MotorBike.gr

MV Agusta Lucky Explorer 5,5 και 9,5: Έρχονται την Άνοιξη του ’23!

22/12/2022

Ελκυστικά, πολυαναμενόμενα και πολλά υποσχόμενα

Νέες πληροφορίες έρχονται από την Ιταλία για την εταιρία από την Schiranna (την MV Agusta), που σκοπεύει να φέρει στην αγορά τις δυο πολλά υποσχόμενες και ποθητές στο κοινό Adventure μοτοσυκλέτες της Lucky Explorer 5,5 και 9,5 την Άνοιξη του ’23.

Παρότι η ΜV Agusta δεν ήταν παρούσα – για κάποιο άγνωστο λόγο – στο σαλόνι της EICMA 2022 το Νοέμβριο, το project εξέλιξης των μοτοσυκλετών Lucky Explorer βρίσκεται στα τελευταία του στάδια και πρόκειται να υλοποιηθεί σε δυο μοτοσυκλέτες, για τις οποίες το κοινό έχει δείξει μεγάλο ενδιαφέρον.

MV Agusta Lucky Explorer 5,5

MV Agusta Lucky Explorer 5,5

Με δυο μοτοσυκλέτες που είναι εμπνευσμένες από το θρυλικό Cagiva Elefant με τις νίκες του στα Paris-Dakar, η MV θα ξεκινήσει τη διανομή του Lucky Explorer 5.5 τον δεύτερο μήνα του ’23.

Το μικρό 550 θα είναι πρώτο μοντέλο από τα δύο που θα βγει στην παραγωγή, αφού έχει πλέον ολοκληρώσει τη διαδικασία εξέλιξης και θα φτάσει στις αντιπροσωπείες από τον ερχόμενο Φεβρουάριο. Η τιμή του δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά λόγω του ότι θα αντιπροσωπεύει το entry-level (το βασικό, μοντέλο “γνωριμίας”), θα είναι το φθηνότερο της MV Agusta.

MV Agusta Lucky Explorer 9,5

Το στυλ, ο σχεδιασμός και τα γραφικά θυμίζουν αμέσως το Elefant που κατέκτησε δύο φορές το αυθεντικό ραλί ερήμου Παρίσι-Ντακάρ, αυτό που ξεκίναγε από το Παρίσι και κατέληγε στη Σενεγάλη. Ο κυβισμός του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα αυξήθηκε στα 554 cc.

H τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά υπολογίζεται να είναι κοντά στις 8.000 ευρώ.

Τώρα ο απευθείας απόγονος του Elefant που είναι το “μεγάλο” Lucky Explorer 9.5 ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στις αντιπροσωπείες για τα τέλη της επόμενης Άνοιξης και ίσως στις αρχές του καλοκαιριού του 2023, έτοιμο να ανταγωνιστεί τους καλύτερους της κατηγορίας Adventure maxi enduro.

MV Agusta Lucky Explorer 9,5

Tι λένε οι δημιουργοί του για το MV Agusta Lucky Explorer 9.5; Πως θα είναι “ευκίνητο σαν το Ténéré, αλλά λιτό σαν το DesertX…”, ενώ οι 15.000 παραγγελίες που έχουν γίνει ήδη για τη μοτοσυκλέτα, έχουν μια λίστα αναμονής δύο ετών!

Το στήσιμο της 9,5 είναι αναμφίβολα για χρήση εντός, αλλά και εκτός δρόμου, με τους μηχανικούς της Schiranna να προσπαθούν να διατηρήσουν όσο το δυνατόν περισσότερη άνεση στη θέση οδήγησης για αναβάτη και συνεεπιβάτη, τόσο για δρόμο όσο και για τους χωματόδρομους.

Το πλαίσιο είναι από ατσάλι με ψαλίδι από κράμα αλουμινίου, ενώ η ανάρτηση της Sachs είναι εξωτερικά ρυθμιζόμενη.

Οι ακτινωτοί τροχοί έχουν διαμέτρους 21” και 18 ιντσών, μπροστά-πίσω και μπορούν να δεχθούν tubeless ελαστικά δρόμου ή πιο τρακτερωτά.

MV Agusta Lucky Explorer 5,5

Ο τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 800cc δεν είναι μια απλή βελτίωση/προσαρμογή των υπαρχόντων κινητήρων που χρησιμοποιούνται σήμερα στις MV Agusta, αφού όλα σχεδόν τα εξαρτήματα έχουν αλλάξει, από τον στροφαλοθάλαμο μέχρι τα συστήματα λίπανσης και ψύξης.

Αποδίδει ισχύ 124 ίππων στις 10.000 rpm και 102 Nm μέγιστης ροπής στις 7.000 rpm. Οι χαρτογραφήσεις ECU περιλαμβάνουν λειτουργίες αστικής, τουριστικής και εκτός δρόμου χρήσης.

Το cornering ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για χρήση εκτός δρόμου ή να περιοριστεί μόνο στον μπροστινό τροχό.

Η οθόνη στο τιμόνι περιλαμβάνει έγχρωμη TFT 7″ με σύνδεση Bluetooth με smartphone, Wi-Fi για ενημέρωση και δυνατότητα επικοινωνίας με την εφαρμογή MV Ride. Οι προβολείς είναι Full LED, μπροστά και πίσω.

Η τιμή του 9,5 υπολογίζεται να είναι στην Ιταλία κοντά στις 18-19.000 ευρώ

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!