MotorBike.gr

Jedi Sport GT 750 και Vision Concept 750: Βήματα μπροστά

02/02/2022

Με τη δύναμη της νέας Κίνας

Όπως έχουμε επανειλημμένα γράψει στο Motorbike, η κινεζική μοτοβιομηχανία προχωράει με άλματα, όσον αφορά την ποικιλία, τις νέες ιδέες και σχήματα, τους ολοένα και μεγαλύτερους κινητήρες, αλλά και τη συνολική ποιότητα. Τα δυο νέα κομμάτια της εταιρίας Jinan Jedi  το αποδεικνύουν γι’ άλλη μια φορά.

Δείτε για παράδειγμα παρακάτω τα Jedi Sport GT 750 και το Jedi Vision K750, μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού. Το πρώτο βρίσκεται ήδη στην παραγωγή, ενώ το δεύτερο μπορεί να παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο, αλλά αν κοιτάξουμε προσεκτικά θα δούμε πως εύκολα θα μπορούσε να περάσει στην παραγωγή και αυτό.

Jedi Sport GT 750

Η εταιρία Jinan Jedi έχει τις ρίζες της στα μέσα της δεκαετίας του ’70 και αρχικά έφτιαχνε κάποιες αρχαιοπρεπείς δίχρονες μονοκύλινδρες – αντιγραφές πρώην σοβιετικών μοτοσυκλετών – που… καμία σχέση δεν είχαν με τις σημερινές της μοτοσυκλέτες.

Για να εξηγούμαστε πάντως, η Jinan ακόμα και σήμερα μονοκύλινδρα έχει βασικά στη γκάμα της, αλλά τουλάχιστον τετράχρονα και τετραβάλβιδα στα 250 και 320 κυβικά, για πολιτική ή… αστυνομική χρήση όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της.

Jedi Vision K750

Από την άλλη είναι το μέλλον της Jinan που έχει ενδιαφέρον και για τους Ευρωπαίους μοτοσυκλετιστές, αφού στη γκάμα υπάρχει αυτή τη στιγμή και μια τουριστική δικύλινδρη 750 με χαρακτηριστικά μεγάλο φέρινγκ, που ονομάζεται Sport GT 750.

Ανάμεσα στα αστέρια της κινεζικής βιομηχανίας πάντως εύκολα τοποθετεί κάποιος το concept που παρουσίασε η Jinan Jedi, το οποίο χρησιμοποιεί και αυτό τον δικύλινδρο κινητήρα των 730 cc και ονομάζεται Vision.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν θα ξένιζε κανέναν αν παρουσιαζόταν από μια ιαπωνική ή ευρωπαϊκή μάρκα. Κάτω από τα εντυπωσιακά της ρούχα, κρύβεται ένα Sport GT 750 παραγωγής, με επιδόσεις καθόλου άσχημες για γενική χρήση, στους 68 ίππους στις 7.500 rpm και ροπή 6.8 kgm στις 6,500 rpm.

Το τουριστικό σπορ 750 χρησιμοποιεί πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, πιρούνι USD και φρένα Brembo και πωλείται κανονικά στην κινεζική αγορά.

Το πλαίσιο αυτό φημολογείται ότι έχει σχεδιαστεί από την Suter στην Ελβετία, κάτι που προμηνύεται καλό για τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας.

Jedi Sport GT 750

Το πρωτότυπο K750 φαίνεται επίσης να χρησιμοποιεί το ίδιο ανάποδο πιρούνι και φρένα Brembo που διαθέτει το GT 750, επομένως δεν είναι μια μοτοσυκλέτα που δεν έχει επαφή με την πραγματικότητα.

Στις εντυπωσιακές λεπτομέρειες σημειώνουμε τον προβολέα, ο οποίος αποτελείται από 76 τριγωνικά τεμάχια που φωτίζονται από LED και πλαισιώνονται από φώτα πορείας σε σχήμα μπούμερανγκ.

Jedi Sport GT 750

Το πίσω φωτιστικό χρησιμοποιεί τον ίδιο σχεδιασμό, με πολλαπλά τριγωνικά στοιχεία τοποθετημένα πάνω στην ουρά της σέλας.

Ο δρόμος για την ευρωπαϊκή αγορά ίσως να αργήσει για την Jinan, αλλά απ’ ό,τι βλέπουμε και κρίνοντας από τις φιλοδοξίες των Κινέζων να μπουν στην πιο εξεζητημένη αγορά στον κόσμο μαζί με την αμερικάνικη… δεν θα αργήσουν  να εμφανιστούν μια μέρα επιδεικνύοντας μια γοητευτική δυναμική.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!