MotorBike.gr

Ultraviolette F77: Μας βάζουν τα γυαλιά στα ηλεκτροκίνητα οι Ινδοί!

08/07/2022

Η πρώτη ηλεκτρική σπορ ινδική μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη

Ο Ινδός κατασκευαστής ξεκίνησε επίσημα τις κρατήσεις για το ντεμπούτο μιας τολμηρής, μοντέρνας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας υψηλής τεχνολογίας και μηδενικών εκπομπών. Μετά από δίχρονη περίοδο αναμονής, λόγω της πανδημίας  – η πολύ κομψή ινδική Ultraviolette Automotive παρουσίασε επιτέλους την πλήρως ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα της, με το όνομα F77… και τιμή “τζάμπα”…

Πρόκειται για ένα μοντέλο που συζητιέται στην Ινδία (και τον υπόλοιπο κόσμο, λόγω της σχεδίασής του κυρίως) από τα τέλη του 2019 και το οποίο τώρα, χάρη στην οικονομική υποστήριξη του ομίλου TVS Motor (ο οποίος έχει αγοράσει τη Norton), είναι έτοιμο να παλέψει για μια θέση στην αγορά της ηλεκτροκίνησης.

Πριν από περίπου μία εβδομάδα, η Ultraviolette κυκλοφόρησε  στα επίσημα κοινωνικά δίκτυα ένα βίντεο όπου έδειξε την μελλοντική της μοτοσυκλέτα.

Ο κατασκευαστής δηλώνει απόδοση 34 ίππων στις 2.250 rpm για τον ηλεκτροκινητήρα, με συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας στα 158 κιλά και δηλωμένη μέγιστη ταχύτητα 147 km/h, τιμές που ιδανικά την βάζουν σε ανταγωνισμό με τα σημερινά σπορ 125 cc. Αξιοπρεπή είναι και τα νούμερα στις επιδόσεις: 0-60 km/h σε 2,9 και 0-100 km/h σε 7,5″.

Το πακέτο μπαταριών αποτελείται από τρεις μονάδες ιόντων λιθίου, οι οποίες, όταν αξιοποιηθούν πλήρως, υπόσχονται αυτονομία μεταξύ 130 και 150 km.

Ωστόσο, οι μπαταρίες αποτελούν ένα από τα πιο εξελιγμένα στοιχεία του F77, με την Ultraviolette να τις περιγράφει ως “απόλυτα αυτάρκεις”, αφού κάθε μονάδα έχει το δικό της επεξεργαστή, μνήμη, ασύρματο σύστημα και μονάδα GPS, καθώς και ένα ειδικό σύστημα ψύξης τελευταίας γενιάς και διάφορα συστήματα ελέγχου και παρακολούθησης.

Η φόρτιση (4,2 kWh μέγιστη χωρητικότητα) μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του φορτιστή 1 kW που είναι τοποθετημένος στη μοτοσυκλέτα και απαιτεί 5 ώρες για να ολοκληρωθεί η λειτουργία (3 ώρες για να φτάσει το 80%).

Το πλαίσιο είναι τύπου χωροδικτύωμα με τμήματα στήριξης της θήκης των μπαταριών, αλουμινίου και περιλαμβάνει ένα ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ πίσω ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτισή του.

Στα φρένα συναντάμε δύο δίσκους μπροστά 320 mm (σιγά ρε παιδιά!) με ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων και δίσκο 230 mm πίσω με δαγκάνα μονού εμβόλου, με δικάναλο ABS. Οι ζάντες, όπως είναι λογικό, είναι αμφότερες 17″.

Η ινδική ηλεκτρική σπορ μοτοσυκλέτα Ultraviolette F77 θα προσφέρει επίσης ένα ευρύ φάσμα επιλογών διαδραστικότητας/διασυνδεσιμότητας, με τη βοήθεια μιας έγχρωμης οθόνης TFT.

Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης: «Eco», «Sport» και το ελαφρώς ανησυχητικό «Insane» (που σημαίνει στα αγγλικά ‘παράφρων’). Η μοτοσυκλέτα αρχικά θα προσφέρεται σε τρία χρώματα: «Airstrike» (λευκό), «Shadow» (μαύρο) και «Laser» (κόκκινο), με κοινό μαύρο πλαίσιο και γκρι ζάντες.

Η τιμή τώρα είναι το πιο ενδιαφέρον ίσως κομμάτι της όλης προσπάθειας, αφού υπολογίζεται να είναι κοντά στις 4.000 ευρώ! Καθόλου άσχημα…

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!