MotorBike.gr

DUCATI STREETFIGHTER V4, 2020: Για τις μάχες των πόλεων

24/10/2019

Με ιπποδύναμη ρεκόρ

Ένα Panigale V4 χωρίς πολλά πλαστικά και ψηλό τιμόνι. Με βάρος μόλις 178 κιλών και ιπποδύναμη 208 ίππων…  και με την εμφάνιση της ολοκαίνουργιας Ducati Streetfighter V4 να πηγαίνει για βραβείο.

To αστέρι του χθεσινού live-streaming του Ducati World Première 2020 g – που παρακολούθησαν από το σπίτι τους πολλές χιλιάδες θεατές –  ήταν το νέο Streetfighter V4. Μιλάμε για το σούπερ-γυμνό που περίμεναν ανυπόμονα οι μοτοσυκλετιστές που αρέσκονται στα μυώδη naked ανά τον κόσμο και το οποίο βάζει υποψηφιότητα για τον τίτλο της ομορφότερης μοτοσυκλέτας της EICMA 2019.


Η βάση του Steetfighter V4 είναι ένα Panigale V4 απογυμνωμένο από τα φέρινγκ και εξοπλισμένο με ψηλό και πλατύ τιμόνι. Με βάρος μόλις 178 κιλών, τροφοδοτείται από έναν κινητήρα Desmosedici Stradale 1.103 κυβικών εκατοστών, με απόδοση 208 ίππων.

Ο κινητήρας αυτός διατηρείται υπό έλεγχο εκτός από τα ηλεκτρονικά συστήματα τελευταίας γενιάς και από δυο διπλά αεροδυναμικά βοηθήματα/φτερά στα πλάγια του Streetfighter: ένας συνδυασμός που η Ducati ονομάζει “Formula Fight”.

Το αποτέλεσμα είναι ένα extreme γυμνό Ducati, μοντέρνο και τεχνολογικά εξελιγμένο, με δυναμική, ελκυστική εμφάνιση. Μια μοτοσυκλέτα που δεν κάνει τίποτα για να κρύψει τις κορυφαίες της επιδόσεις στην κατηγορία.

Ο μινιμαλιστικός προβολέας που είναι πλήρως LED με το DRL σχήματος V σώμα, καταγράφει τέλεια το πνεύμα του Streetfighter V4.

Από τη μια πλευρά, θυμίζει το μπροστινό μέρος του Panigale V4 και, από την άλλη, θυμίζει το τρελό χαμόγελο του Joker (ο απόλυτα επίκαιρος αυτό τον καιρό χαρακτήρας των κόμικς από τον οποίο το Ducati Style Center πήρε την έμπνευση).

Κοιτώντας από τα πλάγια το Streetfighter V4, το μπροστινό τμήμα του πλαισίου και ο κινητήρας Desmosedici Stradale βρίσκονται στο επίκεντρο.

Ο κινητήρας Desmosedici Stradale των 1.103 cc είναι V-4 αποδίδει 208 ίππους στις 12.750 rpm και ροπή 12,5Kgm στις 11.500rpm.

Η έκδοση S έχει 178 κιλά χωρίς υγρά (2 λιγότερα από τη βασική έκδοση), ενώ με  την πλήρη αγωνιστική εξάτμιση της Akrapovic η ιπποδύναμη ανεβαίνει στους 220 ίππους (!), μειώνοντας παράλληλα το βάρος κατά 6 κιλά (για να φτάσει στα 172!).

Η απόδοση της μοτοσυκλέτας ελέγχεται από εξελιγμένα ηλεκτρονικά συστήματα που κοπιάρονται απευθείας από το Panigale V4, αλλά και τα διπλά αεροδυναμικά βοηθήματα στα πλάγια της μοτοσυκλέτας που εξελίχθηκαν από τους ανθρώπους του Ducati Corse, του αγωνιστικού τμήματος της εταιρίας.

Η σταθερότητα του συνόλου ελέγχεται από τα καινοτόμα φτερά, που επιβαρύνουν (σταθεροποιώντας) τον μπροστινό τροχό με δύναμη 28 κιλών στα 270 km/h, μειώνοντας την “πλεύση” του στις υψηλές ταχύτητες, ενώ συγχρόνως ψύχουν τον κινητήρα, αυξάνοντας τη ροή του αέρα εκεί που χρειάζεται μέχρι και κατά 10%.

To τιμόνι είναι πλατύ και το επανασχεδιασμένο αλουμινένιο ρεζερβουάρ των 16 λίτρων έχει τις γωνίες και τις καμπύλες που το κάνουν να ταιριάζει με όλο το υπόλοιπο design της μοτοσυκλέτας, το οποίο είναι ένα γνήσιο τέκνο της Μπολόνια, και εκφράζεται μέσα από μια ακραία μινιμαλιστική φιλοσοφία.

Στα ηλεκτρονικά έχουμε μια κεντρική μονάδα IMU 6 αξόνων, που ελέγχει τη θέση της μοτοσυκλέτας στον χώρο, αλλάζοντας άμεσα τις λειτουργίες των Traction Control, ABS, Wheelie Control.

Πιο αναλυτικά, πάνω στη γυμνή V-4 συναντάμε: ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Slide Control (DSC), Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Power Launch (DPL), Ducati Quick Shift κάτω/πάνω (DQS) EVO 2, Engine Brake Control (EBC) EVO. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 Riding Mode: Race, Sport και Street.

Οι αναρτήσεις του Ducati Streetfighter V4 είναι ένα ανάποδο πιρούνι BPF με καλάμια διαμέτρου 43mm της Showa μπροστά, ενώ πίσω υπάρχει ένα μονό αμορτισέρ της Sachs. Πιρούνι και αμορτισέρ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα.

Στην σπέσιαλ έκδοση Streetfighter V-4 S συναντάμε σφυρήλατες ζάντες Marchesini και ηλεκτρονικές αναρτήσεις της Ohlins (πιρούνι NIX30 43mm – πίσω αμορτισέρ TTX36) και σταμπιλιζατέρ τιμονιού.

Τα φρένα του Streetfighter V4 είναι Brembo Stylema monoblock με τεράστιους δίσκους διαμέτρου 330 mm, με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και διπίστονη δαγκάνα πίσω με δίσκο διαμέτρου 245mm. Τα ελαστικά είναι τα Diablo Rosso Corsa II της Pirelli.

Το Streetfighter V-4 – που δεν έχει καμία σχέση με κύβο – ερρίφθη…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!