MotorBike.gr

Honda 750 2023: Mε τέσσερα νέα μοντέλα;

12/07/2022

Με βάση τον δικύλινδρο σε σειρά, δημιουργείται νέα γκάμα

Η Honda ετοιμάζεται να παρουσιάσει, ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τέσσερα μοντέλα στα 750 κυβικά! Ο κινητήρας θα είναι όπως έχουμε πει και στο παρελθόν δικύλινδρος σε σειρά. Νέες πληροφορίες και εικόνες έρχονται από την Ιαπωνία και το περιοδικό Young Machine

Σύμφωνα με συναδέλφους δημοσιογράφους του Young Machine, ο ιαπωνικός κολοσσός μπορεί σύντομα να παρουσιάσει τέσσερα νέα μοντέλα.

Προς το παρόν, το μόνο σίγουρο είναι η άφιξη του νέου Honda Hornet, που έχει ήδη ανακοινωθεί για την Eicma 2022, το σαλόνι του Μιλάνου, που θα γίνει στο τέλος της χρονιάς που διανύουμε.

Το γυμνό μοντέλο δεν θα χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα όπως στο παρελθόν, αλλά έναν δικύλινδρο σε σειρά.

Πρόκειται για έναν κινητήρα που τον τελευταίο καιρό κερδίζει έδαφος σε όλες τις κατηγορίες: είναι “ευέλικτος” από πλευράς μεγέθους και επιδόσεων, επομένως προσαρμόσιμος σε μια ολόκληρη γκάμα μοτοσυκλετών, έχει αποδεκτό κόστος κατασκευής και συντήρησης (άρα και τελικής τιμής) και έχει επίσης συμπαγείς διαστάσεις.

Η λύση δικύλινδρων κοινής γραμμής έχει ήδη υιοθετηθεί από τις Kawasaki, BMW, KTM, Yamaha, Honda και Aprilia, χωρίς να υπολογίζουμε και τις κινεζικές εταιρίες που κάνουν ακριβώς το ίδιο όπως η Benelli, η Voge (Loncin), κ.α. Εν ολίγοις, τέτοιος θα μπορούσε να είναι ο κινητήρας που θα εξόπλιζε τη νέα σειρά Honda 750 για την οποία μιλά το Young Machine.

Το πιθανότερο σενάριο σύμφωνα με το Young Machine είναι ο νέος δικύλινδρος κινητήρας των 750 cc της Honda να είναι μια εξέλιξη του σημερινού κινητήρα που κινεί τη γκάμα NC της Honda.

Στο Hornet, πιθανότατα, θα τοποθετηθεί μια έκδοση υψηλότερης απόδοσης, ενώ ο ίδιος κινητήρας θα μπορούσε να κινήσει και το πολυαναμενόμενο νέο Transalp. Από την άλλη, να πούμε πως γνώμη μας είναι ότι πιθανά να “ανασηκωθούν” οι κύλινδροι του κινητήρα των NC, μιας και αυτή η “ξαπλωτή” τους διάταξη περιορίζει την αρχιτεκτονική της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Θα δούμε…

Σύμφωνα με το ιαπωνικό περιοδικό, η Honda σκέφτεται να δημιουργήσει και ένα κλασικό γυμνό, μια σμίκρυνση του νεο-ρετρό Hawk 11 (που θα ονομάζεται Hawk 75;) καθώς και ένα νέο σπορ μοντέλο, το CBR750RR, που θα σταθεί απέναντι στο παρεμφερές Yamaha R7.

Πάντως, το μόνο επίσημο από πλευράς Honda, όπως είπαμε και στον πρόλογο, είναι το νέο Hornet που θα παρουσιαστεί φέτος και θα είναι μοντέλο 2023. Όλα τα υπόλοιπα είναι μόνο υποθέσεις.

Πηγή: young-machine.com

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!