MotorBike.gr

Voge 525 ACX: Το “προχωρημένo” retro-naked του ’23

22/11/2022

Στην άσφαλτο και το χώμα με στυλ

Με εντυπωσιακή αλλά και κλασική συνάμα σχεδίαση εμφανίστηκε το νέο naked μοντέλο της Voge, με τον εξελιγμένο δικύλινδρο κινητήρα μισού λίτρου. Το Voge 525 ACX κοιτάζει το 2023 με μια φρέσκια, δυναμική ματιά διαθέτοντας γονίδια scrambler για οδήγηση και εκτός δρόμου.

Επέκταση στην γκάμα των γυμνών μοντέλων modern classic έχει σχεδιάσει η Voge, που πλουτίζει τη γκάμα της με κάθε ευκαιρία.

Στην περίπτωση του Voge 525 ACX μάλιστα, η εταιρία προχωράει ένα βήμα παραπάνω και βάζει στη μοτοσυκλέτα στοιχεία scrambler, με λάστιχα μικτής χρήσης και μπροστινό τροχό 19 ιντσών.

Είναι η εξέλιξη του γνωστού μας 500AC που φέρνει μαζί του το στυλ “Advanced Classic”, έναν προσεκτικό συνδυασμό κλασικών και μοντέρνων στοιχείων, κομψών σχημάτων και πρωτοποριακού τεχνολογικού εξοπλισμού.

Το Voge 525ACX έχει σχεδιαστεί ως φόρος τιμής στις πιο ρομαντικές σελίδες της μοτοσυκλέτας και δεν αφήνει αδιάφορους ούτε τους νεότερους μοτοσυκλετιστές.

Το πνεύμα του scrambler τονίζεται από τους τροχούς με ακτίνες, την ψηλή εξάτμιση και την απόληξή της πάνω δεξιά, τη μινιμαλιστική ζελατίνα και τα ελαστικά μικτής χρήσης.

Άλλα κλασικά στυλιστικά χαρακτηριστικά που θυμίζουν το παρελθόν, είναι το ειδικά σχεδιασμένο ρεζερβουάρ, ή το μπροστινό φτερό που είναι μίνιμαλ, στοιχεία που ενισχύουν την εικόνα και τονίζουν για παράδειγμα τον μεγάλο full LED “όχι ακριβώς στρογγυλό” προβολέα, σε ένα παιχνίδι αντίθεσης μεταξύ στυλ και καινοτομίας.

Αναλυτικά το Voge έχει βάρος 185 kg (κενό), σέλα 820 mm από το έδαφος, μεταξόνιο 1.450 mm για να προσφέρει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ ευκινησίας και σταθερότητας.

Η μοτοσυκλέτα μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2, και φοράει έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα, με οκτώ βαλβίδες και δύο εκκεντροφόρους, με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων.

Η ισχύς του κινητήρα είναι τα 35 kW (48 ίπποι) και διαθέτει δύο χάρτες λειτουργίας (Standard και Sport) καθώς και ρεζερβουάρ 19 L για μεγάλη αυτονομία.

Έχει ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι αλουμινίου, αλλά και ανάποδο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm. Το μονό μονοσόκ έχει με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, προοδευτικής λειτουργίας μέσω συνδέσμων.

Το σύστημα πέδησης είναι της Nissin με δικάναλο ABS, με ένα ζεύγος δίσκων διαμέτρου 300 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων μπροστά, ενώ στον πίσω τροχό υπάρχει μια μονοπίστονη δαγκάνα που συνδυάζεται με έναν δίσκο διαμέτρου 220 mm.

Οι ακτινωτοί tubeless τροχοί έχουν διάμετρο 19 ” εμπρός και 17″ πίσω, ενώ τα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/80 μπροστά και 150/70 πίσω.

O πίνακας οργάνων έχει μια έγχρωμη οθόνη LCD 7 ιντσών με συνδεσιμότητα bluetooth, πρίζα 12V θύρα USB. Μέσω της συνδεσιμότητας με το smartphone ο αναβάτης μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία πλοήγησης από στροφή σε στροφή.

Καρδιά του Voge 525ACX είναι ο υγρόψυκτος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 494 cc των 48 ίππων και των 50,5 Nm ροπής, που κατανέμεται ομοιόμορφα σε όλο το φάσμα των στροφών. Επίσης υπάρχει και σύστημα traction control.

Άμεσος αντίπαλος του 525ACX είναι το νέο Honda CL500, παρόμοιου στυλ, που μόλις παρουσιάστηκε από την γιαπωνέζικη εταιρία.

Περισσότερες πληροφορίες… εν καιρώ.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!