MotorBike.gr

Horex Regina Evo: Κλασικούρα με πλαίσιο Carbon!

07/10/2022

Πανάλαφρο, πανάκριβο κι εκκεντρικό ρετρό

Η γερμανική εταιρία Horex, η οποία είναι γνωστή πιο πρόσφατα για τις εξακύλινδρες σε σειρά VR6 και παλαιότερα για τις γρήγορες, πανέμορφες μονοκύλινδρές της Regina, αποκάλυψε στην έκθεση Intermot της Κολωνίας ένα εντυπωσιακό νέο μονοκύλινδρο ρετρό  με πλαίσιο από ανθρακονήματα.

H τόσο εντυπωσιακή, όσο και εκκεντρικής σύλληψης μοτοσυκλέτα ονομάζεται Horex Regina Evo και πήρε το όνομά της από το ομώνυμο μοντέλο που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά από την διάσημη τότε κατασκευάστρια εταιρία με έδρα το Landsberg am Lech της Γερμανίας το 1950.

Οι πρώτες 100 μονάδες της Regina Evo θα διαθέτουν μονοκόκ πλαίσιο φτιαγμένο από ανθρακονήματα, αποτίνοντας φόρο τιμής στην επέτειο της εταιρίας που το 2023 κλείνει τα 100 χρόνια ζωής.

Σχεδιασμένη έτσι ώστε να θυμίζει την εμφάνιση της αυθεντικής Regina, η οποία συνέχισε να παράγεται μέχρι το 1957, τώρα στη σημερινή της μορφή πέρα από το πλαίσιο και το ψαλίδι, σχεδόν όλα τα εξαρτήματα (βάσεις, φτερά, καλύμματα και λοιπά) είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα… ένα υλικό που δεν έχουμε δει είναι η αλήθεια να πολυχρησιμοποιείται σε ρετρό εμφάνισης μοτοσυκλέτες. Το ρεζερβουάρ βενζίνης ευτυχώς, είναι φτιαγμένο από (γυαλισμένο) αλουμίνιο.

Horex Regina 350

Μιας και η αυθεντική Regina δεν είχε πίσω ανάρτηση, το πίσω αμορτισέρ του Evo είναι κρυμμένο, τοποθετημένο διαγώνια, κάτω από τη σέλα, δίνοντας έτσι την εικόνα ενός Hardtail χωρίς οπίσθια ανάρτηση. Η σέλα παρεμπιπτόντως μπορεί να αλλάξει ύψος από τα 790 μέχρι τα 810 mm.

Οι εξακύλινδρες Horex VR6

Αν και πλαίσια φτιαγμένα από ανθρακονήματα παραδοσιακά προορίζονται για μοτοσυκλέτες υψηλών επιδόσεων, όπως για παράδειγμα η BMW HP4 Race των 215 ίππων και η Ducati Superleggera V4 των 221 ίππων, η Horex χρησιμοποιεί έναν απλό μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 600cc, 4 βαλβίδων με δύο εκκεντροφόρους και ισχύ 47 ίππων. Συνεργάζεται με κιβώτιο έξι σχέσεων, έχει ροπή 5,5 kgm, αλλά και traction control, με το βάρος να ανακοινώνεται στα πολύ χαμηλά 133 κιλά.

Τώρα όσον αφορά τον κινητήρα, έχουμε να κάνουμε μερικές (χμ, αρνητικές) παρατηρήσεις: πρώτα απ’ όλα η εταιρία δηλώνει πως είναι δικής της σχεδίασης και κατασκευής, δεν είναι όμως εκεί το πρόβλημα.

Το θέμα είναι πως η εμφάνισή του – ειδικά από τις κάσες και πάνω – είναι το λιγότερο μέτριας αισθητικής για να μην πούμε αλλοπρόσαλλης, με ψύκτρες και εμφάνιση που παραπέμπουν σε “κάτι” χαμηλής ποιότητας και σίγουρα δεν διαθέτουν, ούτε καν θυμίζουν, την αίγλη και την ομορφιά της αυθεντικής Regina του ’50. Κρίμα…

Ο προβολέας της Horex Regina Evo είναι πλήρως LED και εμφανίζει ένα “H” όταν ανάβει, η μοτοσυκλέτα κυλάει πάνω σε τροχούς 18 ιντσών (;) που είναι γυαλισμένοι, έχει λάστιχα Metzeler Lasertec και δυο δισκόφρενα μπροστά με δαγκάνες Beringer δύο εμβόλων, που ενεργούν πάνω σε δυο μικρής διαμέτρου δίσκους 260 mm. Υπάρχει ABS στα φρένα και traction control για τον κινητήρα.

Η Horex είναι μέλος της 3C-Carbon Group AG, – ενός ομίλου εταιριών που ειδικεύονται σε δομικά εξαρτήματα για τους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας, της μηχανολογίας, της ιατρικής και της αεροδιαστημικής και το πιθανότερο είναι η Regina Evo να δημιουργήθηκε σαν δίτροχο όχημα επίδειξης για την επέτειο της εταιρίας.

Δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα η τιμή της Regina Evo, αλλά να είστε σίγουροι ότι δεν θα είναι χαμηλή…

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!