθμίσεις να μην περιορίζονται μόνο στο αισθητικό κομμάτι αλλά και στον κινητήρα εκτός των άλλων.

Οι βελτιώσεις που δέχθηκε ο δικύλινδρος 90 μοιρών αερόψυκτος Desmodue κινητήρας των 803 κυβικών εκατοστών είναι το γκάζι ride-by-wire, το νέο τελικό εξάτμισης καθώς και ο νέος, ελαφρύτερος στη χρήση υδραυλικός συμπλέκτης, ο οποίος δέχεται προαιρετικά και quickshifter. Η απόδοσή του είναι 73 ίπποι στις 8.250 rpm και 65.2 Nm ροπής στις 7.000 rpm.

To γκάζι ride-by-wire φέρνει μαζί του και δυο Riding Modes, τα Road και Wet, με το δεύτερο να κάνει τον κινητήρα να αντιδρά και να αποδίδει ηπιότερα. Επίσης ο κινητήρας είναι κατά 2,5 κιλά ελαφρύτερος.

Tα νέα Scrambler 800 εξοπλίζονται πλέον με Traction Control που ρυθμίζεται σε τέσσερα επίπεδα, ενώ υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης του συστήματος.

Τα Ducati Scrambler του 2023 διαθέτουν πλέον ένα νέο μεταλλικό ρεζερβουάρ, που είναι μάλιστα διαθέσιμο σε εννέα διαφορετικά χρώματα, ενώ η εταιρία έχει δημιουργήσει μια σειρά από αξεσουάρ, ώστε να μπορούν οι μοτοσυκλέτες να εξατομικεύονται από τους ιδιοκτήτες τους κατά το δοκούν.

Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον Full LED, με τον προβολέα να καλύπτεται από ένα “προστατευτικό”, διακοσμητικό “X”.

Tο ρεζερβουάρ φοράει νέα πλαϊνά τμήματα/καλύμματα σε διάφορα χρώματα, τα οποία μπορούν να αλλάξουν εύκολα από τον ιδιοκτήτη ανάλογα με τα γούστα του, διαφοροποιώντας αισθητικά τη μοτοσυκλέτα.

Νέας σχεδίασης είναι οι ζάντες των 18 και 17 ιντσών (μπροστά και πίσω), που φορούν ελαστικά Pirelli MT60 RS. Τα φρένα είναι της Brembo, με τον μπροστινό δίσκο να φτάνει στα 330 mm!

Στον στάνταρ ηλεκτρονικό εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται και Cornering ABS και Quick Shift για την έκδοση Full Throttle, η οποία φοράει και τελικό της Termignoni.

Το μονό, οπίσθιο αμορτισέρ έχει αλλάξει θέση, αφού τώρα είναι πιο κεντρικά τοποθετημένο. Νέο είναι και το ψαλίδι το οποίο σε συνδυασμό με το ελαφρύτερο πλαίσιο συνέβαλαν στη μείωση κατά 4 κιλά του συνολικού βάρους που τώρα φτάνει τα 185 κιλά.

Βελτιωμένη είναι και η σέλα, η οποία σύμφωνα με την εταιρία έγινε πιο άνετη για οδηγό και συνεπιβάτη.

Νέος είναι ο έγχρωμος πίνακας οργάνων με οθόνη TFT 4.3 ιντσών που υποστηρίζει συνδεσιμότητα Bluetooth.

Και οι τρεις εκδόσεις του Scrambler είναι διαθέσιμες και με χαμηλότερη ιπποδύναμη (48 hp) ώστε να μπορούν να οδηγηθούν νόμιμα κι από κατόχους διπλώματος Α2.

Περισσότερες πληροφορίες για την άφιξη των Ducati Scrambler στην Ελλάδα και τις τιμές τους θα έχουμε στο άμεσο μέλλον.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!