MotorBike.gr

KAWASAKI VERSYS 650 2022: “Κάντο όπως το 1000”

23/11/2021

Βελτιώσεις σε σημεία και κυρίως… νέα εμφάνιση

Φρεσκαρίστηκε ένα από τα best seller της Kawasaki, το Versys 650, αντιγράφοντας το μπροστινό φέρινγκ και τους προβολείς του αδελφού Versys 1000, και παράλληλα αποκτώντας, εκτός των άλλων, traction control, νέα όργανα και υψηλότερη ζελατίνα.

Κρατάει χρόνια στη γκάμα της Kawasaki το Versys 650 και γιατί όχι εξάλλου αφού αποτελεί μια από τις καλύτερες προτάσεις της κατηγορίας crossover δρόμου στους μεσαίους κυβισμούς.

Ανανεώνοντας την “αύρα” του φιλικού και πρακτικού δικύλινδρου της, η Kawasaki υιοθέτησε ξανά τη σχεδιαστική γραμμή των προβολέων που έχουμε δει να εφαρμόζεται σε πλήθος μοντέλων της εταιρίας.

Άλλοτε αυτή η αισθητική εφαρμογή κρίνεται σαν πετυχημένη, κι άλλοτε όχι τόσο, αφού είναι αρκετοί εκείνοι στους οποίους δεν αρέσει το συγκεκριμένο σχήμα. Ωστόσο, η εταιρική-οικογενειακή ταυτότητα είναι αυτή… και σε όποιον αρέσει εντέλει.

Όπως και να έχει, οι προβολείς απέκτησαν πλέον μεγαλύτερη επιφάνεια, διορθώνοντας (υποθέτουμε) τα μέτρια φώτα του προηγούμενου μοντέλου.

Αν παρατηρήσετε μάλιστα, ειδικά στις φωτογραφίες που η μοτοσυκλέτα είναι φωτογραφημένη προφίλ, κάτω από τους προβολείς προβάλλει δειλά (θα λέγαμε) κι ένα μικρό ράμφος, όπως οφείλουν (;) να έχουν οι crossover μοτοσυκλέτες.

Το νέο Kawasaki Versys 650 του 2022, εκτός από τις αλλαγές στο κουστούμι του (η ουρά παραμένει απαράλλακτη) διαθέτει πλέον στον στάνταρ εξοπλισμό traction control, το οποίο η Kawasaki το ονομάζει KTRC, ρυθμιζόμενο σε δύο επίπεδα επεμβασιμότητας με τη δυνατότητα απενεργοποίησης.

Το Traction Control – πέρα από την εμφάνιση – είναι η κύρια προσθήκη στο νέο μοντέλο του 2022.

Επίσης τώρα το 650 διαθέτει ψηλότερη και διαφορετικού σχήματος (ρυθμιζόμενη και πάλι σε ύψος, σε τέσσερις θέσεις) ζελατίνα, ενώ έχει φαρδύνει το πάνω και το κατώτερο μέρος του φέρινγκ, ώστε να προστατεύει καλύτερα τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης.

Τα όργανα του παρελθόντος (ένα αναλογικό, ένα ψηφιακό) έγιναν πλέον έγχρωμη οθόνη TFT 4.3 ιντσών, εξοπλισμένη με Bluetooth συνδεσιμότητα, μέσω της εφαρμογής που η Kawasaki ονομάζει “Rideology The App” (με διάφορες χρήσιμες πληροφορίες), η οποία έχει δυνατότητα διασύνδεσης με το smartphone του αναβάτη.

Όλα τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον τεχνολογίας LED, όπως ορίζει η πρόσφατη μόδα και τεχνολογία. Πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα, αλλά και απόδοση κινητήρα παραμένουν ως έχουν.

Επίσης παραμένει φυσικά ο δικύλινδρος σε σειρά, δύο εκκεντροφόρων και 8 βαλβίδων κινητήρας που αποδίδει 67 ίππους στις 8.500 rpm και 6,2kgm στις 7.000 rpm.

To βάρος φτάνει τα 219 κιλά, το ρεζερβουάρ (που αν διακρίνουμε από τις φωτογραφίες παραμένει ίδιο) χωράει 21 λίτρα όπως και πριν, ενώ η σέλα απέχει από το έδαφος 845 χιλιοστά.

Yπάρχει και έκδοση Versys 650 Tourer Plus, όπως θα δείτε στην παρακάτω φωτογραφία, η οποία διαθέτει προβολείς LED oμίχλης, μπαγκαζιέρες (το top box είναι εξτρά αξεσουάρ), χούφτες τιμονιού και θερμαινόμενα γκριπ.

Τα διαθέσιμα χρώματα του Kawasaki Versys 650 2022 είναι μαύρο-πράσινο, ένα -παντού- μαύρο ματ και ένα ενδιαφέρον μαύρο-ασημί με κόκκινες λεπτομέρειες.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!