MotorBike.gr

Wuling Serpol Νο1: Νέα παραλλαγή του Honda 500 Rebel από την Κίνα

01/03/2023

Ένας επαναστάτης… από την Κίνα

Η Wuling Motors είναι μια κινεζική εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητα και επαγγελματικά οχήματα και πρόσφατα “δημιούργησε” (βλέπε αντέγραψε στεγνά) την πρώτη της μοτοσυκλέτα – την Serpol No1 – που είναι ένας ακόμα κλώνος του Honda CMX 500 Rebel.

Σιγά μην έβγαινε στην Κίνα μοτοσυκλέτα που ονομαζόταν Rebel-Eπαναστάτης… πιο καλά το Serpol Νο1 λοιπόν, όνομα το οποίο δεν βγάζει νόημα έτσι κι αλλιώς.

Το Wuling Serpol Νο1 μπορεί να φοράει ένα ιδιαίτερης σχεδίασης φέρινγκ, αλλά κάτω από αυτό ζει και βασιλεύει ένας ακόμα κινεζικός κλώνος του Honda CMX 500 Rebel.

 

Ο δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά των 500 κυβικών είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να αποδίδει συνήθως 48 ίππους, ειδικά προσαρμοσμένος για τα διπλώματα Α2 στην Ευρώπη.

Ειρωνία και σύμπτωση είναι πως ο κινητήρας που κατασκευάζεται από τη μεγάλη κινεζική Loncin – ιδιοκτήτρια της Voge εκτός των άλλων – και χρησιμοποιείται από την Wuling διαθέτει σε αυτή την περίπτωση 494 cc και περίπου 54 ίππους, είναι αντιγραφή του 500άρη της Honda… o οποίος χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα της γιαπωνέζικης μάρκας και φυσικά στο Rebel!

 

 

Η δημοφιλία του Honda CMX 500 Rebel σε διάφορες αγορές του κόσμου είναι ο λόγος που το κάνει να αντιγράφεται συχνά και ειδικά από μικρούς κινέζους κατασκευαστές. Πρόκειται βλέπετε για ένα μοντέρνο cruiser της μεσαίας κατηγορίας με λογική ιπποδύναμη, κόστος κατασκευής και κυρίως χαμηλό ύψος σέλας.

Η Wuling Motors έχει αλλάξει κάποια πράγματα πάνω στο Serpol No1 όπως για παράδειγμα, με τους τροχούς, αφού η Honda χρησιμοποιεί χυτές ζάντες αλουμινίου και η Wuling ακτίνες στους τροχούς. Επίσης φοράει μια τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά με ακτινική στήριξη.

Τα δύο αμορτισέρ της οπίσθιας ανάρτησης είναι ρυθμιζόμενα και διαθέτουν ρεζερβουάρ, ενώ η βασική διαφορά πάνω στο Serpol No1, αυτό το ιδιαίτερης σχεδίασης (αντιαισθητικό θα το λέγατε;) το φέρινγκ που το κάνει να ξεχωρίζει.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!