MotorBike.gr

Honda CB 350: Δυστυχώς μόνο για την Ασία και όχι για την Ευρώπη

23/03/2022

Η Ευρώπη μπορεί να ελπίζει

Ένα μονοκύλινδρο μεσαίου κυβισμού δυστυχώς μόνο για την Ασία. Πρόκειται για την Honda CΒ 350, μια πολύ όμορφη, κομψή κλασική μοτοσυκλέτα που φτιάχτηκε για να αντιμετωπίσει την Royal Enfield Meteor 350 στην Ινδία και τις ασιατικές αγορές.

Είναι αμφίβολο αν το CB 350 έρθει ποτέ στην Ευρώπη. H Eυρώπη είχε δεχθεί στο παρελθόν παρεμφερούς εμφάνισης μοτοσυκλέτες της Honda, όπως το GB 500 Clubman, ή το XBR 500 της δεκαετίας του ’80. Οι μοτοσυκλέτες αυτές ήταν “πολύ κλασικές” για την εποχή τους και έπρεπε να περάσουν δυο και τρεις δεκαετίες για να επανέλθει η μόδα στο προσκήνιο.

Σήμερα, η Honda χρησιμοποιεί ξανά την εμβληματική συντομογραφία GB, στο GB 350, το οποίο είναι το CB, που ονομάζεται έτσι μόνο για τη γιαπωνέζικη αγορά.

Με το Royal Enfield Meteor 350 να παρουσιάζει μια σχετική επιτυχία σε ευρωπαϊκές αγορές, ίσως η Honda να έπρεπε να ξαναδεί την υπόθεση του δικού της 350 και την εισαγωγή του στην Ευρώπη;

Ο κινητήρας είναι ένας νέος μονοκύλινδρος με 348 κ.εκ, αερόψυκτος με 20 hp στις 5.500 rpm και μεγάλη διαδρομή, που προσφέρει ροπή 29 Nm στις 3.000 rpm.

Κλασικής δομής είναι το σωληνωτό πλαίσιο, όπου ο κινητήρας τοποθετείται πάνω του κρεμαστός, σαν ενεργό τμήμα του. Συμβατικό πιρούνι μπροστά, δυο αμορτισέρ πίσω και μεγάλος οπίσθιος τροχός 18 ιντσών. Ο μπροστινός είναι ακόμα πιο μεγάλης διαμέτρου στις 19 ίντσες.

Η έκδοση GB 350 S για την Ιαπωνία έχει πίσω τροχό 17 ιντσών και πλατύτερο λάστιχο (150 αντί για 130) και το φρενάρισμα γίνεται με μονό δίσκο μπροστά και πίσω, που υποστηρίζεται από σύστημα ABS. Το βάρος του 350 δεν είναι μικρό, αφού φτάνει τα 180 κιλά.

Το αξιοσημείωτο είναι πως η Honda δηλώνει κατανάλωση μόνο 2,02 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, αρκεί η μέγιστη ταχύτητα να είναι 60 km/h.

Στην Ιαπωνία, τα GB 350 και GB 350 S είναι προς το παρόν διαθέσιμα σε πέντε διαφορετικά χρώματα. Οι τιμές τους είναι αντίστοιχες των 4.300 και 4.500 ευρώ.

Το αν, πότε και πώς θα έρθει το Honda GB 350 στην Ευρώπη δεν είναι γνωστό και σε κάθε περίπτωση είναι αμφίβολο, αφού εκ των πραγμάτων η ευρωπαϊκή δυναμική των πωλήσεων για τέτοιες μοτοσυκλέτες δεν συγκρίνεται ούτε με το “νυχάκι” της ινδικής αγοράς.

Κατά συνέπεια, μάλλον καλά κάνει η Honda κι έχει επικεντρώσει την προσοχή της στην Ασία.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!