MotorBike.gr

Honda CRF 300L 2023: Τιμώντας το παρελθόν της Honda

12/12/2022

Για το 2023 και σε νοσταλγικό, γκρίζο χρωματικό συνδυασμό

Η Honda μετά την επαναφορά του κωδικού, αλλά και όλης της φιλοσοφίας των παλαιών της Scrambler CL, προσθέτει μια νότα νοσταλγίας και στο υπερσύγχρονο ψευδοεντούρο της, το Honda CRF 300L του 2023, ντύνοντάς το στα γκρι… του παρελθόντος

Από πού έρχεται όμως αυτό το νέο γκρι, αυτό το ιδιαίτερο χρώμα που δεν συναντάται συχνά σε μοντέλα που προορίζονται για χρήση εντός και εκτός δρόμου;

Είναι φόρος τιμής στο ασημί του Honda XL250 της δεκαετίας του 1970, που ξεκίνησε να παράγεται το 1972 και έμεινε στην αγορά μέχρι το 1977, σημειώνοντας καλές πωλήσεις και κυρίως εμπλουτίζοντας τη γκάμα της Honda με ένα μονοκύλινδρο στο τέταρτο του λίτρου.

Τότε η Honda διέθετε στη γκάμα της τα δικύλινδρα CB 175 και 350, 450, που αφαιρούσαν τον εξοπλισμό δρόμου και γίνονταν πιο “χωμάτινα”, υιοθετώντας τους κωδικούς SL και CL μπροστά από το όνομά τους και τραβώντας τις εξατμίσεις τους ψηλά.

Παράλληλα όμως η Honda είχε να ανταγωνιστεί τότε και τα ελαφρά, πανίσχυρα μονοκύλινδρα δίχρονα των Yamaha, Suzuki, Kawasaki, Bultaco, Montesa, εκτός των άλλων, και λόγω του ότι ο κύριος Soichiro Honda αγαπούσε τους τετράχρονους και αντιπαθούσε ιδιαίτερα τους δίχρονους κινητήρες… παρουσιάστηκε το 1972 το XL250 σε ασημί χρώμα.

O κινητήρας μάλιστα ήταν τετραβάλβιδος, σε μια προσπάθεια να βγάλει ο κινητήρας περισσότερους ίππους.

Πήρε λοιπόν η Honda το γκρίζο χρώμα από το παρελθόν της, με πορτοκαλί πινελιές, και ιδού το CRF 300L του ’23 που από “κατακόκκινο αγωνιστικό” έγινε κομψό 300άρι!

Επί σειρά ετών η Honda, που πάντα πίστευε και υποστήριζε την κατηγορία των ψευδοεντούρο, ετοίμαζε μια μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης, κόντρα σε μια εποχή που είχε σβήσει αυτού του είδους τα μοντέλα.

Honda XL250 1972

Με προτεραιότητες την ευχρηστία, την πρακτικότητα και την άνεση σε καθημερινές μετακινήσεις σε συνθήκες πόλης, αλλά και στη Σαββατοκυριακάτικη χωμάτινη εκδρομή, αυτές οι ψευδοεντούρο αποτελούσαν και αποτελούν τα απόλυτα εργαλεία, την απόλυτη ισορροπία.

Η Honda CRF250L έφτασε στην Ευρώπη το 2012 και στο πέρασμα του χρόνου αποδείχτηκε μία πολύ καλή κίνηση, αφού δεν ήταν λίγοι αυτοί που την προτίμησαν, με την πιο “γεμάτη”, πιο “αγωνιστική” έκδοση Rally να έρχεται από κοντά, ενισχύοντας το όνομα.

Μετά, το μοντέλο ονομάστηκε CRF300L και φόρεσε τον τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα των 286 cc, με περισσότερη δύναμη από την έκδοση 250, στους 27,3 ίππους στις 8.500 rpm και ροπή 26,6Nm στις 6.500 rpm.

Λιγνό, λεπτό με περιμετρικό πλαίσιο δύο δοκών το CRF300L με φρένα έναν δίσκο 256mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και πίσω δίσκο με δαγκάνα ενός εμβόλου, αμφότερους τύπου μαργαρίτα και με δικάναλο ABS, με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πίσω τροχό 18”, η μοτοσυκλέτα τα καταφέρνει περίφημα και στην άσφαλτο και στο χώμα.

Kι ας είναι μια από τις ελάχιστες της αγοράς, κρατάει γερά την κατηγορία της, σε πείσμα των καιρών.

Με τον ερχομό της γκρίζας απόχρωσης η μοτοσυκλέτα γίνεται πιο ‘αστική’ και κατά την άποψή μας πιο ελκυστική σε ευρύτερο αγοραστικό κοινό.

Περισσότερα νέα για την ημερομηνία ερχομού του νέου Honda CRF 300L 2023 θα έχουμε σύντομα.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!