MotorBike.gr

VOGE 525DSX: To προσιτό, τουριστικό Adventure

17/11/2022

Το επόμενο βήμα ήταν… πιο ταξιδιάρικο

Η Voge αποφασίζει να δημιουργήσει μια δεύτερη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία των μεσαίων, “πεντακοσαριών” Adventure με ελαφρώς μεγαλύτερο κινητήρα και κυρίως διαφορετική πιο επιβλητική, “ογκώδη”, έντονη εμφάνιση. Η Voge 525DSX καλείται να πάρει τη σκυτάλη σε μια απαιτητική κατηγορία που ενδιαφέρει πολύ την ελληνική αγορά.

Η Loncin που είναι η μητρική εταιρία της Voge αποφάσισε να επενδύσει και πάλι σε μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να οδηγηθεί από τους περισσότερους αναβάτες και θα μπορεί “να τα κάνει όλα”.

Με κυριότερους άξονες τον σύγχρονο σχεδιασμό, τον πλούσιο εξοπλισμό και τεχνικές λύσεις που έχουν σχεδιαστεί για να καλύπτουν τις ανάγκες των αναβατών που είναι λάτρεις της περιπέτειας. Αυτά είναι τα βασικά στοιχεία που δημιουργούν το νέο Voge 525DSX, μια μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για να πηγαίνει παντού με ευκολία.

Ξεκινώντας από τις διαστάσεις του 525DSX, να πούμε ότι έχει συνολικό μήκος 2.170mm και ζυγίζει 190 kg (κενό), η σέλα απέχει από το έδαφος 830 mm, για να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών οποιουδήποτε ύψους και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.456 mm, ώστε να προσφέρει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας.

Περνώντας στον κινητήρα παρατηρούμε κάτι ενδιαφέρον: παρότι έχει ανέβει ο κυβισμός από τον προηγούμενο κινητήρα, η ιπποδύναμη δεν ξεπερνάει το όριο των 35 kW (48 HP) που επιτρέπει την οδήγησή της με δίπλωμα Α2.

Η καρδιά του Voge 525DSX είναι ο υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος, DOHC με κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, που γνωρίζουμε πολύ καλά, αφού ήδη εξοπλίζει άλλα μοντέλα (της σειράς 500) της μάρκας.

Για να κάνει τη μετάβαση προς την εξέλιξη και για να δώσει υψηλότερες επιδόσεις, η Loncin αύξησε τα κυβικά του δικύλινδρου κινητήρα, πηγαίνοντας από τα 471 cc στα 494 cc.

Πρόκειται για μια λύση που βελτιώνει τη ροπή βασικά, η οποία θα είναι παρούσα στο φάσμα των χαμηλών-μεσαίων στροφών, που είναι η περιοχή που δουλεύουν κυρίως οι κινητήρες μέσα στην πόλη, αλλά και έξω από αυτήν, όπως και στο χώμα.

Στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων το 525DSX διαθέτει traction control που μπορεί να απενεργοποιηθεί για μέγιστη ασφάλεια στο δρόμο και ελευθερία επιλογής, κατά την αντιμετώπιση ενός χωμάτινου τμήματος της διαδρομής.

Υπάρχουν δύο προγράμματα λειτουργίας του κινητήρα, το E (Standard) και το S (Sport). Το πρώτο αντιπροσωπεύει τον καλύτερο συμβιβασμό μεταξύ των επιδόσεων, κατανάλωσης και ήπιας οδήγησης, ενώ το δεύτερο έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να επιστρέψει μια πιο σπορ απόδοση.

Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός συμπληρώνεται από το δικάναλο ABS, που μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό και είναι ιδανικό για οδήγηση εκτός δρόμου, όπου η δυνατότητα μπλοκαρίσματος του πίσω τροχού κατά το φρενάρισμα είναι σε περιπτώσεις απαραίτητη για ασφαλή και απολαυστική οδήγηση.

Το πλαίσιο του Voge 525DSX σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρίας: “έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει άνεση, ευκολία στην οδήγηση, διασκέδαση στο δρόμο και μπορεί να κινηθεί κι εκτός δρόμου”.

Το νέο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα είναι τύπου διαμάντι, με “κρεμαστό” μοτέρ, αφού χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο στο κατώτερο τμήμα του και είναι ελαφρύτερο από οποιοδήποτε άλλο της οικογένειας των Adventure της Voge.

H μπροστινή ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα ανάποδο πιρούνι με διαδρομή 145 mm και καλάμια ικανής διαμέτρου, ένα πίσω ένα μονό αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση και συνδέσμους, που βοηθούν στην προοδευτική λειτουργία της ανάρτησης, με διαδρομή 155 mm.

Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ οι τροχοί διαθέτουν ακτίνες, οι τροχοί έχουν διάμετρο 19 ίντσες μπροστά και 17 πίσω, οι ζάντες είναι tubeless φορώντας ελαστικά σε διαστάσεις 110/80 – 19 ” μπροστά και 150/70 – 17″ για πίσω.

Το σύστημα πέδησης της Nissin αποτελείται από ένα ζεύγος μπροστινών δίσκων διαμέτρου 300 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων και έναν πίσω δίσκο διαμέτρου 220 mm στον οποίο λειτουργεί μια δαγκάνα μονού εμβόλου.

Το ντεπόζιτο χωράει 18 λίτρα, για αυξημένη αυτονομία στο ταξίδι, έναν τομέα που η 525 δείχνει πως είναι πρόθυμη να φροντίσει αφού το φέρινγκ και η ζελατίνα έχουν μεγαλύτερο πλάτος σε σχέση με αυτά που είχαμε δει μέχρι σήμερα από τη Voge.

Το σχήμα των σχετικά μεγάλων προβολέων είναι ιδιαίτερο, δυναμικό αλλά χωρίς υπερβολές, ενώ υπάρχει το παραδοσιακό ρύγχος/φτερό της κατηγορίας Adventure κάτω από αυτούς.

Η συνολική φιλοσοφία σχεδίασης ακολουθεί τις γραμμές της μονοκύλινδρης 650DS, που εισήγαγε μια νέα στυλιστική πορεία, η οποία θα χαρακτηρίζει όλα τα μελλοντικά μοντέλα της Voge!

Ειδικά σχεδιασμένες για τη μοτοσυκλέτα υπάρχουν προστατευτικά πλαϊνά σίδερα, τρεις μπαγκαζιέρες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης LED και η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα, έτσι ώστε να βρίσκει ο κάθε αναβάτης αυτό που θέλει και χρειάζεται.

Στον πίνακα οργάνων υπάρχει μια έγχρωμη οθόνη LCD 7” πλήρης πληροφοριών και με λειτουργία πλοήγησης. Υπάρχει επίσης πρίζα φόρτισης 12V και θύρες USB για επαναφόρτιση smartphone ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας full LED για βέλτιστη ορατότητα.

Δύο θα είναι οι χρωματισμοί για το Voge 525DSX που θα είναι διαθέσιμο μέσα στο 2023, το ασημί με μπλε και το ασημί με κίτρινο.

Θα επανέλθουμε το συντομότερο σε αυτή την πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα για την ελληνική αγορά.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!