MotorBike.gr

Moto Morini Seiemmezzo: Σε δύο εκδόσεις STRreet και SCRrambler

10/08/2022

Η μια γυμνή, ή άλλη και για χώμα

Με δυο νέα μοντέλα πάνω στην ίδια, υπάρχουσα βάση “έχτισε” η Moto Morini για το 2022. Και οι δύο μοτοσυκλέτες ονομάζονται Seiemmezzo (έξι και μισό), η πρώτη STR, δηλαδή street που είναι το naked μοντέλο και η δεύτερη SCR από το scrambler, που προορίζεται να κινείται και στο χώμα.

Η Moto Morini Seiemmezzo εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο σαλόνι του Μιλάνου πέρσι σαν πρωτότυπο και οκτώ μήνες μετά βγαίνει στην αγορά.

Ακολουθώντας το παράδειγμα της Benelli,  η Moto Morini το δεύτερο θρυλικό ιταλικό όνομα που είναι επίσης κινεζικής ιδιοκτησίας πλέον – έφτιαξε τις επόμενες εκδόσεις του μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτας της πατώντας πάνω στην πλατφόρμα του γνωστού crossover X-Cape 650, το οποίο κυκλοφορεί και στην Ελλάδα.

Οι γραμμές των δυο νέων μοτοσυκλετών είναι ξεχωριστές, χωρίς να ακολουθούν κανένα άλλο μοντέλο της αγοράς και “ιταλικά κομψές”, αφού μάλλον οι Κινέζοι έχουν αφήσει το τμήμα σχεδιασμού στην Ιταλία.

Βασικές διαφορές των δυο μοντέλων με την πρώτη ματιά είναι η σέλα, το τιμόνι, το χρώμα του πιρουνιού, το μπροστινό φτερό και οι τροχοί.

Η STR έχει χυτές ζάντες αλουμινίου, ενώ η SCR ακτίνες στους τροχούς της, αλλά τα ελαστικά είναι ίδια, τα πολύ καλά Angel GT της Pirelli σε διάστασεις 120/70-18 και 160/60-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα.

Κοινό είναι και το μεταξόνιο (1.425mm) και το ύψος της σέλας στα 810mm.

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, που είναι αντιγραφή αποδεδειγμένης αξίας και επιδόσεων γιαπωνέζικου κινητήρα (Kawasaki) διαθέτει 649 cc και αποδίδει 61 ίππους, φωλιάζοντας μέσα σε ένα απλό, σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα.

Το βάρος αμφότερων των μοτοσυκλετών είναι τα 200 κιλά (κενές), με το ρεζερβουάρ να χωράει 16 λίτρα.

Η εταιρία ανακοινώνει τελική 170 km/h και για τις δυο μοτοσυκλέτες.

Και τα δυο μοντέλα διαθέτουν δυο δίσκους 289 mm μπροστά και έναν 255 πίσω με διπίστονες δαγκάνες (όλα της Brembo!) και δικάναλο ABS της Bosch.

Οι αναρτήσεις είναι της Kayaba, το ανεστραμμένο πιρούνι έχει με καλάμια 43 mm και διαδρομή 120 mm (κοινές οι διαδρομές αναρτήσεων και για τα δυο μοντέλα).

Πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, κεντρικά τοποθετημένο πάνω στο αλουμινένιο ψαλίδι, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, διαδρομής και πάλι 120 mm.

Διαλέγοντας από τα χρώματα που θα διατεθούν οι δυο μοτοσυκλέτες ξεχωρίζουμε το κόκκινο-βυσσινί της γυμνής έκδοσης και το πράσινο-μεταλλικό της έκδοσης Scrambler.

Δυο ακόμα κομψές μοτοσυκλέτες προστίθενται στην ανταγωνιστική κατηγορία μεσαίου κυβισμού.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!