MotorBike.gr

Honda CBR1000RR-R 2024: Γυμνό με 170 ίππους

13/10/2022

Μπαίνει δυναμικά η Honda στα γυμνά;

Το ξέρουμε ότι δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή τα σκίτσα από τις πατέντες που καταθέτουν από καιρό σε καιρό οι εταιρίες, αλλά από την άλλη είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανακαλύπτουμε τα μελλοντικά σχέδια των κατασκευαστών. Αυτή τη φορά τα σκίτσα αφορούν το μελλοντικό γυμνό Honda CB1000R.

Οι συνάδελφοι της βρετανικής ιστοσελίδας BikeSocial ανακάλυψαν και αποκάλυψαν στο διαδίκτυο τις πατέντες ενός νέου Honda CB1000R, πιθανότατα προγραμματισμένου να βγει στην παραγωγή το 2024.

Το τρέχον Honda CB1000R, αυτό που κυκλοφορεί σήμερα και πωλείται και στην Ελλάδα, χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο σε σειρά κινητήρα του CBR1000RR του 2008.

Δεδομένου ότι τα CB συνήθως τοποθετούν κινητήρα CBR προηγούμενης γενιάς, κατά πάσα πιθανότητα το μελλοντικό Honda CB1000R θα έχει τον κινητήρα του Fireblade του 2019 το οποίο απέδιδε 190 ίππους στην τελευταία τoυ έκδοση.

Λογικά πράγματα για γυμνή μοτοσυκλέτα, μιας και η άλλη εναλλακτική ήταν για παράδειγμα ο κινητήρας των 217 ίππων του τρέχοντος CBR1000RR-R… Διακόσιοι δέκα επτά ίπποι!

Από την άλλη βέβαια η Honda, αν το αποφασίσει, θα μπορούσε να κοντράρει κανονικότατα τα πανίσχυρα super-naked όπως το Ducati Streetfighter V4, το MV Agusta Brutale 1000 RR και τη νέα BMW S1000R.

Η εξάτμιση της μοτοσυικλέτας στο παρακάτω σχέδιο προκαλεί περιέργεια με τη διαδρομή και τη διάταξή της, αλλά θα μπορούσε να είναι έτσι για αισθητικούς λόγους.

Το πλαίσιο είναι από χυτό αλουμίνιο με κρεμαστό τον κινητήρα και το ψαλίδι που είναι μονόμπρατσο, εδράζεται απευθείας στον κινητήρα, ενώ το μονό αμορτισέρ είναι τοποθετημένο οριζόντια στα αριστερά του 4-κύλινδρου κινητήρα για συγκέντρωση των μαζών.

Το ψαλίδι κουβαλάει πάνω του το προστατευτικό της αλυσίδας, μαζί με το φτερό και τη βάση της πινακίδας που είναι στερεωμένα στο ψαλίδι και ενσωματώνουν και τα δυο φλας.

Με διαφορετική σχεδιαστική γραμμή από το υπάρχον μοντέλο, το νέο CB1000RR εμφανίζεται με γραμμές που ρέουν, αλλά αυτό δεν αποτρέπει τη χρήση των αεροδυναμικών πτερυγίων, όχι όμως στα πλαϊνά του φέρινγκ σαν το CBR, αλλά στα πλαϊνά του ψυγείου.

Περισσότερες πληροφορίες, προσεχώς…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!