MotorBike.gr

MOTRON 2022: Ένα γυμνό Warrior 400 και ένα crossover X-Nord 400

23/11/2021

Ένα γυμνό μοντέλο και ένα “περιπετειώδες” για το μέλλον

Δυο δικύλινδρες μοτοσυκλέτες υπόσχεται να φέρει στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα στο 2022 η νέα εταιρία Motron, θυγατρική της KSR Group που έχει έδρα την Αυστρία. Η πρώτη είναι  γυμνή, κλασική και λέγεται Motron Warrior 400 και η δεύτερη είναι μια ενδιαφέρουσα crossover δρόμου, η Motron X-Nord 400.

Καθώς η νέα εταιρία Motron  καταφθάνει στην Ελλάδα, ξεκινώντας με μια γκάμα που περιλαμβάνει σκούτερ και μοτοσυκλέτες μικρών κυβισμών, από 50 μέχρι 125 κυβικά, πολύ σύντομα έρχονται και ανακοινώσεις για επέκταση προς τα μεσαία κυβικά και πιο συγκεκριμένα στα 400.

Το Motron Warrior 400 είναι μια κλασικής σχεδίασης μοτοσυκλέτα, που υπηρετεί την κατηγορία που ονομάζουμε νεο-ρετρό. Η κατασκευή χρησιμοποιεί συμβατικές λύσεις, ενώ ξεχωρίζει το ανάποδο πιρούνι μπροστά.

 

Την ίδια μοτοσυκλέτα είχαμε δει στο τελευταίο σαλόνι του Μιλάνο, όπου ονομαζόταν Cyclone RE3 και φορούσε τα λογότυπα της μεγάλης κινεζικής Zongshen.

Η πρώτη μεσαία μοτοσυκλέτα της Motron είναι το Warrior 400, το οποίο χρησιμοποιεί έναν τετράχρονο υδρόψυκτο κινητήρα με δύο κυλίνδρους σε σειρά.

Motron Warrior 400

Έχει κυβισμό 377,8 cc και αποδίδει σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες κοντά στους 40 ίππους στις 9.000-9.500 rpm. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει έξι σχέσεις, το πιρούνι είναι ανεστραμμένο και στην πίσω ανάρτηση συναντάμε δυο αμορτισέρ λαδιού/αερίου. Ένας δίσκος φρενάρει τον κάθε τροχό με ABS.

 

Το Warrior 400, όπως λένε οι πληροφορίες που συλλέξαμε, θα παρουσιαστεί νωρίτερα μέσα στο 2022, ενώ θα ακολουθήσει από κοντά και το Motron X-Nord 400, μια μοτοσυκλέτα που εμφανίζει σαφώς μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ελληνικό κοινό (ιδιαίτερα σε σχέση με τα γυμνά, τα ρετρό και τα cafe racer, που δεν τυχαίνουν μεγάλων πωλήσεων) μιας και πρόκειται για μοντέλο διπλής χρήσης.

Κι ενώ το Warrior 400 φοράει τροχούς 17 ιντσών, το X-Nord 400 προτιμά 19άρη μπροστά και 17άρη πίσω.

Η μοτοσυκλέτα έχει μεγάλο φέρινγκ και ψηλή ζελατίνα, αλλά και μεγάλης χωρητικότητας ρεζερβουάρ.

Ακολουθεί σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές των crossover της αγοράς και διαθέτει το χαρακτηριστικό ράμφος-”ψευδο-φτερό” στο μπροστινό τμήμα του φέρινγκ. Η γωνιώδης σχεδίαση με αιχμές, η “χωστή” σέλα και η υψηλότερη του συνεπιβάτη δημιουργούν ένα δυναμικό σχήμα.

Το Motron X-Nord 400 χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με το Warrior (δικύλινδρος, οκταβάλβιδος) ενώ οι αναρτήσεις του έχουν ελαφρώς μεγαλύτερες διαδρομές, οι ζάντες είναι χυτές αλουμινένιες και διαθέτει δύο δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό.

Στο μεταξύ, αυτή τη στιγμή στη γκάμα της εταιρίας υπάρχει το X-Nord 125 Touring, με μονοκύλινδρο κινητήρα και τιμή στα 3.399 ευρώ.

Motron X-Nord 125 Touring

Σύμφωνα με το KSR Group, το X-Nord 400 θα εμφανιστεί στην αγορά μετά το πρώτο μισό του 2022. Η εταιρία δεν έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής πόσο περίπου θα κοστίζει το X-Nord, το έχει κάνει, όμως, για το Motron Warrior 400, η τιμή του οποίου θα είναι κοντά στις 5.000 ευρώ.

Οι πωλήσεις της Motron θα επικεντρωθούν κυρίως σε ευρωπαϊκές αγορές, ξεκινώντας με τη Γερμανία και την Αυστρία, την Ελβετία, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, αλλά και την Ελλάδα.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!