MotorBike.gr

MV Agusta Lucky Explorer 5.5: “Σίγουρη” κίνηση μέσω Benelli

03/12/2021

Σε συνεργασία με την Benelli

Η MV Agusta Lucky Explorer Project 5.5 είναι μια έξυπνη κίνηση από την MV Agusta που θέλει να μπει στην αγορά των μεσαίων Adventure με το μικρότερο δυνατό κόστος, αφού δεν έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα από την αρχή, αλλά στηρίχθηκε πάνω σε μια υπάρχουσα που είναι και εμπορικά επιτυχημένη. Η μοτοσυκλέτα “βάση” ονομάζεται Benelli TRK 502…

Αφού πρώτα παρουσιάσαμε την ενδιαφέρουσα πρωτότυπη Lucky Explorer 9,0 του σαλονιού του Μιλάνου (διαβάστε εδώ), ερχόμαστε στο μικρότερου κυβισμού Lucky Explorer 5.5 –  μια μοτοσυκλέτα που όπως λέει η MV έχει δημιουργηθεί σε στενή συνεργασία με την εταιρία Qianjiang (ή για ευκολία QJ) στην Κίνα. Η QJ είναι εκτός των άλλων και ιδιοκτήτρια της ιταλικής Benelli.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχουν δοθεί στη δημοσιότητα είναι φτωχά, γι’ αυτό θα μας επιτρέψετε να κάνουμε λίγο τους ντετέκτιβ και λίγο τα μέντιουμ για να δούμε μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία.

 

 

Θεωρητικά, η 550 δανείζεται στοιχεία από το Benelli TRK 502 ή το QJMotor SRT 500 όπως ονομάζεται στην Κίνα. Στην πράξη βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα τους. Το 5,5 είναι ένα ελαφρώς βελτιωμένο και αλλαγμένο αισθητικά TRK!

Και το Benelli TRK 502 δεν είναι μια τυχαία μοτοσυκλέτα, αφού είναι best seller μοντέλο εδώ και δυο χρόνια στην Ιταλία,  μπροστά από “κολοσσούς” της μοτοβιομηχανίας …. όπως ας πούμε της BMW R 1250 GS.

Το στυλ της MV Agusta είναι πολύ προχωρημένο σε σύγκριση με τα δυο παραπάνω μοντέλα, αλλά τα ρούχα της MV Agusta 550 κρύβουν από κάτω τους ένα ατόφιο ΤRK, με τον κινητήρα να έχει αυξήσει τον κυβισμό του στα 550cc, παράγωγο της αύξησης της διαμέτρου και της διαδρομής των κυλίνδρων στα 70,5x71mm σε σύγκριση με τα 69mm x 66,8mm των Benelli και QJMotor 500.

 

Αξιόπιστος ο δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος και ψεκαστός με ομαλή απόδοση και ροπή, αποδίδει 47 ίππους στις 7.500 rpm και 5,19 kgm ροπής στις 5.500 rpm.

Ο συμπλέκτης είναι περιορισμένης ολίσθησης και το κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων. Κι αν σας κάνει εντύπωση η περιορισμένη ιπποδύναμη θυμηθείτε ότι τα 47 άλογα είναι το όριο για τα ευρωπαϊκά διπλώματα Α2.

Το μεταξόνιο του Lucky Explorer 5,5 είναι στα 1.505 mm, το ύψος σέλας στα 860 mm, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος στα 210 mm, με το ντεπόζιτο να χωράει 20 λίτρα βενζίνης. Το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα αρκετά 220 κιλά (κενή).

Tο ίδιο ατσάλινο πλαίσιο των παραπάνω μοτοσυκλετών φαίνεται να χρησιμοποιείται ατόφιο στην Agusta, ενώ το ψαλίδι είναι ίδιο με του QJMotor SRT 500 της κινεζικής αγοράς.

Το πλαίσιο είναι ατσάλινο χωροδικτύωμα ενώ αλουμινένιο είναι το ψαλίδι.

Στον μπροστινό τροχό συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43 mm της KYB με διαδρομή 135 mm και ρυθμίσεις προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς, ενώ στον πίσω ένα πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB και πάλι.

Στα φρένα έχουμε 2 δίσκους 320 mm μπροστά με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες Brembo, και έναν ακόμα δίσκο πίσω στα 260 mm με 2πίστονη δαγκάνα. Το ABS της Bosch είναι δικάναλο.

Οι τροχοί είναι 19 και 17 ιντσών, με tubeless ελαστικά διαστάσεων 100/80-19 και 150/70-17, ενώ στα όργανα υπάρχει μια TFT έγχρωμη οθόνη 5,5 ιντσών, με συνδεσιμότητα, Bluetooth και GPS.

Για το αν και πότε θα βγει στην παραγωγή η μικρή Adventure μοτοσυκλέτα της MV δεν υπάρχουν ακόμα πληροφορίες.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!