MotorBike.gr

Vinto GS 525 ’23: Adventure με 54 hp και 4.900 € στη Γερμανία! (+video)

15/02/2023

Η εισβολή των οικονομικών Adventure

Ολοένα και “ζορίζουν” τα πράγματα για τους κατασκευαστές εκτός Κίνας. Ένα νέο δικύλινδρο εμφανίστηκε στη Γερμανία, με δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά 500 cc, 54 ίππων, μονόμπρατσο ψαλίδι, σύγχρονο εξοπλισμό και συνολικό βάρος 205 κιλών. Το νέο Adventure Vinto GS 525 θα πωλείται στη Γερμανία – σύμφωνα με τις πρώτες κυκλοφορίες –  κάτω από 5.000 ευρώ!

Η Vinto Motor είναι μια νέα μάρκα μοτοσυκλετών που ανήκει στον όμιλο βιομηχανίας Chongqing Sokon της Κίνας και μέχρι στιγμής έχει παρουσιάσει λίγα μοντέλα παραγωγής.

Το κορυφαίο μοντέλο της, που προορίζεται για εξαγωγές, είναι το GS 525 (κάνοντας τους Γερμανούς να αναρωτιούνται πώς επέτρεψε τέτοιο κωδικό το νομικό τμήμα της Βαυαρικής Αυτοκινητο-μοτο-βιομηχανίας), αφού τα αρχικά GS αντιπροσωπεύουν τα πετυχημένα ψευδοεντούρο της BMW.

Το Vinto GS 525 του 2023 είναι ένα πραγματικό Adventure που προορίζεται και για οδήγηση στο χώμα, αφού έχει ελαστικά διπλής χρήσης 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω, με τις διαμέτρους των τροχών να είναι στις 19 ίντσες μπροστά και στις 17 πίσω.

Οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι σχετικά μεγάλες (κοντά στα 200 mm) και οι τροχοί έχουν ακτίνες.

Εντυπωσιακό είναι το μονό ψαλίδι αλουμινίου, αλλά και το ανάποδο πιρούνι με τα δύο μεγάλα δισκόφρενα στον μπροστινό τροχό.

Το πλαίσιο είναι χαλύβδινο, σωληνωτό με αφαιρούμενο το υποπλαίσιο.

Τόσο το μπροστινό δισκόφρενο (300 mm) όσο και το πίσω δισκόφρενο (240 mm) συνεργάζονται με ABS δύο καναλιών.

Το βάρος των 205 κιλών ανακοινώνεται με γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης 21 λίτρων και η αυτονομία στα 500+ χιλιόμετρα.

Η ανακοινώσιμη τελική ταχύτητα είναι άνω των 170 km/h, η σέλα φαίνεται ευρύχωρη, ενώ για τον αναβάτη υπάρχει και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

Στα 810 χιλιοστά, το ύψος της σέλας παραμένει εντός των επιπέδων του ανταγωνισμού.

Ο δικύλινδρος κινητήρας που βασίζεται (όπως όλοι οι 500άρηδες που έχουμε δει πάνω σε κινέζικες μοτοσυκλέτες) στον αντίστοιχο της Honda (CB500) και κατασκευάζεται από την συνεργάτη της BMW, Loncin, είναι σε σειρά, με υδρόψυξη, ψεκασμό καυσίμου Bosch και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο.

Η τελευταία έκδοση του κινητήρα της Loncin έρχεται στα 494 αντί για 471 κυβικά – γι’ αυτό και ονομάζεται 525 στα μοντέλα της μάρκας Voge (που ανήκει στην Loncin) – με τη μέγιστη ισχύ στους 48 ίππους (35 kW) στις 8.500 rpm.

Ο κατασκευαστής Vinto λέει πως το GS 525 αποδίδει 54 ίππους (39,6 kW), επίσης στις 8.500 rpm, ενώ αν χρειαστεί για τις αγορές της Ευρώπης, θα μπορούσε να ρυθμιστεί και στους 48 ίππους, ώστε να ταιριάζει με την ευρωπαϊκή κατηγορία άδειας οδήγησης Α2.

Η Vinto Motor υπογραμμίζει τον “premium” εξοπλισμό του GS 525: ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ζελατίνα, σύστημα εξάτμισης από ανοξείδωτο χάλυβα, σωληνωτό τιμόνι από αλουμίνιο, μαρσπιέ και βάσεις από αλουμίνιο, προστατευτικά σίδερα στα πλάγια του ρεζερβουάρ, φώτα LED και προβολάκια, υποδοχή USB, αλουμινένια προστατευτική ποδιά κινητήρα… ουκ ολίγα.

Οι λειτουργίες πλοήγησης χάρτη και συνδεσιμότητας μέσω smartphone είναι ενσωματωμένες στη μεγάλη έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών, με αυτόματο έλεγχο φωτεινότητας, καθώς και καταγραφή και ανάλυση διαφόρων δεδομένων οδήγησης.

Ένα ακόμα οικονομικό και υπερ-εξοπλισμένο Adventure από την Κίνα κάνει το ντεμπούτο του στην Ευρώπη κι εμείς αναρωτιόμαστε… αλήθεια πόσοι ακόμα νέοι κατασκευαστές θα ακολουθήσουν;

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!