MotorBike.gr

LANGEN: Eγγλέζικο χειροποίητο δίχρονο κόσμημα

24/09/2020

Όνειρα -δίχρονων- θερινών νυκτών

Φανταστείτε κάποιον που είναι φανατικός οπαδός των δίχρονων κινητήρων, των χειροποίητων, των cafe racer και της βρετανικής παράδοσης στην κατασκευή μοτοσυκλετών. Και μετά δείτε το Langen που ενσαρκώνει με άριστο τρόπο όλα τα παραπάνω, αλλά που η τιμή του είναι κοντά στις 30.000 ευρώ. Ποιος είπε ότι τα όνειρα είναι φθηνά;

Η μικρή βρετανική εταιρία Langen Motorcycles παρουσίασε πρόσφατα ένα όμορφο, δικύλινδρο δίχρονο με γραμμές vintage cafe racer. H Langen Motorcycles έχει μικρή ιστορία, αφού ιδρύθηκε μόλις πέρσι και η όλη εμφάνιση ακολουθεί τις επιλογές των δημιουργών της που είναι “παλαιάς κοπής”.

Τη  βρετανική μάρκα από το Μάντσεστερ ξεκίνησε ο Christofer “Langen” Ratcliffe, ο πρώην επικεφαλής μηχανικός σχεδιασμού της CCM Motorcycles, γεγονός που δικαιολογεί την οπτική ομοιότητα του νέου Langen με το CCM Spitfire που είχε παρουσιαστεί το 2017.

Κομψή και μοτοσυκλετιστικά λιτή η Langen χρησιμοποιεί ένα χειροποίητο πλαίσιο τύπου χωροδικτυώματος, σωληνωτό ψαλίδι, ντεπόζιτο και τμήματα από ανθρακονήματα, τροχούς με ακτίνες και σημεία όπου έχουν εφαρμοστεί φύλλα χρυσού 24 καρατίων!

Μπορεί τα χρυσά να μην είναι του γούστου πολλών από εμάς, αλλά σίγουρα προσδίδουν μια αίσθηση υψηλότερης αξίας και… ρετρο-σύνης” στη μοτοσυκλέτα.

To πιο σημαντικό στοιχείο πάνω στη Langen δεν είναι φυσικά τα περιφερειακά της, αλλά ο κινητήρας ο οποίος είναι ένας ισχυρός δίχρονος V-2, αντιγραφή Aprilia RS250 του 2004!

Ο κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν που φορούσε η τελευταία πανάκριβη δίχρονη, – περιορισμένης παραγωγής, σπορ μοτοσυκλέτα που εμφανίστηκε στην αγορά. Ονομαζόταν Vins Duecinquanta, ζύγιζε μόλις 95 κιλά και κόστιζε 40.000-50.000 ευρώ!

Η Vins – με έδρα το Maranello – κατασκευάζει τον δίχρονο κινητήρα των 250 κυβικών, που είναι V-2, 90 μοιρών με κάρτερ και καπάκια CNC και την εντυπωσιακή απόδοση των 80 ίππων.
Έχει ψεκασμό καυσίμου στην εισαγωγή του και αποδίδει ροπή 45 Nm στις 11.700 σ.α.λ.

Έχουν γίνει υποχωρήσεις στα περιφερειακά εξαρτήματα από τον Langen κι έτσι το βάρος της δημιουργίας του δεν κατεβαίνει στα επίπεδα της Vins, αλλά φτάνει τα 112 κιλά. Όπως είναι λογικό αυτό είναι ευεργετικό στο θέμα της τιμής που είναι χαμηλότερη.


Οι Βρετανοί σίγουρα ξέρουν πώς να φτιάξουν ένα όμορφο και καλό πλαίσιο κι αυτό που φοράει η
Langen θυμίζει εκτός από CCM και άλλες διάσημες δημιουργίες που έχουν προέλθει από το “Νησί”.

Το συμβατικό πιρούνι είναι της Ohlins, ενώ τα δυο (!) αμορτισέρ που βρίσκονται στην πίσω ανάρτηση (που χρησιμοποιεί σωληνωτό ψαλίδι) της K-Tech, οι δαγκάνες φρένων είναι της HEL.

Η τιμή της Langen – κυρίως λόγω του κόστους του κινητήρα – δεν είναι χαμηλή και ξεπερνάει τις 30 χιλιάδες ευρώ.

Μπορεί από πλευράς εμφάνισης η Langen να μην είναι απολύτως του γούστου μας, αλλά από την άλλη το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που επενδύουν – έστω και λίγο – πάνω στους φοβερούς και τρομερούς δίχρονους κινητήρες είναι παρήγορο. Επί τη ευκαιρία και για να μην ξεχνιόμαστε, ας το πούμε για άλλη μια φορά … Two Strokes for Ever!

Πηγή: Langen Motorcycles

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!