MotorBike.gr

ROTOBOX SPLICE 450: Το Supermotard των Πλουσίων!

06/12/2018

Από τις κορυφαίες στον κόσμο

Πως άραγε θα έμοιαζε μια μοτοσυκλέτα supermotard που δεν θα είχε τσιγκουνευτεί ούτε στην τελευταία της βίδα και θα είχε δημιουργηθεί από τα καλύτερα δυνατά εξαρτήματα και “συστατικά”; Πως θα ήταν η απόλυτη supermotard πολυτελείας; Να απαντήσουμε… σαν την Rotobox Splice 450, που παρουσιάζουμε σήμερα. Που να μάθετε και πόσο κοστίζει…

Η μοτοσυκλέτα είναι φτιαγμένη από την μάρκα Rotobox από την Σλοβενία – που έγινε γνωστή για τις εξεζητημένες “high end” ζάντες από ανθρακονήματα – και είναι το πρώτο της μοντέλο.

Ναι οι τροχοί της Rotobox Splice 450 είναι φτιαγμένοι από την Rotobox, αν έχει κάποιος την απορία, αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Το “περισσότερο” είναι ο κινητήρας της που είναι γιαπωνέζικος και προέρχεται από τον οίκο των τριών διαπασών, τη Yamaha.

Όπως και στο πλαίσιο η Rotobox χρησιμοποιεί σαν βάση είτες τα εντούρο Yamaha WR -F των 250 ή των 450 κυβικών, είτε τα YZ-F 250/450. Αναλόγως με την επιθυμία του ενδιαφερόμενου. Έντεκα μοτοσυκλέτες έχουν ήδη πάρει ομολογκασιόν για αγώνες, για λογαριασμό της αγωνιστικής ομάδας YART (Yamaha Austria Racing Team).


Aπό τη Yamaha δανείζεται η μοτοσυκλέτα όχι μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο, αλλά και το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι που προέρχεται από ένα supersport μοντέλο, το Yamaha YZF-R6. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται δυναμικά η ακαμψία του συνόλου και μπορεί να τοποθετηθεί φαρδύ, 190άρι πίσω ελαστικό.

Οι αναρτήσεις έχουν ανατεθεί στον σουηδικό οίκο Ohlins, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά Ohlins FG461 και αμορτισέρ Ohlins TTX Flow πίσω, με μειωμένη διαδρομή για χρήση supermotard.

Η Brembo είναι υπεύθυνη για τα φρένα, προσφέροντας μια δαγκάνα GP4RR, σε συνδυασμό με ένα μεγάλης διαμέτρου δίσκο 320mm… και ένα μικρό δίσκο πίσω.

Είναι προφανές και λογικό ότι οι ζάντες είναι ανθρακονημάτινες και συμβάλλουν στη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας, βοηθώντας στην συνολική ευελιξία της μοτοσυκλέτας.

Πολλές λεπτομέρειες έχουν τακτοποιηθεί σε πλήθος σημείων, με αποτέλεσμα το βάρος της 450 να φτάνει τα μόλις 119 κιλά πλήρης υγρών και αποδίδει 50 περίπου ίππους, αν επιλεχθεί η βάση της Yamaha WR-F 450.

Με την πρώτη της κίνηση η σλοβενική εταιρία περνάει στα “υψηλά κλιμάκια” των μικρών κατασκευαστών, μιας και η τιμή της Rotobox Splice 450 φτάνει τα… παίρνουμε μια ανάσα πρώτα… 29.830 ευρώ. Τιμή χωρίς ΦΠΑ, να σημειωθεί αυτό. Σιγά, ούτε 30 χιλιάρικα δεν κοστίζει, πως κάνετε έτσι;

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!