MotorBike.gr

Harley Davidson X440: Η ινδική Harley επιστρέφει… μονοκύλινδρη!

08/06/2023

Μια ακόμα προσπάθεια της Harley-Davidson στην τεράστια αγορά της Ινδίας

Μετά την αποτυχία του αξιόλογου και κομψού Harley-Davidson Street 500 (για την Ινδία) και 750 για τον υπόλοιπο κόσμο, η αμερικάνικη εταιρία κάνει μια δεύτερη προσπάθεια να εδραιωθεί στην ινδική αγορά με ένα ακόμα – ινδικής κατασκευής – μοντέλο. Το Harley-Davidson Χ440 Cruiser αυτή τη φορά.

Η μοτοσυκλέτα, που εξελίχθηκε και παράγεται από τη μεγάλη ινδική εταιρία Hero MotoCorp, παρουσιάστηκε στις 3 Ιουλίου σαν Harley-Davidson X440 και ελπίζει να έχει μεγαλύτερη επιτυχία απ’ όση είχε η γκάμα Street πριν μερικά χρόνια.

Η Harley-Davidson είχε αποφασίσει (κλείνοντας το εργοστάσιο) να σταματήσει την παραγωγή της Street, που ήταν δικύλινδρη V στα 500 και 750 κυβικά, για να επικεντρώσει την προσοχή της σε μια απλούστερη, μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα, μεσαίου κυβισμού, που θα ήταν πιο κοντά στην κουλτούρα και τις απαιτήσεις (ε, και τα πορτοφόλια) του τεράστιου ινδικού κοινού.

Θέλοντας τοπικούς συνεργάτες για την εξέλιξη νέων μοτοσυκλετών προσαρμοσμένων στις ασιατικές αγορές όπου η Motor Company ήθελε να επεκταθεί, πρώτα πλησίασε την Quianjiang (QJ Motor – Benelli) για να δημιουργήσει τα δικύλινδρα X350 και X500 που προορίζονταν να κατακτήσουν την κινεζική αγορά.

Έπειτα ο κατασκευαστής από το Milwaukee δημιούργησε ισχυρές σχέσεις με την Hero MotoCorp προς τα τέλη του 2020, πρώτα για να εξασφαλίσει τη διανομή των Harley στην Ινδία και στη συνέχεια για να παράγουν από κοινού μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού.

Η πρώτη μοτοσυκλέτα αυτής της σειράς μόλις παρουσιάστηκε και είναι η Harley-Davidson X440. Από τη Harley-Davidson αυτή η μοτοσυκλέτα παίρνει μόνο το όνομα και το λογότυπο, αφού σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάστηκε στην Ινδία για την ινδική αγορά. Και αν το όνομά της θυμίζει αυτό των δύο κινεζικών Harley, δεν έχει καμία σχέση με αυτά, ούτε τεχνικά ούτε από πλευράς εμφάνισης.

Η Harley Davidson X440 Cruiser έχει αντεστραμμένο πιρούνι, φρένα Bybre, χυτές ζάντες 10 μπράτσων, δύο αμορτισέρ πίσω και σωληνωτό ατσάλινο, περιμετρικό πλαίσιο.

Προς το παρόν, το X440 δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα επίσημα, έστω κι αν οι φωτογραφίες του έχουν ήδη δημοσιευτεί από την Hero MotoCorp.

Επομένως, δεν γνωρίζουμε τα ακριβή τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά αυτό που ξέρουμε είναι πως ο μονοκύλινδρος των 440 cc θα αποδίδει περίπου 35 ίππους.

Άμεσος ανταγωνισμός στην Ινδία για την 440 είναι οι μονοκύλινδρες Royal Enfield, αλλά και η 350άρα μονοκύλινδρη Honda CB, όπως και η Benelli Imperiale 400-500. Ο εξοπλισμός, τα χαρακτηριστικά, η διαθεσιμότητα ή η τιμή της 440 δεν ανακοινώθηκαν ακόμα.

Το μόνο για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι το X440 δεν θα εξαχθεί σε αγορές εκτός Ινδίας, αλλά και πάλι, ποτέ δεν ξέρεις…

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!