MotorBike.gr

Kawasaki Eliminator 400 και 400 SE 2023: 48hp, 176kg και 2 κάμερες

21/03/2023

H επιστροφή του Εξολοθρευτή (Εliminator)

Η Kawasaki αποκάλυψε τα Eliminator 400 και Eliminator 400 SE στο Σαλόνι Μοτοσυκλέτας της Οσάκα στην Ιαπωνία. Με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα, κοντά στα 400 cc, με 48 ίππους, χαμηλή σέλα και βάρος και με 2 κάμερες στην έκδοση SE!

Να λοιπόν που η επιστροφή του ονόματος Kawasaki Eliminator είναι γεγονός. To Eliminator, ο Εξολοθρευτής, είναι ένα όνομα που δεν είναι καινούργιο στο χώρο της μοτοσυκλέτας, αφού εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη γκάμα της Kawasaki στα μέσα της δεκαετίας του ’80 εκπροσωπώντας την κατηγορία των “γρήγορων” (σε όψη) cruiser, των επονομαζόμενων “power cruiser”.

Τότε βέβαια ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα, αφού ήταν η εποχή των UJM (Universal Japanese Motorcycle) όπου όλοι οι Ιάπωνες κατασκευαστές έφτιαχναν τετρακύλινδρα σε σειρά… παντός κυβισμού.

 

 

Από τα 900, 750, 600, 400 κυβικά, μέχρι ακόμα και τα 250.

Βέβαια το Eliminator 250 που έφτασε μέχρι και την Ελλάδα ήταν δικύλινδρο, άρα… αν εμφανιστεί και πάλι μικρό Eliminator θα θεωρηθεί πως συνεχίζει την ιστορία του μοντέλου.

Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2010 έμειναν στην παραγωγή τα Eliminator, με τελευταίο αυτών το 125, που είχε μονοκύλινδρο κινητήρα.

Αποκαλυπτήρια λοιπόν για το νέο Kawasaki Eliminator στην Οσάκα στα 400 κυβικά, που τροφοδοτείται από τον γνωστό, σύγχρονο, εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα των Kawasaki Ninja 400 και Z 400.

Με ακριβώς 398 cc, μέγιστη ισχύ 48 ίππων (35 kW) στις 10.000 rpm και 37 Nm στις 8.000 rpm. Το ατσάλινο, σωληνωτό πλαίσιο έχει απλή σχεδίαση τύπου cruiser, με ένα περίεργης αισθητικής παραλληλόγραμμο κάτω από το ντεπόζιτο, συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 χιλιοστών.

Η διαδρομή του πιρουνιού είναι 120 χιλιοστά και των αμορτισέρ 90 χιλιοστά. Η μοτοσυκλέτα κυλά πάνω σε τροχούς 18 ιντσών και οι διαστάσεις των ελαστικών είναι: 130/70-18 εμπρός, 150/80-16 πίσω.

Η Kawasaki αποκαλύπτει το μεταξόνιο στα 1.520 χιλιοστά, τη γωνία κάστερ στις 60 μοίρες και το ίχνος 121 χιλιοστών.

Το πιο σημαντικό εδώ για το target group της κατηγορίας μοτοσυκλετών είναι το χαμηλό ύψος σέλας, στα 735 χιλιοστά.

Εξίσου σημαντικό για αρχάριους ή πιο μικρόσωμους αναβάτες είναι το χαμηλότερο δυνατό βάρος. Γεμάτο και έτοιμο για “δράση”, το νέο Eliminator φέρεται να ζυγίζει 176 κιλά, επομένως είναι σχετικά ελαφρύ, και όχι μόνο για τα πρότυπα των cruiser.

Πάνω στο τιμόνι υπάρχει ένα στρογγυλό ψηφιακό LCD όργανο κλασικής εμφάνισης, διαθέτει συνδεσιμότητα Bluetooth και διασύνδεση με το App της Kawasaki, το Rideology.

Δώδεκα λίτρα χωράει το ρεζερβουάρ βενζίνης, ενώ ο μπροστινός τροχός φρενάρει με δίσκο 310 χλστ. και ο πίσω τροχός με δίσκο 240 χλστ., και οι δύο συνεργάζονται με ABS.

Την άνοιξη του 2023 που θα εμφανιστεί το Kawasaki Eliminator 400 – το οποίο κατασκευάζεται στην Ταϊλάνδη όπως όλα τα δικύλινδρα της εταιρίας – θα κοστίζει περίπου 5.400 ευρώ στην Ιαπωνία.

Δεν είναι ακόμη γνωστό το αν και πότε θα έρθει στην Ευρώπη και την Ελλάδα. Σε κάθε περίπτωση, με τους 48 ίππους του θα ταίριαζε απόλυτα στην ευρωπαϊκή κατηγορία A2, ως άλλη μια εναλλακτική του δημοφιλούς Honda CMX 500 Rebel.

Για πρώτη φορά σε Kawasaki το Eliminator, στην έκδοση SE, διαθέτει 2 κάμερες, μία μπροστά και μία πίσω. Με αυτές τις κάμερες, η κατάσταση της κυκλοφορίας μπορεί να καταγραφεί, ακόμη και να εντοπιστεί με σήμα GPS. Στην Ευρώπη, η χρήση τέτοιων dash cam δεν επιτρέπεται για λόγους προστασίας δεδομένων, αλλά σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου είναι πλέον ευρέως διαδεδομένες.

Η έκδοση Eliminator SE διαφοροποιείται από μια μικρή φιμέ μάσκα στον προβολέα, υπάρχει παροχή φόρτισης USB-C, φυσούνες καλαμιών στο πιρούνι, δίχρωμη σέλα, ενώ έχει έναν αποκλειστικό μαύρο ματ χρωματισμό.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kawasaki-motors.com

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!